Én tavaly ősszel tőlük vettem a szépségemet. Nagyon korrektek, valós adatokat adnak meg és tényleg igaz amit leírnak! Nem bánod meg ha tőlük veszel mocit. Soha semmi gondom nem volt a kékséggel amit tőlük vettem. Én is kinéztem azt a kis sárgát de aztán meggondoltam magam, nagyon megszerettem a kis Hornetet, de ha veszek is még 1x akkor már fiatalabbat szeretnék. Tavaly ilyenkor vettem én is tőlük, olcsóbban nem fogsz kapni ilyen jó állapotút hidd el. Nagyon sok motort megnéztem tavaly is és most is..... Hát, egy kicsit kiakadtam milyen motorokat akarnak eladni mennyiért..... A jók amik tényleg frankók meg aránytalanul drágák a korukhoz képest. Bár az is igaz, hogy csak 4 fajta motor közül nézelődöm: Honda Hornet - CBF1000 - VFR800 illetve Yamaha FZS600!
én sajnos jártam pont ellenkezőleg, volt egy 17-es első kerék tárcsákkal 30-ért, mondom nem veszem meg majd megveszem ha elkopott a gumi és tárcsa, azóta nem láttam hasonló vételt, de még a közelében sem... Motornál is attól függ mekkora a kínálat, anno néztem sv1000n-eket alig van pár darab, ami jó lett volna eladták, azóta sincs annyiért. Szóval két esélyes a dolog, de ha valaki nagyon türelmes valószínű megtérülhet, én sajnos nem vagyok az a fajta.
én ugy vagyok vele, főleg igy ősszel, hogy van egy amit kinéztem igaz én 2008-asban gondolkozok. szoval van egy.. drágább mint a többi, de nagyon tiptop(képeken).. szóval kivárom hogy jó ösz közepe legyen okt novembert. és megprobálom áron alul elcsipni, ha nem sikerül igy jértam, ha elviszik addig igy jártam, lesz majd jobb..
motor vételt, eladás többet nem kapkodok el... az előző gép eladásánál megtanultam. 1vevő volt rá 2 honapig odaadtam neki x-ért... 2héttel késöbb hivott egy ember(fent maradt a hirdetés) hogy azonnal jönne érte és majd 100ezer forintért többet adott volna érte, mert hogy annyira kell neki, ha nem is igaz szarul esett
énis azt mondom ne kapkodd el... ha ez nem tuti lesz még másik...
igen most is van náluk 2 ami úgy szimpatikus lenne,csak marha messze van hozzám :) a sárgán meg ami gárdonyban van szimpatikus a kipufogó :) meg a szine is szép.
Nem feltétlen. Nagyon attól függ ki honnan hordja. Van olyan része az országnak, ahol egész évben mennek. De még Milanóban is max. 3 hónapra rakják le a vasakat. Azt meg megint csak nem lehet tudni, hogy mennyi pénze van az itthoniaknak, vagy miket terveznek még idénre.
Érdemes még nézegetni a Grandemotot. Bár közvetlenül nem ismerem őket, talán ők még az egyik legnagyobb cég, aki hoz be motorokat folyamatosan. Volt múltkor is náluk vagy 3 Hornet, az egyik kb. gyári állapotban (2005-ös) Ismerősöktől eddig sok pozitívumot hallottam róluk, ami a korrektséget illeti.
én meg arra gondolok hogy az olaszok most kezdik még eladni őket szezon végén,aztán a kereskedők ezután kezdik behordani kis hazánkba,de lehet hogy nem igazán lessz nagyobb a választék ezután sem.
tényleg jónak tűnik így kép alapján, ha tényleg olyan ahogy írják, hamar el fog menni. Én nem várnék a papírozással nehogy jövőre derüljön ki valami esetleg. Olyan sokat nem spórolsz szerintem, meg mehetsz is vele még vagy 1-2 hónapig.
Sunny azt hiszem tőlük vette a kéket. Meg volt elégedve a céggel, korrektek voltak. Bővebbet ő tudna.
