Üdv a darazsak táborában! A guminyomást elől 2,2-re hátul 2,5-re nyomazsd ,nekem bevált! Az oilról csak annyit,hogy vidd NORMÁLIS,MEGBIZHATÓ SZERVIZBE! MEGÉRI!
Sziasztok!
Én tegnap lettem szerencsés tulajdonosa egy 04-es Hornetnek! A problémám csak az lenne hogy nem kaptam hozzá gépkönyvet mert állitolag nem adtak hozzá! Igy nem tudok a paripámrol semmit! Guminyomás, olaj memmy. stb! ha esetleg tudnátok ebben segiteni örülnék! Elöre is köszi! GyeP
Most vagyok itt először , de remélem nem utóljára. Októberben cseréltem le a CBF500-ast Hornet 600-ra. Nagyon szeretem a motort. Lenne egy kérdésem. Normális-e az ha kettesben 2500 fordulaton tartva a motort rángatást érzek. Nem vagyok egyáltalán szakember és nem értek hozzá. Ez máshol is jelentkezik a lényeg, hogy a fordulatszám egy állásban van tartósan. Tapsztalt valaki ilyet ? Vag yvan valami tippetek? Most volt 1000-es szervízen 3 hete és azóta 1500 km-t mentem vele.
Én Repsolt vettem bele, nem valami drága (assz"em 2400ft/liter) 10W40-es assz"em szintetikus. Mostanában egyre több szervízben használnak Castrol Actevo-t, kb.3000-3200 Ft/ liter, úgyhogy biztos nem rossz olaj. Szűrőt meg gyárit tegyél bele, tapasztalat, hogy az utángyártottnak beljebb van a menete , és alig kap rá, a gyári Honda szűrő meg csak 600 ft-al drágább, (2600 Ft) de ezeken nem szabad spórolni. Ha szervizben cseréltetsz, te vidd az olajat, és nézd, hogy azt öntik-e bele, nem pedig másfajtát. Amúgy a Hornet nem olyan érzékeny az olajcserére, mert a gyári könyve (owners manual) 12 ezret ír olajcserére, de gondolom ezt jó minőségű olajra+kímélő használatra értik , de 6000-enként le szokás cserélni...
Egy kis segítség kellene olaj ügyben. Ti milyen motorolajat ajánlatok 600-as Hornetbe? Lassan le kellene cserélnem.
Esetleg a gyári Honda olajakról van valakinek tapasztalata?
Először is bocsi az eltűnésért, de hát én már csak ilyen vagyok:)))
Van 1-2 ötletem, túratervem a hétvégére, aki akar csatlakozzon nyugodtan:)
GURULÁSOK:
SZOMBAT:
Én szeretnék felmenni a Citadellás felvonulásra, de előtte akár még találkozhatnánk is valahol. Erre inkább telefonon jelentkezzetek...06/20 771 3941.
VASÁRNAP:
Túra neve: Mátrai gurulás
Indulás időpontja: 10 óra
Találkozó pont: M3 kivezető, Shell kút
Ha valaki jönne, azért adjon valami életjelet, mert ha nem ér oda 10:15ig és nem is szól, akkor ott hagyjuk a kúton:)
Terv: motorozás oda - vissza, és Mátrafüreden egy jó kis ebéd valahol:)
HÉTFŐ:
Túra neve: Szlovákiai gurulás
Indulás időpontja: 10 óra
Találkozó pont: Szentendre, OMV kút
Onnan Dobogókő, Esztergom felé, s ott át a hídon. Párkány után van jó néhány kurva jó út, majd a találkozáskor megbeszéljük, hogy melyiket válasszuk.. :)
Hazafele Parassapusztának gondoltam a menetet, vagyis Vác, és utána Pest. Bár én Vác felől majd Szobnak jövök haza, és Esztergomnál jövök át a határon újra.
Kint kb. 2 fele egy jó kis ebéd valahol. Koronát a határon lehet váltani. A kinti élet(kaja ügyileg) nagyon olcsó.
Sok puszi, s gyertek minél többen!Mindegyik túrára:)
Zsani
Nem sül az meg, csak kinyom 1 kis vizet. Amúgy a Husabergen is csak 1 gumicső
volt a túlfolyóra dugva, gondoltam itt is jó lesz. Ha mész vele, nincs gond,
csak ha 5 lámpából, mind az 5-nél pirosat kapsz. Ami elég ritka. ( akkoris csak a víz jön )
Ha meg a vasúti sorompó pont elöttem csukódik le, akkor már leállított motorral gurulok oda.
