Kilónyolcvanig egész jó, a felett meg ráfekszek a tankra és húzom tovább a gázt
Én pár centi híjján 2 méter magas vagyok, ha te alacsonyabb vagy, akkor még jobban ki tudod használni. Csak nem plexi vételen gondolkozol?
Üdv!
Ez a havacsaka tényleg nem kellet volna, de remélem ennek az állapotnak hamar vége lesz. Csütörtöktől hivatalosan is tavasz van!
Én a hátsó rugót 6., 7. fokozatban használom, ill. vágott slick gumi van fennt elöl-hátul, hátul 180/64-es csak hogy még jobban forduljon a gép . Az első telókba tettem még anno plusz fél-fél deci olajat, hogy kicsit feszesebb legyen
Nekem így nagyon bejön. Ja és én is szeretem a kanyargósabb utakat....
Szia!
Én most kb. 10-11 kilóval nyomok többet Nálad, igaz az enyém csak 600-as, de szerintem sok múlik az állítható futóművön, illetve magán a gumin is. Ezen a héten akartam gumishoz vinni a mocit , de most keltem és néztem ki az ablakon, fehér minden! Esett az a q..q hó!
Szóval gumma csere után megpróbálom a magasabb keréknyomást, de nem hiszem, hogy jó lesz ezeken az utakon. Sokat járok Ausztriába szerpentinezni, kifogástalan minőségű aszfalt , ott semmi baj a magasabb értékekkel, de itthon , tiszta gumimaci!
Én előre 2.5 -öt, hátra 2.8-2.9 -et teszek, nekem ez vált be. Szerintem így sokkal jobban fordul a gép
De azt is hozzá kell tennem, hogy vagyok 95 kiló, meg a moci is (900-as), szóval van önsúlyunk
A gyári adatok szerint elöl 250 kPa, hátul pedig 290 kPa.
Szerintem ez k..va sok, ilyen keréknyomás mellet pattogott a mocim hátulja mint egy gumilabda!
Én elöl 220 kPa-t, hátul pedig 240-250 kPat használok!
CSáó! mindenkinek! A mocitokon mekkora az első ill .a hátsó gumiban a nyomás
Jólenne 1 hornethez való karbantartási adatokat tartalmazó kézikönyvet szerválni,hogy tisztába legyek a dolgokkal. Tudnátok segitteni
Háááát , meg lehet jól hegeszteni, hogy bírja az igénybevételeket - már láttam rá pozítiv példát, de biztos kapsz a pénzedért olyan gépet is, ami nem volt törve vagy csak csúszva volt, és az megint más. Egyébként mekkora, 600-as vagy 900-as?
Egy kérdésem lenne hozzátok.
Néztem magamnak egy használt Hornetet, s már majdnem ott tartottam, hogy megveszem a szekeret, amikor is egy állitolag majdnem állohelyzetbeni csuszás következtében megsérült jobboldali motordekni körül vizsgálva a motort észrevettem a dekni mögött a motorblokkon egy min. 10 centis hegesztést.
Szerintetek ez a hegesztés miféle hatással lehet a motorblokkra, meglehet-e ilyen blokkrepedést/törést tisztességesen hegeszteni...vagy inkább felejtös legyen a gép? (a motornak semmi különleges, rossz hangja nem volt, szépen járt)
Lehet mar volt 1000* de sajna nem talalom nincs valami oldal ahol Hondas szalon/szerviz tapasztalatok vannak fenn?
Ha igen akkor pls a linket toljatok ide!
Eladó a listaárnál jóval olcsóbban forgalombahelyezett, 0 kilóméteres nagy hornetem, mivel időközben terhessé vált számomra. A moci még be sem v olt indítva, ki sem lett tolva a szalonból.
Mi van Hornetesek? Ma kint voltunk a ringen és 1 Hornetet se láttam, ez lett a nagy készülődésből?
Pedig amúgy kurva sokan voltak, jó volt "anagyhideg" után sok haverral találkozni.
Matensr-f!
Ha nem fingért vetted azt a CBR250R-t, akkor ha jól sejtem, téged átbasztak.
Javaslom menj be 1 Honda márkakerbe, és az anyagi kérdéseidre választ kapsz.
A hibát meg a generátornál, vagy a feszszabályzónál keresd.
Sziasztok,a napokban vásároltam egy 97-es Honda CBR250R-t.
Szeretném megkérdezni hogy mennyibe kerülne a vezérműlánc+szelepállítás (kb.-re)
Meg van egy nagy gondom.Ha világítással közlekedem akkor utána nem indul a motor mivel nem teker az önindító.Teljesen lemerűl az aksi...mitől lehet?Töltés elvileg van..
előre is köszi
Egy kérésem lenne töletek,ha lehet.
Akinek nagy darazsa van.Azt megkérhetném,hogy pár sorba irja le a véleményét róla.
Pozitiv,negativ.
Köcce