Hali!
A spirál, kihajtás, kmóra megvan, még a dekniből kivágott darab is megvan, de sajna nem érek vele semmit. A gyári dekni 10.000 Ft(annyiért ba*sszák meg ), ma néztem, pedig csak egy sz*r kis műanyagdarab ....
Hali! Nincs valakinek 1999-es Hornethez lánkerékdeknije,(amin a kilóméteróra spirál kihajtása van), de nekem csak a dekni kéne, mert az enyémről le van fúrva-faragva , és biciklióra van beépítve a műszerfalba . Vagy esetleg egy bontós link, telefonszám is jó lenne, ahonnan tudnak küldeni Előre is köszi!
Kaptam a 600-as Hornetre egy új ARROW nyitott ováldobot carbonból, de ugyebár közben egy 600RR-rel nyomultam, most meg bár visszatérek a Hornetesek közé, de egy 900-assal, igy hát nincs rá szükségem. Tök új, doboz, tartozékok, mnden. Kurva könnyű az egész és hát ugyebár csak nem bír az ember magával, cimbi Hornetjére feldobtuk, brutál jó hangja van! A lényeg, eladó a dob, 50e ft az ára! Az új ára kint több mint 500 Euro. Ha érdekel vkit akkor szóljatok!
Hi!
Igazából már az előző tulaj is szólt, hogy kéne neki alapnak barátnője gixeréhez, meg aztán még én se tudom, mit kezdek vele, lehet, a 250-es Mz-t is feldobná . Mindenesetre ha már levettem, és nem lesz rá szükségem, megkereslek! Ki tudja, lehet nélküle mégnagyobb szél lesz a motoron? Mindegy, majd meglátom, és szólok! 7végén kiderül.
Üdv!
Szerintem nem tesz jót egy nakedbike megjelenésének, ha a körlámpa fölé tesz valaki egy kis idomot, nekem is pont a sisakra hozza a szelet .Le is veszem róla 7végén . haverom 2005-ös Kawasaki Z 750-eré vett egy streetfighter-fejidomot, de annak a lámpái sz*rra se valók, sötétben szinte nem is lehet közlekedni vele. Kompromisszumot kell hozni, ha valaki többet túrázik, és zavarja a szél, igazából csak egy nagyobb méretű plexi ér valamit a lámpa fölött, de az meg nem valami esztétikus . Amúgy a 468-as topicban vannak képek a motoromról, akkor már hirdették itt is , de én már egy szalonban vettem.
Üdv mzgaba!
Én is gondolkozom valamilyen idomba az elejére de nem tudom igazán ér e valamit a szél ellen
Jobban huz a szívem a lámpafej idomra de ha valaki tud valami okosat mondani rola azt megköszönném.
Küldenél a mocidrol egy képet?
Köszi
A tiéd is igen jól néz ki, és a karbi-ügy is megoldódni látszik, lehet, hogy csak kevés benzin volt bent , A tankjába hiába néztem bele, lapos és nem látni benne, mennyit benyát rejt még . A tiéden mekkora a menetszél, mert ezen a kis fejidom pont a fejemre irányítja a szelet, és már 120-nál alig lehet megmaradni,hatalmas a szélzaj, 180 felett meg már épp elég kapaszkodni . 210-ig bírtam, be is durrant az alkarom meg a nyakam .Asszem vennem kéne egy jobb sisakot, mint a mostani . Meghát a Hornet nem egy speed-gép . Széles utat, és balesetmentes kilómétereket minden Hornet-, illetve kétkerekűtulajnak!
Kössz az infót, már én is utána jártam, a 6000 reális, a 12ezret a japánok kímélő használatra, meg a legjobb olajra gondolták, de ez a világ közel sem tökéletes , meg aztán jobb hatezrenként olajat cserélni, és nyugodt szívvel motorozni . amúgy jól megszívtam, a motor szeptember óta egy szalonban állt, úgyhogy 100 km után megállt, most pucolhatom ki a karbit, mert néha 2, néha három henger megy csak a koszos karbik miatt. De legalább mentem vele 100 km-t Mindegy, jövő hét végére olajcsere+karbiszinkron,karbipucolás, aztán had szóljon! Amúgy igen jó érzés Hornet-tulajnak lenni
A spirál, kihajtás, kmóra megvan, még a dekniből kivágott darab is megvan, de sajna nem érek vele semmit. A gyári dekni 10.000 Ft(annyiért ba*sszák meg ), ma néztem, pedig csak egy sz*r kis műanyagdarab ....