Ennyi. Kösd direktre a ventillátort, 1 kapcsolóval.
A digitális óra meg nemcsak jobban néz ki, de könnyebb is a cucc, és a kihajtás is parádés optikailag.
Szerintem.
Gyere ki hozzánk ha motorozol, dumáljunk 1-et.
Zentai után, a második vasuti átjáró után, az Azúr presszó utáni sárga ház az enyém jobb oldalt.
Még az Alvég panzió elött. Akácfa u. 2
Én mégcsak kóstolgatom a darazsat, fő a biztonság Eddig 400 kilómetert mentem,140-ig érzem biztosan a mocit! A kanyarsebességet is szokni kell,meg a döntésmértékét!
A svájci motorokban nincsen fojtás , mert a karbikba szoktak kisebb fúvókát tenni, a műszerfalban is akár lehet 180-as tiltás, de az csak egy vezeték, amit csak ki kell húzni . Amúgy tied mennyit megy Legalább kifekteti a 180-as órát Nekem most lesz K&N sportlégszűrő(remélem hozza a nyuszi ), Katalizátor már nincs bennt , Martin cső van rajta, úgyhogy amint fönt lesz a sportlégszűrő, megy karbihangolásra+szinkronra, talán 100 lóerő körül lesz, ha jól be van lőve ...
Lehet, hogy svájci behozatal, de általában a japán belpiacos gépeken(autók, motorok-főleg 400-asok,250-esek) szokott 180-as óra lenni. (Amúgy a 400-as kategóriát is főleg maguknak csinálták a japók, és egyedül Németo.-ban forgalmazták még őket. Ez azon is látszik, hogy mennyivel jobb a 400-as gépek konstrukciója:Pl.:CBR -VFR400-fogaskerekes vezérlés-elnyűhetetlen, Bandit 400 1990 körül 65 lóerő gyárilag-még nem volt lefojtva-, jobb futóműve, fékjei vannak, mint a Bandit 600-nak, erőre majdnem annyi, a 200-at súrolja+ 40kilóval könnyebb... -bocs a kitérőért.)Amúgy még nem néztem az enyém végsebességét, de óra szerint 210 már megvolt, csak sok volt az autó, majd a gyári órával megnézem, remélem, az még csal egy kisit felfele , úgyhogy 230-ban reménykedek
"rozsas" nem ismered a celldömölki motorbontóst , mert van nála lánckerékdekni, csak igen drágán akarja adni (új 10.000, ő meg 7000ért akarja a bontottat ). Ha esetleg ismered, ne tudnál rá kis kedvezményt szerezni
Szevasz Rajmund! A km óra cserét még értem(eredeti 180-ig mér +suj ) A kiegyenlítő leszerelését viszont nem Csak találgatni tudok:minusz0,8kg ,ülés alatti rakodóhej nagyobb Ha gyárilag igy jó,minek leszerelni Nem féltetted a motort a35 fok melegbe hogy megsül
Köszi szépen a telefonszámokat
A biciklióra megdöglött v.miért, be van alul dugva, de nem mér + a napiszámláló miatt is jó lenne a gyárit visszatenni, hogy tudjam kb. tankolás óta még mennyit mehetek, mert egyszer má" megszopatott, azt hittem van bent benya, de aztán tudtomra adta, hogy nincs
Amúgy igen jó kis gép, maximálisan meg vagyok vele elégedve! A héten megyek a Gabihoz, visszatesszük rá a kiegyenlítőtartályt, mert a városban, meg a rutinpályán igen melegszik, aztán előbb nyomja ki a vizet, minthogy a ventillátor bekapcsolna . Úgyhogy 2-szer voltam a körmendi uton rutinon, de nem kínzom szegényt, 20 percenként mehettem hűteni
Én tegnap lettem szerencsés tulajdonosa egy 04-es Hornetnek! A problémám csak az lenne hogy nem kaptam hozzá gépkönyvet mert állitolag nem adtak hozzá! Igy nem tudok a paripámrol semmit! Guminyomás, olaj memmy. stb! ha esetleg tudnátok ebben segiteni örülnék! Elöre is köszi! GyeP
Most vagyok itt először , de remélem nem utóljára. Októberben cseréltem le a CBF500-ast Hornet 600-ra. Nagyon szeretem a motort. Lenne egy kérdésem. Normális-e az ha kettesben 2500 fordulaton tartva a motort rángatást érzek. Nem vagyok egyáltalán szakember és nem értek hozzá. Ez máshol is jelentkezik a lényeg, hogy a fordulatszám egy állásban van tartósan. Tapsztalt valaki ilyet ? Vag yvan valami tippetek? Most volt 1000-es szervízen 3 hete és azóta 1500 km-t mentem vele.
