Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

483cm3 +/- 2.5 cm3 max. 15W-s olaj
valakinek nincs eladó gyári dobja,2001-es évjáratra?
Szia.Több olajat semmiképpen ne tegyél, sűrűbbel a csillapításon lehet javítani, de van egy szelep a telóba, annak az áteresztő képességét is lehet csökkenteni, ezáltal is keményebb lesz.Nem tudom pontosan kb. fél liter olaj megy bele száranként.
ha érdekel nekem eladó lessz a négy fehér indexem.ide irhatsz : szaboa@kabel2.hu
Sziasztok! Azt szeretném meg tudni mennyi,és milyen olajat érdemes rakni a fordított villás teleszkópba? Van e lehetőség egy kicsit keményíteni? (sűrűbb,több olaj. vagy esztergálni távtartót ami előfeszíti a rugót) Ha valaki csinált más hasonlót ,az megoszthatná! Köszi.
Sajna ezt én nem tudom.
az enyém 2001-es arra is jó ez?mert látom már a váz is más ,mintha a tiéden rövideb lenne mint a régebbi tipusokon.
Nekem esetleg van, nézd meg a képeim között. Arról lenne szó, ami fent van a motoron. Ha érdekel beszélhetünk róla, keress meg e-mailben: VL@vilati.com
nincs esetleg valakinek bukógombája eladó?
A hosszú hétvégén egy nap nekem is beleférne. :)
nem szervez valaki egy szezonvégi motorozást?:)
Szép a motorod Tamás6272.Jól látom, hogy Sebring Twister dob van rajta?
PC41-en valaki vezette már magára a hűtőn átáramló - így felmelegedő - levegőt? Van a hűtő mögött egy műanyag bizbasz, az tereli el a levegőt a tank és a blokk irányából.
Hűvös időben sokat növelne a komforton.
Nekem nyugodt tempóban hajtva, leginkább országúton használva 2 személlyel 4,8 - 5,0 l/100km a fogyasztás. Egyedül 4,5 - 4,6.
Bár én még 70kg sem vagyok
Nem történt sarokba vonulás nyugi nem az a fajta vagyok csak még most is felb@ssz@ az agyvizem ,hogy kihasználják a tudatlanságom. Egyébként a csináld magad híve vagyok ,de sajnos egy ilyen motorhoz én nagyon kevés vagyok és nincs olyan ismerősöm aki segíthetne ezért kénytelen vagyok megbízni másokban.
Nem kell egyből szipogó orral a sarokba vonulni. Rikével a szelepfényesedést elemeztük, nem rajtad kárörvendtünk.
Amúgy eddigi pályafutásom alatt, ilyen korú Hondánál, még nem találkoztam ilyen jellegű problémával, pedig volt egy-két viseltesebb is közöttük.
Nem neked szolt ne vedd magadra.
Ez egy fordított oldal ha jól látom,ezekre ne alapozz,mert lehetnek benne olyan szakmai fordítási hibák amelyek teljesen más értelmet adnak egy egy mondatnak.
Lehet,hogy félre értetted! Teljesen jóindulatú volt a kérdésem és égnek áll a hajam az ilyen szerelőktől,sajnos lejáratnak mindannyiunkat.Az volt furcsa az írásodba,hogy olcsón megúsztad a komplett karbi sor tisztítást+2db szelep cseréjét.Már csak a szelepek cseréje sem lenne olcsó játék,hengerfej leszerelés +anyag stb.
Egyébként nem mosolyogtam,inkább sírni tudtam volna.

Üdv!
Bennem is felmerült ,hogy szimpla "paraszt vakítás" volt mivel nem értek hozzá simán belefér,hogy kedves honfitársaim átb@ssznak ahol csak lehet,de legalább van aki itt is meg mosolyogja más kárát...

Mindenesetre most utána néztem és találtam egy oldalt ahol szintén így szerepel:

" Szelep nem ül be a helyére (négy-ütemű motorok). Okozhatja általában ha hajlott a szelep (motor túráztatás vagy helytelen szelep korrigálás),fényes szelep vagy fészek (helytelen karburálás) vagy felhalmozódott szén lerakódás (karburálás vagy kenés problémák) miatt .A szelep tisztítása és/vagy felújítása cseréje."
Forrás:
http://hu.scribd.com/doc/56049...
Valami hasonló jött le nekem is!
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem K8 as hornet 600 as 100-120 as tempóban mennyit fogyaszt 100 Km-en? Tegyük fel hogy például túrázok vele. Köszi!
Ez valami szak szó, amit Szabolcsban használnak...
Felénk parasztvakítás a neve.
Ha csak nem hazudott ebben is az előző tulajdonos állítása szerint 3 hónapja állt már a motor mivel németországban dolgozik nem használta. Nem tudom mit takar ez a kifényesedés sajnos eszembe se volt ,hogy megkérdezzem a szakit örültem ,hogy rendben van a gép.De azt el tudom mondani ,hogy mik voltak a tünetek : az alapjárat ingadozott kb 1200-1400 között és 2000-2500 as fordulaton induláskor kissé "dadogott" a motor,de 3000 felett szépen húzott ez egy tapasztalt motoros is alátámasztotta ő mondta azt is ,hogy alapjáraton úgy hallja legalább az egyik henger "kihagy" és valószínűleg dugulás próbáljam meg "megjáratni egy kicsit". Aztán már épp úton voltam a szerelőhöz amikor újabb hiba jelentkezett a fordulat nem esett 2000 alá aztán 2500 alá 3 km-el később mire oda értem már majdnem 4000-en állt meg és az alá nem ment.A szaki megnézte meghallgatta megtúráztatta pár másodpercig utána megnyitotta a szívatót ,de akkor sem esett le a fordulat már akkor mondta ,hogy ha ez csak dugulás lenne akkor vissza kéne esnie a fordulatnak arra a tartományra amire a szívató be van állítva. Na ekkor én már nagyon rossz idegállapotban voltam és a többire már nem nagyon emlékszem. Még az olajat nézte meg akkor az olajszint mérőn lévő pár cseppet szétkente az úján és megszagolta kérdezte milyen olaj van benne mondtam ,h castrol p1 racing 10-40 ha igaz... rögtön mondta ,hogy azt ki is lötyböli belőle.És mikor legközelebb mentem a szakihoz már szépen zümmögött a kis darázs. Ez volt a története.
Azzal csak tisztul a rendszer Azt viszont nem lehet tudni, hogy milyen volt a helyzet előtte a blokkba és mióta állt fent a dugulás.