Sziasztok!
Jó-árasított hátsó láncvédővel egybe épített sárvédőt és hasidomot keresek 2003-as hornetemre. Ha netalán valakinek van eladó vagy tud valakit akinek van regcim11@gmail.com címen legyen szíves értesíteni! Előre is köszönöm!
Sziasztok,
Gyárira visszaalakítási projekt miatt megmaradtak az alábbi dolgaim:
- Bordü lucas széles túrakormány, kb. 5-5 centivel szélesebb, mint a gyári kormány;
- ledes index szett, hozzávaló tesztelt relével-ellenállással;
- hátsó-alsó farokidom (amin az akksi is van, meg a csomagtartó is tulajdonképpen), "okosított" rendszámtartóval.
Alapvetően minden jó állapotban van, de telefonnal nem tudtam jobb képeket csinálni. Árakat illetőleg fogalmam nincs, de ha mondassz egy szép számot, akkor biztosan meg tudunk egyezni. :)
Nem kell azon semmit sem nyomogatni préssel!
Annak mozogni kell.
Csak a hátúljában lévő rúgó tartják közép állásban.
Mivel a terhelesvaltasnál azok csillapitjak a kuplungra ható erőket.
Úgy mint a hátsó kerék és a lanckerek között a gumi csillapitok.
Ha mozog a kosár előre-hátra akkor ezek a rúgók vannak elfáradva.
Kosár csere!
Meg vannak lazulva. Annak szorosnak kell lenni, mert különben csapkodja a kuplungot, nem tudnak a rugók rendesen csillapítani benne. Egy préssel meg kell nyomni, ha még nincs nagyon kiverődve.
szegecselés jó,de valószinű hogy a tűgörgő meg a futógyürü lessz, mert van kottyanása neki ahogy most visszatettem érezhető kézzel mozgatva,amig a kosár rögzitő anya nincs rajta ,de nem annyira nagy.csak azt furcsállom hogy ekkora kottyanástól,hogy lehet ennyire hangos gázrántásra az a csattogás. de tuti kuplung mert ugye behúzott állapotban meg nincs hang,terhelés alatt tud csak csattani?
Az olajpumpa lánca olyan laza újonnan is, az nem csinálja.
A kuplungnál a külső kosárnak eleve lógnia kell egy kicsit, (tehát a megállapításod nem jó) Amikor a helyén van és nincsenek benne a lamellák, tudni kell mozgatni a külső kosarat. Kiszerelve nem tudod megállapítani a kosár tűgörgő és futógyűrű holtjátékot. A szegecselést megnéztétek, nem mozog előre hátra a kosár anélkül, hogy a fogaskerék elfordulna?
szétszedtük a kuplungot,de semmi lógása a tűgörgőben a futógyűrűnek,nem lehet hogy az olajpumpának a pici lánca adja a hangot?vagy annak behúzott kulungal is kéne akkor szólni?
Igen, szerencséd van Kicsit tovább forgatod Pont az a tartomány amit gyakorlatilag folyamatos haladásnál nem is használsz. Az 5-6 ezer közötti a "rosszabb". De ez már csak ilyen. Legalább kicsit ellazítja az alkart
Sziasztok,
Friss hornetesként érdeklődnék, egy 2009-es PC41 az áldozat, írtátok többen is, hogy van egy fordulatszám-tartomány ahol berezonál a műszerfal. Nálam is megvan ez olyan 3700-4000-es fordulat környékén.
Sajnos allergiás vagyok az ilyenekre. Létezik valami hathatós megoldás a megszüntetésére (sajnos itt a fórumon nem igazán találtam)?
négyhengeresnek van egy bizinyos fordulatszáma ahol jobban rezonál.
ez hornetnélnél olyan 5-6 ezer közé esik!
természetes jelenség egy bizonyos szintig.
egy karburátor szinkron sokott segiteni,ha kicsit jobban rezolna a kelleténél!
probáld ki több fokozotaba,ott is csinálja biztos.
kérdés: 2000-es Hornet, 1.es sebbességben, olyan 5-6000 körül eléggé berezonál, de kicsit magasabb fordulaton ez megszűnik (alatta sem csinálja). Ma hoztam el a szerelőtől (gyertya és olajcsere), mondtam neki is a jelenséget, ő is érfezte, azt mondja, h mintha a zegész moci berezonálna. Kicsit érezte 2-ben is.
Ez mitől lehet? "faji" sajátosság, vagy valami gáz van a géppel? Mi lehet?
Ha kicsit lejjebb / visszább tekersz, találsz! Basi2-t keresd!