Ha csak tavasszal papíroznád, akkor szerintem érdemes még körbenézni, várni kicsit. Szezon elején mindig nagyon bezsonganak a népek, hogy új motort vegyenek és/vagy eladják a régit. Én annó nyár végén elkezdtem már nézegetni, de csak márciusban vettem meg a vasat, mert addigra jött össze a lé. De ha már korábban meg lett volna, akkor megvettem volna egy bontószökevényt, vagyonokért. Nem azt mondom, hogy ez a vas az, félre ne érts, csak hogy ne kapkodd el. Ha téged vár, akkor úgyis megvár
mit szóltok ehhez a hornethez?ennyiért jó vétel lenne,vagy mostmár vége a szezonnak és érdemesebb lenne várni?véleményekre lennék kiváncsi,egyébként tavasszal papiroznák csak :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-615711
1
Tudom, én is a kormányossal állítottam fel, csak megjegyeztem, hogy nem ugyanolyan a szitu. Komolyan mondom a CBF1000-el jobban boldogultam, pedig az majd 100 kilóval nehezebb, mint az enyém. Csak hát annak lent voltak a kerekei és már félúton van annak köszönhetően. Ennyi
Na a Safetys dolog. Nekem a 4-ből 3 kiesett, mert nekem nem akkora böszme bukócsövem van így 5 egész centire a földtől feküdt, sőt egyik kereke sem ért le. Így én pl. első nekifutásra csak toltam az oldalán, ill. a bukócsövön meg a lengővillán meg egyebek. Úgy látszik front volt Hornetéknél
nincs senkinek semmi baja....nekem kicsit fáj a j. lábszáram, de magamnak köszönhetem. És persze megint az emberi tényező volt a okozó.: letámasztottam sztenderre, de nem ért teljesen el a lánc a hátsó felniig, hogy kikössem....gondoltam kicsit megmozdítom a jó irányba....nem behajlott a csirkeláb?!? én pedig hipp hopp ott voltam alatta, mert nem is számítottam arra, hogy elborul. No de jól van megkonstruálva, mert nem lett semminek semmi baja.
A kesztyűm a sisakom pedig szarta széjjel gurult - esett, mert minden az ülésen volt..... szét röhögtem a fejem magamon, hogy ilyen balf@sz vagyok. Aztán gondoltam lefényképezem, de a buzeráns nagyonokkos telefon merülőben volt, így nem engedte a rögzítést. Feltápászkodtm, és előszedtem a Safety Hungary-ban tanultakat, hogy hogyan is állítsuk vissza a gépet anélkűl, hogy sérvet kapnánk, vagy húznánk meg kezünk-lábunk......már megérte eljárni oda!
A CB1000 türtöt én is favorizálom, érdemes kicserélni. Én már azért nem "tudom" megtenni, mert egyedibbé tettem az eredetit - színre fújatattam- így már nem variálok ( az éven )
Ha érdekel valakit, írjon, nézek rá valami baráti árat.
Köszi, keresek ilyent, habár nehéz lesz, mert az eredetit csak eredeti árában adnak - az elég sok, az utángyártottakról meg én nem tudom eldönteni ránézésre, hogy valóban jobbak-e mint ami van.
Az én tanácsom,hogy ha normálisan akarsz látni a tükrökben és nem csak a könyökeidre vagy kíváncsi,akkor vegyél rá CB1000R tükröket! Amik nem csak tökéletesen használhatóak, hanem a formájuk is tökéletesen passzol a CB600-ra.(nem olyan bumszli formájú)
Sajnos a hornet gyári tükreit, szerintem nem lehet rendes látómezőre beállítani, akár hogyan próbálod.
Én tegnap takaróztam be a motorral, full bőrben, teletankolva. Nem hajtottam ki eléggé a sztendert. A kormány meg beakadt a csizmámba, alig bírtam kimászni alóla. Nagy nehezen felállítottam egyedül. Mai eredmény, többszörösen meghúztam a karjaimat és a derekam a nagy igyekezetben. De a protektoroknak hála semmi bajom. És mivel én tompítottam a motornak se. Evvan
Nem csak a tükör fejét (ami a tükörlapot tartalmazza) tudod mozgatni....fel kell húzni a tükörszár aljáról (ahol 2db anya található, rögzítés céljából) azt a takaró bigyót, és fellazítod a kontrázást. Kicsit kifordítod a tükröt szárastól - mindenestől - és visszahúzod a kontra anyát. Ezt követően beállítod a tükörlapot, persze ezt majd menet közben tudod chek-olni, hogy kell-e még fordítanod.
Nekem ma sikerült relatíve beállítani a balos tükröt, no de nem szándékosan. Az állítás végén azon kaptam magam, hogy a motor alatt fekszem....
Én tavaly ősszel tőlük vettem a szépségemet. Nagyon korrektek, valós adatokat adnak meg és tényleg igaz amit leírnak! Nem bánod meg ha tőlük veszel mocit. Soha semmi gondom nem volt a kékséggel amit tőlük vettem. Én is kinéztem azt a kis sárgát de aztán meggondoltam magam, nagyon megszerettem a kis Hornetet, de ha veszek is még 1x akkor már fiatalabbat szeretnék. Tavaly ilyenkor vettem én is tőlük, olcsóbban nem fogsz kapni ilyen jó állapotút hidd el. Nagyon sok motort megnéztem tavaly is és most is..... Hát, egy kicsit kiakadtam milyen motorokat akarnak eladni mennyiért..... A jók amik tényleg frankók meg aránytalanul drágák a korukhoz képest. Bár az is igaz, hogy csak 4 fajta motor közül nézelődöm: Honda Hornet - CBF1000 - VFR800 illetve Yamaha FZS600!