Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha benyúlsz a karbisor és a blokk között, ott lesz középen. Nem könnyű hozzáférni, de megoldható.
lehet hogy hülye vagyok,de nem találom az alapjárat állító csavart,az hol van rajtuk?
A tűgörgő 18491ft, a futógyűrű 6516ft, a kinyomócsapágy 4361ft. a hondásoknál
oké
ha kész lesz írd meg légyszíves mennyibe fájt és hogy jó lett e tényleg köszi.
kiváncsi leszek mennyi lessz,már irtam a hondának :) minden márkakereskedésben egyformák az árak?
amit lejjebb linkeltem ott 58 font a görgő, de ez kicsit drágább mintha itthon rendelnéd.
Maximum zsírral, de szárazon is feltehető.
tömitésnél érdemes bekenni esetleg valamivel?
Igen, ezek azok. Akkor már érdemes kicserélni, ha szét van szedve, amúgy sem egy nagy tétel. Egyidejűleg a tömítést is megrendelheted, bár elég sűrűn le lehet szedni a deklit anélkül, hogy megsérülne a tömítés.
Külön nem szeretném eladni...kopás nem mérhető a futőgyűrűn, a tűgörgőt meg nem lehet mérni. Egyben 30-at kérek érte.
ez a két alkatrész lenne ami a problémát okozza? : tűgörgőben épp 900-asét találtam de 600-asnak is ugyanezzel a cikkszámmal van: http://www.ebay.com/itm/Honda-...

a futógyűrű meg ez lenne? : http://www.cmsnl.com/honda-cbr...

nem tudom a kinyomócsapágyat is érdemes e cserélni ilyenkor?
Figyu, tudom nem reprezentatív, de az én 250-esemhez japánból kellett hajóztatni, és 6-7 e ft körül volt a tűgörgő. Köztudottan minden kétszer annyi a kicsihez a japán mivolta miatt. Szerintem nem lehet nagyobb tétel a nagyhoz sem Én inkább berendelném/megvenném a gyári újat.
egyébként nincs probléma a kuplunggal új tűgörgő kéne mindenképp ,nem tudom használltal nem -e lenne még hangja,egyébként mennyi lenne?nekem csak a tűgörgő kellene a futógyűrűvel
Szia manhunt
van egy komplett kuplungom gyári kopó lamellákkal, új TRW fémlamellákkal, TRW erősített rugókkal, de a gyári rugók is megvannak hozzá.
Sajnos nem tudok méretet mondani, de én nem is kínlódnék utángyártott cuccokkal, mert lehet, hogy tűgörgőt kapsz, de specko a futógyűrű. A Hondából meg tudod rendelni. Nem tudom hol van a közeledben márkakereskedés, de ott megkapod.
Komoly a kérdés Olvastad a Sportmotor - Magazin (kezdőoldal) legfrisseb cikkét? Nos azért Szóltak, hogy lesz ez az összejövetel, gondoltam (mert hívtak) elnézek oda, hátha látok valami érdekeset (láttam) és Hornet-es tesókat (azokat is láttam).
Plussz az ott megjelentek is látták a motorkámat, sokan le is fényképezték, sokmindenkinek bejött a darazsam

Ennyi az annyi. Maradhat?
esetleg nincs meg a mérete a tűgörgőnek és a futógyűrűnek?mert megvenném mielőtt szétszedjük,még annyi hogy honnét lehetne megrendelni?úgyis olajcsere előtt állok
elnézést már látom a választ is.csak lejjebb.
mi a probléma ilyenkor a kuplunggal egyébként?mit kell benne cserélni?
"22" "4"
ezen meg tudod mondani hanyas szamon vannak ezek? http://www.lingshondaparts.com...
Az olajcsere ezen nem nagyon segít, esetleg halkabb lesz, de adni fogja a hangot.
leveszed az ulest latsz tank hatuljan 1 csavart (99-nel legalabbis 1 van) kihuzod majd ahogy alabb irtak hatrafele es kicsit felfele lehuzod, elol ilyen gumibakokra csuszik ra a tank ket (jobb-bal) U alaku reszel elore fele. Ha kicsavaroztad a tankot kicsit meg tudod emelni, es le tudod operalni a benzincsovet, es mogotte a vekony vakumcsovet (ne felejtsd el vissza rakni) . Gyertya cserehez eleg specko kulcs kell mondjuk a gyari, mert a boltban kaphato gyertyakulcs nem ott hajlik be ahol kellene. PL egy ilyen nem megy bele : http://elektroexpressz.hu/shop_ordered/5495/shop_pic/unas_286607.jpg?ti
me=1342873591
Mi járatban voltál Balassagyarmaton?(ha nem titok)