Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jogos.
VTN. Kis kézügyességgel az is megolható otthon. Azt hiszem gomez csinálta magának. Egy kolbimetálra volt bubiminta tolva. Az is fólia egyébiránt
Igazándiból akkor szoktak fúvókát cserélni, ha nem gyári a légszűrő (itt sportlégszűrőre gondolok) mert több levegőt tud a motor beszívni, így a keverék elszegényedik valamennyire. Ezt kompenzálják fúvókacserével pl.: K&N és Dynojet készlet. Mondjuk minden blokk más és más, így itt sem ártana a fékpadozás. De kissé hosszadalmasabb a menete, mint egy befecskendezős motornál (szerintem).
Igen darabja. De iszonyat strapabíró. A fólia ennyi idő alatt feladná. Az a festési technológia, amikor a vízfelszínen úszik a festék és belemártják a festendő darabot. Majd utánajárok mennyibe kerül pontosan.
Nézd meg a képeim, az oldalidom nekem is fóliázva van, első ilyen amit csináltam. Nem olyan vészes feltenni. Egy hőlégfúvó mondjuk nem árt hozzá. :)
Kinézetre sem vészes szerintem.
Mármint a festés 15 rugó per darab? Akkor inkább fóliáznék. Olcsó és otthon is meg lehet csinálni.
Szvsz a k***adrága meg a kib***ottdrága között félúton :-) Pláne úgy, hogy az alapanyag maga minden ellenkező híresztelés ellenére, alapvetően nem drága. EBayen vettem amúgy, bár most vmiért felment kicsit az ára. A gyárinál úgy tudom még így is jóval olcsóbb...
Dobcsere végett (ez kimaradt)
ha már ennyire megy a dob téma 2004-es hornet-en kell valamit állítani (karbis) teljesítmény pluszt nem akarok elérni! A katalizátor benn maradt a rendszerbe.
Szép nagyon. Szebb mint ami az enyémen van. Az oldalidomot szeretném "karbonizálni" (festást takar). Megkérdezetm a sógoromat, neki 15000 Ft-ba fájt darabja.
Ez beszaras szép lett.Irigy lettem!
Igen tiszta buta lett! Meg a gyerek leckejet sem tudta megoldani. Mint a videó is mutatja semmi gond sincs.
Rendben. Én nem értek hozzá semennyire, azért gondoltam hihetőnek mert mai technikaval biztosan meg lehet csinalni. Persze ha igaz lenne lehet nem ennyibe kerulne a motor. Mind1 is. Ha nem tanul a hornet, mar pedig ezekszerint nem akkor is orulok h ilyen fantasztikus motorom van
Ne csodálkozz, vannak ilyen vezérlőegységek a Honda-nál. Nap mint találkozom velük, igaz ezek alatt 4kerék van, de a lényeg a lényeg, nem lőtt mellé senki ezzel a dologgal.
Nem azt írtam, hogy minden csőtől szar lesz, de amit sicc is írt, előfordul. Igazából az öntanuló 600RR-en akadtam....
Nyugi titi Olvastam, hogy nem a te agyadból pattant ki, úgyhogy ne vedd magadra amit írtam.
Klassz! :) Ez igazi karbon ugye (ha jól nézem)?

Árban mennyit kóstál egy ilyen (ha publikus)?
Ez a kipufogó dob csere kérdés érdekes téma. Szerintem akkora mértékű változás (hangon kívül) egy dob cserével nem történik, ami miatt PowerCommander, vagy hasonló elektronika + fékpadozás szükséges. Más kérdés persze, ha komplett rendszercsere történt, vagy ha a hátsó dobba van integrálva az úgynevezet "exup" szelep pl.: cbr1000rr (persze más-más gyártó másként nevezi).

Ezt saját tapasztalat alapján mondom. Pl. 900rr ('00-'01 évjárat)esetében volt olyanom, amin csak egy akrapovic dob volt. A hangon kívül nem éreztem változást. A mostani 929-en viszont komplett Two Bothers rendszer van, és teljesen mésként viselkedik mint egy dob cserével. Még most sem az igazi szerintem de padra nem viszem ezért (van egy pici lyuk benne 1800 1/min környékén).

Mikor az 1000rr-re (amikor még megvolt ) csak felkerült egy yoshi RS5 csalódás volt. Inkább visszaraktam a gyárit (volt commander is azzal jó volt és érezhetően).

De mindenki mag döntse el, mit tesz. Én nyugodt szívvel feltennék befecskendezős 600-as hornetre csak egy dobot, ha hangváltozásra vágynék. Szerintem plusz beruházást nem igényel. Sógorom nem panaszkodott.
szép darab....
:) Nyugi Titi :)

A témába kicsit beleböfögnék.:

Nekem CSAK egy cső volt felrakva az agyonelektronizált gépemre, és nem butult meg, nem viselkedett úgy, mit egy karbis. De lehet, hogy ez csak velem fordult elő....vagy nem? TONO? Neked milyen lett a vasad, miután rápakoltad a csövet, amit vettél tőllem? Megbutult?
Lehet hogy nagy butaságnak hangzik de nincs valami ötletetek hogy hogy tudom beállítani az órát a műszerfalon?:D
A dobhoz visszatérve meg köszönöm mindenkinek aki segítségemre volt!
Még agyalok rajta mert nem akarok semmit venni( power commander stb.) főleg nem drágán! Mivel elég nekem a mostani "alap" gép is csak a hangja lehetne egy kicsit vadabb, ezért úgy döntöttem, hogy csak jó ajánlat esetén ruházok be!:) illetve még táskákat is kéne szereznem mert a nyáron szeretnék elmenni egy nagyobb kaliberű túrára!
Nem tudtam olyan képet csinálni amin fent van a motoron, csak rohanva felraktam.
De itt van pár, hogy hogyan is néz ki:
Fiú! Vegyél már visszább. Látom nagyon okos vagy, de szövegértelmezéssel bajok vannak. Írtam h ezt cs hallottam egy embertől. Aki kawasaki szervizben dolgozott. Pap lászlo drag versenyzo mellett. Es nem cs kawakat javitottak. De lenyeg ezt nem tenykent mondtam, hanem ugy mondtak ennyi. Nem kell megenni. De ha ennyire benne vagy te is tudod h az ilyen pados merő helyeknek nagy része az ember átbaszásán alapszik.. Na remélem sikerül értelmezni amit mondtam. És nem úgy írtam h ez tuti meg biztos igy is van..
Az tök jó, mert akkor nem kell venni powercommandert és AGO is kidobhatja a teljesítménymérő padját.... Sőt.. Versenymotort is faraghatsz vezérműtengellyel, stb.. Kérdezd már meg, hogy a futómű is beáll magától ?
Tudod mi áll be magától rajta? Az alapjárat, mert alapjárati motorral látták el, nem lehet kézzel állítani. De ha felraksz egy nagy csövet, ugyanolyan ostoba lesz, mint egy karbis. És még nem is rendszerről beszélek. Ja és még a főtengely is be tud állni, csak ereszd le előtte a motorolajat
egy képet dobhatnál