Sziasztok!
Van egy 2008 gyártású 600-as hornetem. Erre szeretnék valami normális kipufogót(természetesen nem horrorisztikus áron!) Tudnátok segíteni ezzel kapcsolatban?
nekem mind1 hogy kened a láncot, de ha helyesen akarod a gyűrűknél is be kell fújni. Keress rá nyugodtan videók között, hogy hiszel e nekik vagy sem, mindenki maga dönti el.
Köszi a segítséget. Azt hiszem tavasszal beviszem egy márkaszervízbe, ahol szembesítenek majd a rideg valósággal. Remélem azért nem vertek át nagyon...
Néha szoktam szervezni gurulásokat, majd gondolok rád/rátok is legközelebb. Csak dobjatok egy mailt és akkor fel tudlak venni benneteket a levelezési listámra.
Szia. Az enyém 05 gyártású,Én úgy vettem,hogy le volt vágva a rendszám tartó.Sokkal jobban néz ki mint az eredeti,viszont inkább visszaalakítanám! Ha nem csak szép időben,és a lakhelyed közelében használod akkor meg fogod bánni.Ha esik az eső akkor a hátam és a sisakom is saras.
Ez a lánckérdés tényleg nagyon sok mindentől függ. Minőség, használat, ápolás, por, stb. A láncspray-ben levő oldószer pl. rongálja a gumigyűrűket. A legjobb és legolcsóbb ha hajtóműolajjal van kenve.
Erősített kivitelt vettél?
Tengelygombával van előrelépés?
Szia!
Gratula a hornetedhez!
Biztos hogy sérült ha festett az óracsoport!
Véleményem szerint a farokidomod is festve lehetett, a nem gyári matrica miatt! Kicsit gyanus a tank is bár nem a legjobb szögből lehet rá látnia képen de mintha nem a helyén lenne a honda jel!
De ezzel alapjában véve semmi gond ha a sérülése szépen meg lett csinálva! De ha teljesen biztos akarsz lenni a dolgodban vedd le a tankot és nézd meg a vázat! Bár ez a teleszkóp az esetleges sérüléskor még nem húzza a vázat ellentétben a fordítottal!
Csak balesetmentest kívánok hozzá!
Gondolkodtam egy sportdobon, de egyikkel sem olyan szép mint a gyári dobbal. Ezért venni fogok egy bontott gyári és belül kicsit átalakítom . Egyébként nem csak én lennék közeli Hornetes.
Ha van valakinek átalakított undertray 07- Hornet-en, és megosztaná, az tök jó lenne :) Ma 1h ültem a motor mögött, és elmélkedtem, hogy hogyan tudok esztétikus rendszámtartót varázsolni rá úgy, hogy megmaradjon az átalakítás lényege.
Van egy 2008 gyártású 600-as hornetem. Erre szeretnék valami normális kipufogót(természetesen nem horrorisztikus áron!) Tudnátok segíteni ezzel kapcsolatban?
fenn van a dob majd teszek fel képet....Brutál jó hangja van
Erősített kivitelt vettél?
Tengelygombával van előrelépés?
Gratula a hornetedhez!
Biztos hogy sérült ha festett az óracsoport!
Véleményem szerint a farokidomod is festve lehetett, a nem gyári matrica miatt! Kicsit gyanus a tank is bár nem a legjobb szögből lehet rá látnia képen de mintha nem a helyén lenne a honda jel!
De ezzel alapjában véve semmi gond ha a sérülése szépen meg lett csinálva! De ha teljesen biztos akarsz lenni a dolgodban vedd le a tankot és nézd meg a vázat! Bár ez a teleszkóp az esetleges sérüléskor még nem húzza a vázat ellentétben a fordítottal!
Csak balesetmentest kívánok hozzá!
Ha van valakinek átalakított undertray 07- Hornet-en, és megosztaná, az tök jó lenne :) Ma 1h ültem a motor mögött, és elmélkedtem, hogy hogyan tudok esztétikus rendszámtartót varázsolni rá úgy, hogy megmaradjon az átalakítás lényege.
Thx
A sárvédő, hogy van? Vágott vagy valami gyári? Mármint a rendszám felfogatás.