sziasztok! 2006os Hornetem van, az lenne a kérdés hogy a hátsó sárhányót hogyan lehet eltávolítani? egy állítható rendszámtáblát akarok feltenni. de viszont ugye ott van az ülésnyitó zárja, az is eltűnik a sok műanyaggal? valaki aki vágja elmagyarázná?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_hornet-5
993387
valahogy ilyenre akarom
Neked mi bajod? Nem volt igazad, pont. Ilyen nesze semmi hozzászólást kár volt írnod.
Egyébként végig olvastam az egész fórumot, mielőtt egyszer is posztoltam volna és csak megosztottam egy olajdokis véleményt, ennyi történt.
Téma részemről lezárva.
RTFM..még mindig...hiába "lyuk"-algatsz...elovastad a manualod?...le van ott írva milyen kell bele?...le...ha neked az újjabba 10w30-kell, akkor mi a kérdés?..te olvastad...mi akkor a kérdés?...semmi...
ha jót akarsz akkor Honda olajat raksz bele ...de jó a repsol is...és más tisztességes márka is...ha versenyző lennél még megérteném aggodalmad.... olaj témában negyedévente teszik fel itt ugyanazokat a kérdéseket...ha visszapörgetsz pár oldalt, kb tavaszig, ott találsz hasonló "kérdéseket" és válaszokat...
Ott a pont. A 40-es "sűrűbb" (nyilván nem ez a jó szó, de nem tudom mi a szakkifejezés), ennek vannak előnyei, hátrányai. A 30-assal kevesebbet fogyaszt, a 40-es jobban tűri a nagy fordulatot. (ezek az én infoim, de nem vagyok szakértő)
üdv, elküldtem a 069 -re végződő számra akkor az nem a tied? A címem exec79@gmail.com. Holnap munkában leszek, de valószínű el tudok érte menni. Hány órakor lenne, és hol pontosan?
30-40 között nem hiszem hogy sok a különbség de ha túl nagy a második szám az előírthoz képest meglehet hogy üzemi hőmérsékleten a magasabb számú olaj nem kellően/elegendően folyékony, és problémák lehetnek a a keringéssel mivel sűrűbb a cucc mint amire az olajpumpa ill. az olaj járatok tervezve lettek.
A PC41-es kézikönyvében valóban 10W30 az ajánlás, de szervizben kettőből kétszer 10W40-et kapott. Most konkrétan Repsol van benne. Egyébként nem úgy van, hogy a tágabb intervallumú vizskozitási osztály magába foglalja a szűkebbet és akk mehet bele?
Erre meg azt: kiszólt a sötét a lyukból, ugyanis 10w30 az ajánlás, 10w40 az opció.
Amúgy én 10w40-est használok a CRF-ben, de most nem tudok dönteni, hogy:
4T 10W40 REPSOL MOTO RACING (2750 Ft - ez van a CRF-ben, a váltóban is)
API SJ, JASO T 903:2006 MA & MA2
vagy
4T 10W40 REPSOL MOTO SPORT (2100 Ft)
API SJ, JASO T 903:2006 MA
Elvileg az olcsóbb is elég, az "MA", de nem tudom mi az "MA2". Elvileg mindkettő jó a mi váltónkba (MB - száraz kuplunghoz való).
Nemrég vásároltam egy Honda CB600F típusú motorkerékpárt.( 2007.04.27.)Kaptam hozzá négy liter MOTUL 5100 10W 40-es motorolajat. (4T) Kérdéseim a következők lennének.
1, Használhatom ezt a motorolajat ebbe a motorba? (A motor pontos típusa: PC41)
2, Bár a flakon légmentesen le van zárva a gyártási dátum 2010-es. Okozhat ez valamilyen problémát?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv.: miki
Kedves Miki!
A gyártó ehhez a típushoz csak 10W30-as olajat ajánl, amit szerintem érdemes betartani, mert itt a motorolaj nem csak a motor, hanem a váltó kenéséért is felelős, ott pedig sokkal kisebb a mozgástér. Amúgy az olaj felhasználható volna, sőt kétévesként még kifejezetten friss olajnak számít.
Ha valakinek van felesleges csavar, anya és távtartó, szívesen megvenném!
Előre is kösz!