Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csesznek felé csak finoman, mert akad néhány önjelölt kaszkadőr a szembe sávba, olaj, homok, szakadt Lada...
Mondj egy példát,amikor nem jó ha van ABS,én örülnék ha lenne a gépemen és nem agyalnék a kikapcsolásán.A kipörgésgátló kikapcsolása(ha van) az más-sportosabb indulást tesz lehetővé,de az ABS biztonságot ad ezért nincs kapcsolója ellenben a kipörgésgátlónak van.Amúgy ha mindenképpen hatástalanítani akarod,vedd ki a biztosítékát(így viszont nincs értelme plusz pénzt adni érte)!Ha belefér a költségvetésbe én tuti az ABS-es verziót venném meg.

Üdv!
A planetárium nagyon frankó, pár hete voltam ott. Az útminőség viszont... keskeny és gyalázatosan szar. Amúgy amit felsorolt a kolléga: Zirc, Csesznek mindenképp. Bár ezek már azért nem biztos, hogy útba esnek pest felé. Esetleg Pannonhalma, de az már erősen nem arra van, viszont nagyon szép :)
Bakonybél azt érdemes megnézni:D sokat motorozok Bakonyba mert nem messze van innen . Illetve Csesznek ami még nagyon jó van szerpentin a Bakonybélnél 8 km hosszú. CSeszneken egy vár van meg oda is jó kanyargos az út
Hali

Esetleg valaki csapatott már a bakony felé?
Mit érdemes ott megnézni?

Terveztem egy mátrai vagy kékes mocizást,de mivel hogy paks mellett lakok németkéren, nincs kedvem átmenni pesten...
Mert ott parasztul vezetnek,tisztelet a kivételnek. Két hete voltam dobogókőn és a pesten az áthaladás nem jött be gps elvitt más irányba stb.Hazafelé jó volt mert dugó volt és mindenkit lenyomtam.

Visszatérve a bakonyhoz, milyen úton érdemes menni,hogy szerpentin is legyen meg látnivaló is, ersetleg zirc stb.
szüntesd meg az áram ellátását az ABS modulátornak
értem, annyit még, hogy hogyan lehet kikapcsolni? meg persze értem, hogy biztonsági cucc meg minden.. de jó néha ha nincs, persze nagyon jóó ha van...régóta motorozok, nagyobb motorral is, nem mondom h profi vagyok, sőt... de volt már tapasztalatom nagyobb motorokkal. csak kíváncsiskodtam, mert azon agyalok , hogy abs verziót vegyek kicsit drágábban avagy a simát.

köszönöm a segítséget, és egy pozitiv dolog a topicra nézve, hogy itt a legsegítőkészebbek az emberek.

Köszi!
Ok!
Köszönöm!
Amúgy a 106-110 városban megesik. 120 körül kezd forrni, de ha feltöltöd nem lesz gáz.
Akkor a hűtőt sürgősen töltsd fel, mert megfőzöd a motort. Egyelőre desztillált vízzel, nehogy rossz fagyállót tölts bele és felhabosodjon az egész. Nem kell légteleníteni, mert a rendszer kilégteleníti magát. Oldalsztenderen elég ha csurig töltöd. A kiegyenlítő tartályban hidegen elég, ha minimumig van a hűtő folyadék.
hali!
Segítsetek légyszi!
Mennyi a normál vízhőfok a 2005-ös horneten mondjuk városi tötyörgéskor? mert nekem már járt 113 fok körül is!
A venti olyan 106-108 körül kapcsol be.
Megnéztem a vízszintet az ülés alatti tartályban ott ok, viszont a hűtősapkát levéve belelátok vagy 10 centi mélyen, látom a lamellákat, ez zárt rendszer, ennek majdnem csurig kéne lennie nem? lehet hogy levegős? ha igen hol lehet légteleníteni?
köszi!
kikapcsolható, persze nem egy on/off kapcsoló segítségével.
Ha van a vason ABS, jobb ha működik, ad egy plussz biztonság érzetet. Grátisz ha zöldfülű az ember, akkor relatív bünti nélkül markolászhatja a fékkart (pl ha egy főúton sor előzési szituáció során a legelső figurának eszébe jut, hogy JéÉéÉéÉé itt kell egy balost dobnom....te meg előzöd a sort 90km/h-val...na akkor jó, hogy nem blokkol be kerék, és nem bicskázik be alád a gép, te meg nem a bal első ajtóba kötsz ki )

Szerintem....
ABS az biztonsági felszerelés!
az ilyeneket nem lehet kikapcsolni.
hali. Honda cb600f horneten ha abs-es 2008-as évjáratú. Szóval ha ABS-es, az kikapcsolható rajta?
Marad a posta, a részletekkel kapcsolatban majd felhívlak.
Szélvédelem nem is elvárásom, a mito is ahelyett hogy fölém terelné, egyenesen a pofámba tereli a szelet, lebujkálni meg nem kényelmes.
2003-asról tudok nyilatkozni. Egy a negatívum, a szélvédelem, viszont csupasz motor, tehát ez nem is lehet követelmény. Tehát a negatívuma a hornetnek ennyiben ki is merült! Ezzel szerintem elmondtam mindent erről a masináról;) De szerintem a régebbi tesztekben is csak jót írnak róla és az nem véletlen, ha mindenhol jót írnak. Ne gondolkozz rajta, vedd meg, és utána vigyorogj, mert fogsz, azt garantálom. Nagyon kényelmes mókamotor. Fogyasztása 5,5 bárhol bármikor, szerintem 90-110 között 5 alá simán bemegy, de én arra nem használtam. Ucca és hring vegyesben(2x20perc) majdnem sikerült a 8 litert elérni vele asszem azt nem mondhatni soknak.
hát konkrétan sosem jártam Győrben :). Annyit kérdeznék gondolom Te sem jársz BP környékén, hogy ha meg tudjuk oldani postával megköszönném, megmondod milyen számra mennyit utaljak (előre) és elküldenéd. Ha túl macerás noprob érthető.
Mennyire sürgős az olaj? Győr felé nem jársz véletlen?

'07-'08 csak hátsó rugóelőfeszítésbe állítható, kilenctől lehet jól eltekergetni a gyári beállítást. Én azt a puhát jó kompromisszumnak mondanám, főleg a magyar utakra.
Ha ráül a kolléga, úgyis érezni fogja. (Mito meg ER5 után a betonstabilitást valószínűleg...)
Akkor lehet, hogy nem a Hornet a legjobb megoldás, bár minden relatív. Az ER5-nél tuti jobb a futóműve, de hát melyik tanulómotor van jó áééapotba. Az állítási lehetőség, azt hiszem, hogy a 2007-2012 közöttieknek volt meg, elöl. De van itt olyan, aki ezeket jobban tudja. Minden esetre szerintem a Hornetnek inkább van pufa futóműve.
Merre vagy mostanában elérhető? Elküldenéd a számod? 3620-415-06-05 -re és felhívlak.
lesz pár kresz módosítás szeptembertől : van pár, motorosokra vonatkozó is!

http://sajtokozlemeny.blog.hu/...
Nekem van itt olyan gyenge 1,5-2 dl körül. A transzportját ha meg tudjuk oldani, szívesen odaadom.
nincs valakinek esetleg elfekvőben maradék 1-2 deci motul 5100 10w40? Nem ingyen gondoltam természetesen.
rendben van a gép