Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Éppen ezért írtam ,hogy sok múlik a stíluson.Nekem is volt egy kis hintázás a nagy sebességű kanyarokban,de viszont 2-személlyel és túrázva szar úton is kényelmes a futómű,viszont semmi szivárgás a telón,ezért viszont nem volt szívem megbontani az elejét.Rá gyakoroltam a súlypont áthelyezésre és most ugyan azzal a beállítással megyek egyedül,2 személlyel,lassan,gyorsan.Ja, én is közel 100kg vagyok és 187cm.
Most simán lehülyéztél pár embert itt
Miert? Mindenki ugy allitja a futomuvet ahogy szereti. Ezert van sok motoron mindenfele allitasi lehetoseg. Elso teleszkopon ruggoelofeszites allitas kiruggozas csillapitas es beruggozas csillapitas allitas. Hatso gatlon ugyanigy. Ezert talaltak ki. Namost ha nincs allitasi lehetoseg akkor vagy olajat cserelunk es (vagy) ruggot elofeszitunk hazilag (vagy szervizben). Ezt csinalom nap mint nap. En mondjuk sima vastag falu muanyag csovel csinalom nem anyaval. Konnyu vagni meretre.
egyértelmű hogy a súlyon sok múlik,meg a vezető stilusán is.
csak nehogy az legyen,hogy most itt rajtatok felbuzdulva össze vissza akar majd állitani mindenki.
Azt a "stb". takarja
Ott a pont nálad,sőt megfejelném azzal,hogy legalább annyi múlik a gépész kanyarodási technikáján!
Aha.. és amelyik motor gyárilag szerelt rugó előfeszítővel, akkor azt elbaszod, ha eltérsz a gyári beállítástól. A motor futóműgeometriának nem üresen kell jónak lenni, hanem terhelve. Nem mindegy, hogy 50kilós, vagy 150kilós a motoros, stb. Sorolhatnám..
Ha az első telóba ilyen kis "előfeszitést" tesztek,akkor megemelitek a motor elejét.
ezáltal csökken villaszög,és kanyarodás hajlam romlik!
Kicsit igénytelen,bár nincs jelentősége,és a célnak megfelel.Lehet Én is így fogom kipróbálni.
Egy ötlet az előfeszítéshez.. Az olaszok így csinálják
Nekem is vannak ilyen gondjaim.Most Pilot Power van fent,nagyon elégedett vagyok vele,de sajnos már látszik a szövet. Vagy Power 2ct ,vagy Road 2 lesz.A Power 2 214 Euro a Road2 230Euro itt.
Még egyszer köszönöm mindenkinek! Nem problémázom sokat! (illetve mégis,mert a motor otthon Én pedig németben)Az lesz ,hogy 20w és próba.Ha kicsivel kell keményebb akkor másik olaj,ha sokkal akkor előfeszítés. Ja,sehol nem írtam 115kg vagyok.Nem épp rám méretezték az első futóművet!
Szia! Nézted már a Pirelli Diablo2-t? Egész jónak tűnik és árban sem olyan veszélyes.
Már szinte minden utcai gumi kétkomponensű. Nehezebben kopik kockára. PR2-3, Roadsmart II, BT-023 mind azok. Az Angel ST nem, de az már nem mai csirke.
Mondjuk kíváncsi lennék, hogy a Metzeler Roadtec technológiája mennyire vált be. Arról tapasztalat valakinek?
Én is túra/sport gumira gondoltam,de szeretném hogy tapadjon is.

A kétkomponensű gumikról esetleg valakinek vélemény?(belül kemény külső ív puha)

Ahogy nézegetem 60-70e alatt nem fogom megúszni...
Itt van.
De írja! SS-8 Honda olaj, ami 10W-s. Több 600-as Hornetbe tettünk 15W-s olajat és jó lett. Sőt mondok valamit .
Az Öhlins progresszív rugó mellé 15W-s olajat adnak.
Nem tudom miert problemazol olyan sokaig? Mindenki mast fog mondani persze mert mindenki maskepp szereti a motor futomuvet. En mondtam neked hogy izles szerint akar 30W-ig is elmehetsz. Ha el akarsz indulni egy beallitason akkor kezdd 20W-al. Toltsd fel es probakor. Tudsz allitani a telokon? Ha igen ott finom hangolhatsz. Ha nem akkor surubb vagy higabb olaj mehet a teloba. Ennyi. Ne problemazz sokat. Indulj valahonnan es meglatod jo lesz.
Személy szerint én még mindig a túra-sport gumikra voksolok. Gondolom nem mellékes az élettartam se. Közútra hibátlanok. Legalábbis 10e km után a PR3-ról ez a véleményem, de a többi nagy gyártó is valószínűleg hasonló szinten van.
Hello!
Szerintem is szép öblös hangja van,de az én kipum az hozomány nem tudom milyen volt a gyári dobbal,de van itt néhány utcával lejjebb egy 2006-os gyári kipufogóval bizony az elég ergya...
Köszönöm mindenkinek! Sajnos okosabb nem lettem,mindenki mást mond és csinál! A gyári előírás 483+- 2,5 ccm,viszont a sűrűséget nem írja ha jól tudom! A magukat profinak mondó szerelők sem mondtak még két egyformát! Marad a kísérletezés!
hali...

A szezon alatt elég jól elkoptak a gumik a gépen...

Mit érdemes venni a rá?Használat szempontjából szeretem döntögetni,kihasználom a teljesítményég a mocinak. Néztem több gumit, de mindenhol írnak rosszat is meg jót is az összes gumira, szóval "boncterem" alapján nem tudok dönteni.

Néztem Continental Sport Attack, meg TL S20 Bridgestone ,de az utóbbi jobban tetszik...BRIDGSTONE
Köszi. Szerintem nagyon jó hangja van a Sebring-nek. Nem gyári, méretpontos Barracuda sárvédő.
Hello!
Igen és ha jól látom a tiéden is. Köszönöm! Úgy látom Te sem panaszkodhatsz szép ez a fekete fényezés. A hátsó sárvédőd gyári?