Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Relativ, nyilván a legjobb ha mindent lehet állitani szétszerelés nélkül, de már a jó fékek és egy közepesen kemény futóművel ki tudok békülni. Régen a mitoba egy sima teleszkópos első teló volt, csillapitása kábé mintha csak zártszelvénylett volna :D Szerváltam hozzá forditott villákat, kicsit puhábbnak tűnik, de lehet, hogy csak egyszerűen jobb a geometriája, mert az úthibákat javitja 1 kicsit, annyira, hogy kanyarba se hintázik. Forgalomba egy Kawasaki ER5-el megyek most, tényleg kényelmes gép, de még nem nagyon döntögettem, mert nagyon furcsa a gyorsasági után.
az új tükör...
Mit takar a jó futómű? Mert ugye ez is relatív... Keményebbre hangolt? Esetleg lehet állítani mindenét? Vagy kivasalja az úthibákat?
A Hornet még tetszik is, csak fogyasztás alapján nem választok, mert nekem fontos a jó futómű. Viszont jelenleg úgy 2000Ft-ból tudok menni 100km-t, ehhez jön még az olaj ára amit kever magának a gép. Szóval ezért is lenne jó majd egy másik motor, ami 4T. Nameg szeretnék messzebb túrázni, amiket minél olcsóbban kéne megúszni.
Ne fogyasztás alapján válassz motort!
ha utcán nagyon húzod a gázt,akkor fel lehet menni 6 literig is!
pályán még ennél többet is.
nekem több túra átlaga 4,5liter körül alakult!
Legszivesebben énis a saját tempómba mennék, de elrettent az esetleges engedély nélkül készitett drága fénykép következménye :D Szóval ebben az esetben nyilván egy blokkoló lenne a nyerő megoldás, sőt ha a 125-ről feljebb lépek, kell is. :D
És ha a gázkart jobban megtekered mit fogyaszt?
Én is ezt mondom

Még úgy is inkább a Safety a kis darabos VTR-ekkel, hogy fel van csövezve a motorom. Az alapok úgyis ugyan azok. Most néztem pár képet a spanyol oktatócentrumról. Hát mit ne mondjak nem olyan, mint a mienk. Az hogy minden motorból rendelkezésre áll vagy 30-40 az nem téma. De előre megvannak a pályák, felfestve, nem mindig át kell rendezni és fosni, hogy ne épülj be a gokart csarnok falába... No hát hiába ott nagyobb az érdeklődés meg úgy minden, ami motorozás. Egy olyanba szívesen elmennék
jó a rendőri oktatás is..de ha eldobod a vasat nem jól jössz ki költségügyileg...

én még 16k-ért voltam anno... féláron is meg lehet úszni ha kicsit érdeklődik az ember... ...habár utánna olyan jól ment, hogy többször leért már a lábtartó sima úton is kanyarban, majd jött egy poros/koszos kanyar illetve egy némileg kopott gumi és ott volt rögtön a kicsúszás..
Szia!

A kresz által előírt sebességhatárokat betartva (50-90 jellemzően), 4-5000-ig pörgetve kb 4,1 4,3 között eszik. Szóval jóóó! Bár ebben a tempóban nem sok élvezeti faktor van.
Szia!

Nekem lemezből let kiszabva, és lefújva feketére. Azt hiszem van még egy darabom blőle. 2000-es évjáratra.
Hello!
Mennyire takarékos egy ilyen motor túrázás közben? Olyan tempóban persze, amekkoránál nem büntetnek még
Meglesz az A jogsim, és valami takarékosabb gépet keresnék, ami azért jól is megy, de nem gyorsasági. Ez a szivem csücske, de úgysem használom ki, mivel az utcán nincs értelme . :)
Ja most nézem, neked van eladó?!
Ok köszi!
Te vetted hozzá? Honnan?
Létezik hozzá. nekem van!
Hali mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy akinek kis rendszámtartója van a Hornet-jén honnan szerezte be? /a gyári olyan otromba nagy/ keresgéltem de általában házi gyártmányokat dobott a gugli. Ja és a 2005-ös Hornet-re létezik hátsó sárvédő?
Ma megjött a tükör a géphez..Nagyon állatul néz ki csak,egy bibi van vele hogy semmit nem lehetett látni vele,mert a tükörlapot nem lehet rajta megdönteni eléggé...

De megoldottam finoman kimartam a tükörlap forgópontján az alut,és már be is tudtam állítani...Csak egyszerűen nem értem a ,hogy lehet egyáltalán olyan tükröt gyártani amit nem lehet kellően beállítani...

A tükör jó minőség,benne van az anyag...Csak nem teljesen kompatibilis a hornet-tel...
Hívd fel először ezt : 06-70-317-9083 neki elég sok minden van.
ha nincs akkor Őt, nemrég bontott egy motort : 06-70-631-3914
ha nincs nekik akkor az alattiakat :
http://www.sugomotor.hu/
ricsi bontó : 06705850436
http://www.twinmotor.hu/

ezek közül ha senkinek nincs akkor bajban vagy:)
Anti! Mi a gondod vele?
aki keres az talál!
én már felépítettem egyet úgy hogy nem volt eleje!
:) szimpi a gép csak nem tudom mennyire vannak hozzá elérhető bontott cuccok!

Köszi
:) Én egyszer voltam ilyenen életemben ami a silverkartnál van és nyertem egy zsír új 700-as Ducatit! Arra megérte kicsit gyakorolni otthon! :) Életem egyik legjobb élménye volt!
Hali! :)

Csak nem a feketére hajtasz? :)
Jó vétel ha van elfekvőbe egy műszerfal!
De olyan 60 80ezerig van az ára bontóban!
sajat motorral nem poen probalkozni (foleg felujitas utan), koszi az infot.
Egyenes szlalom, eltolt szlalom, két körös bólyasor, kanyargás körülötte jobbra balra, először kint, aztán a két sor között, aztán bent (már akinek megy). A körök méreteit nem tudom pontosan. Kátyús út szimulálás, pallón áthaladás (ezzel a sorok közti haladást gyakorlod). Vészfékezés, kikerülés. Rengeteg elmélet, motor felállítás 4 módon, sztenderre rakás (mindkét esetben a CBF 1000-rest) 2 nap, ebéddel és motorhasználattal, két nap 8-8 órában, max. 10 fős csoportokban, hétköznap és hétvégén is. Szerintem meg lehet oldani azt féláron, nekem is sikerült, 22500-at megért. Jah ez az 1-es szint.

Egyébként én a legjobbnak a az IVTM-et tartom, mert az ingyenes, rendőrök, a hungaroringen. Hátránya, hogy a saját vasat dobod el, tavasszal szokott lenni pár hétvégi időpont, amire jó előre be kell jelentkezni, mert sok a jelentkező és kevés a hely. De sokan nem mondják le és nem mennek el, így be lehet próbálkozni azzal hogy odamész, el elvileg nem hajtanak. www.ivtm.hu
ha van energiad leirhatnad hogy kb miket tanulsz egy ilyen oktatason mert mindenhol azt olvasom hogy milyen sokat tanultak stb de egy konkret dolgot nem talaltam eddig hogy mit.