Sziasztok
decemberben vettem 2004-es hornetemet - még nem nagyon tudtam menni vele - első nagy motornak. Olasz születésű, de 6000km-óta Mo-on él. Elvileg 18e van benne. Feltennék egy laikus kérdést: a kilóméter óránál ennél az évjáratnál szűrke színű gyűrűk vannak, szerintem csak díszítésként, az enyémen viszont ez fekete. Lehet, hogy cserélték rajta az órát, vagy utalhat ez vmi turpisságra?
köszi
Sikerült felrakni :). Még egyet dobok a másik oldalról is. Apropó gumi. Ki milyet használ? Most Pilot Power van fenn. A hátsó cserélendő. Az első még egy szezont szerintem elmegy. Igaz van különbség a kettő között, mert az első 2CT-s. Vélemény? Gondolkodom Pirelli Dragon Corsa III-on, az van otthon egy garnítúra használt. Lényegesen jobb állapotú mint a Micheline. Évjáratban mindkettő ugyanaz 2008-2009-es. Van valakinek tapasztalata a Pirellikkel (a 929rr-ről szedtem le, mart arra Dunlop Sportmax GP került).
Ha pilot power volt az jo h kibirt annyit. Nkm a husqvarnamon 1200 km utan elfogyott a fele. Bar nem tura uzemmodban. Sztem ha nem adom el max 5ezer megy bele
Nem vagyok egy állat, nem cibálom a kuplungot ész nélkül. Az évet még "kibírta volna" a lánc, de mivel gumicsere (-Michelin Pilot -érdekes, ez is csak 9K bírt ki) esedékessé vált, gondoltam minek szezon közben ezért szervizbe vinni, cseréljék ki most. Láttam már a lengővilla jelölésen, hogy a végén van a lassan a lánc, de gondoltam ezt döntse el a szerviz. A megnyúlás vélhetően azért jött elő hamarabb (feltételezés) mert elég gyakran használtam városi forgalomba úgy, hogy 4-5 fokozat, és játszottam a gázzal, relatív folyamatosan rángatta azt. Lehet badarság, de másra nem tudok gondolni. Vettem rá X gyűrűs láncot, és persze nem fém színűt :) Kíváncsi vagyok, hogy gumi-lánc kombó meddig húzza.....
Azt mondtad, hogy nem volt még lánccsere....Nekem is vezetett szervízkönyves, lánc csere nincs beírva, elméletileg lehet még gyári.Haverom CBR 600 RR-jébe is 24 ezer van , újan vette, és még hibátlan a láncszett rajta.
Én kérdeztem nem régen. Az enyémen is Regina van, de azt mondták, hogy az nem lehet gyári. Most megnyugodtam, hogy biztos nem volt gyepálva a motor, mert még jó állapotú 25 ezer km-nél.
Szevasztok!
Eladó egy újabb hornetre való sebring gp6 kipufogó.Kivehető szűkítővel,E jelzéssel,összekötőcsővel,takarólemezzel.
Akit érdekel a balu88@mailbox.hu címre írjon.
Üdv:Balu
Nem mondtam, hogy szar, egy jó befelyezés kell! Én arra is gondoltam, hogy hagyom a műanyag tartót, csak megdöntöm a r.táblát, ügyes műanyagos megtudja csinálni.
decemberben vettem 2004-es hornetemet - még nem nagyon tudtam menni vele - első nagy motornak. Olasz születésű, de 6000km-óta Mo-on él. Elvileg 18e van benne. Feltennék egy laikus kérdést: a kilóméter óránál ennél az évjáratnál szűrke színű gyűrűk vannak, szerintem csak díszítésként, az enyémen viszont ez fekete. Lehet, hogy cserélték rajta az órát, vagy utalhat ez vmi turpisságra?
köszi