Egy kis segítség kellene olaj ügyben. Ti milyen motorolajat ajánlatok 600-as Hornetbe? Lassan le kellene cserélnem.
Esetleg a gyári Honda olajakról van valakinek tapasztalata?
Köszi a segítséget!
Üdv Srobi.
900-as Hornetre keresnék hűtőt és tankot. Ha tudtok vkit akinél lenne ilyesmi szóljatok légyszi!
Előre is köszi!
Te nem Ujvárosba jártál fősulira?
Először is bocsi az eltűnésért, de hát én már csak ilyen vagyok:)))
Van 1-2 ötletem, túratervem a hétvégére, aki akar csatlakozzon nyugodtan:)
GURULÁSOK:
SZOMBAT:
Én szeretnék felmenni a Citadellás felvonulásra, de előtte akár még találkozhatnánk is valahol. Erre inkább telefonon jelentkezzetek...06/20 771 3941.
VASÁRNAP:
Túra neve: Mátrai gurulás
Indulás időpontja: 10 óra
Találkozó pont: M3 kivezető, Shell kút
Ha valaki jönne, azért adjon valami életjelet, mert ha nem ér oda 10:15ig és nem is szól, akkor ott hagyjuk a kúton:)
Terv: motorozás oda - vissza, és Mátrafüreden egy jó kis ebéd valahol:)
HÉTFŐ:
Túra neve: Szlovákiai gurulás
Indulás időpontja: 10 óra
Találkozó pont: Szentendre, OMV kút
Onnan Dobogókő, Esztergom felé, s ott át a hídon. Párkány után van jó néhány kurva jó út, majd a találkozáskor megbeszéljük, hogy melyiket válasszuk.. :)
Hazafele Parassapusztának gondoltam a menetet, vagyis Vác, és utána Pest. Bár én Vác felől majd Szobnak jövök haza, és Esztergomnál jövök át a határon újra.
Kint kb. 2 fele egy jó kis ebéd valahol. Koronát a határon lehet váltani. A kinti élet(kaja ügyileg) nagyon olcsó.
Sok puszi, s gyertek minél többen!Mindegyik túrára:)
Zsani
volt a túlfolyóra dugva, gondoltam itt is jó lesz. Ha mész vele, nincs gond,
csak ha 5 lámpából, mind az 5-nél pirosat kapsz. Ami elég ritka. ( akkoris csak a víz jön )
Ha meg a vasúti sorompó pont elöttem csukódik le, akkor már leállított motorral gurulok oda.
Ennyi. Kösd direktre a ventillátort, 1 kapcsolóval.
A digitális óra meg nemcsak jobban néz ki, de könnyebb is a cucc, és a kihajtás is parádés optikailag.
Szerintem.
Gyere ki hozzánk ha motorozol, dumáljunk 1-et.
Zentai után, a második vasuti átjáró után, az Azúr presszó utáni sárga ház az enyém jobb oldalt.
Még az Alvég panzió elött. Akácfa u. 2
Eladó egy 2000.08. havi CB 600F Hornet.
Ára 740000,- + regadó (kb. 70e)
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
A biciklióra megdöglött v.miért, be van alul dugva, de nem mér + a napiszámláló miatt is jó lenne a gyárit visszatenni, hogy tudjam kb. tankolás óta még mennyit mehetek, mert egyszer má" megszopatott, azt hittem van bent benya, de aztán tudtomra adta, hogy nincs
Amúgy igen jó kis gép, maximálisan meg vagyok vele elégedve! A héten megyek a Gabihoz, visszatesszük rá a kiegyenlítőtartályt, mert a városban, meg a rutinpályán igen melegszik, aztán előbb nyomja ki a vizet, minthogy a ventillátor bekapcsolna . Úgyhogy 2-szer voltam a körmendi uton rutinon, de nem kínzom szegényt, 20 percenként mehettem hűteni
Bontók: Alsónémeti: 0620 3171262
Jánoshalma: 0630 9643532
Kakasd: 0620 9629446