Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Repsol syntetico nem jött be, következőre Motul 5100 lesz
Én is "elnéznék" arra szívesen. Jövőre jó lenne.
tobbeknek bevalt a motul 5100 10w40
ha ez csak ugy menne hogy "elnezek"...
Üdv!
Nemrégiben sikerült beújítani motor téren és ez egy 6kilós hornet (2005) lett. olajat cserélném le és ötleteket szeretnék kapni. Mi vált be vagy mi nem...
Köszi előre is!
forgalmimban 600cm3 + 69kw van..
Hornetet , 2-ben, alapgázon, hátsófékket használva szinte lábtartóig le tudod dönteni...8-as csak a kör átmérőjétől függ...

nézz el a Safety Hungary oktatására, ott többet tanlulsz mint bármilyen autós suli oktatójától...
Köszi a segítséget, ha a forgalmiban 600ccm-van akkor már jó!
Szia!

- Elvileg 599 ccm a hengerűrtartalom, a forgalmiban is ennek kell lennie (nekem is 599-es, de a forgalmiba az átírás során véletlenül 600 került - külföldi papíros volt)
- A teljesítmény 70 kw
- A moci nagyon fordulékony és kezes, a 8-ast simán meg lehet vele csinálni. Mi nemrég kimentünk a a pályára gyakorolni kicsit, pár ezer km rutinnal még könnyebb volt.

Elvileg jövőre nem lesz jó neked oktatáshoz, mert csak 599-es, ha nem tévesztik el, szerintem esélytelen lesz.
Sziasztok!
Kellene nekem Honda CB 600 Hornet motorokról néhány infó:
1, a forgalmiban mekkora ccm van feltüntetve pontosan!
2, milyen teljesítményű
3, a motoros rutinpályán meglehet-e vele csinálni a 8-as feladatot?
Oktatáshoz jövőre 600ccm-et és 40Kw-ot meghaladó mkp. szükséges és azért kérdezem.
Köszi a válaszokat előre is.
Valaki tudna nekem segíteni?
2006-os hornet Műszerfal bontottan valakinek? Ill.milyen árban lehet?
Köszi
simafék. és köszi az eddigi infokat is!
Szia!
Fogyasztás: 4,2-5,6 és utána a csillagos ég valószínűleg. Mondjuk legyen öt a nagy átlag.
Futómű félig állítható USD villa elöl, félig állítható rugóstag hátul. Mindkettő Showa gyártmány. Középhaladó szintig nem lehet vele gond, sőt...
ABS-es fékről v simáról beszélünk?
*de ha csúszkálos lesz akkor inkább nem. Félek, hogy nem lesz meg a kellő tapadás és eltaknyolok ha gyárira állítom a nyomást, elég poros meg rosz az út errefelé.
Most cseréltem első gumit, Bridgestone Battlax BT021 volt rajta, hogy mennyit futott nem tudom, mert nem tudom mikor volt cserélve.
Ami érdekes, hogy a bal oldala kopott el jobban, de nem tudom miért.
Most egy zsír új Pirelli Diablo Corsa fut rajta
Nekem Bridgestone van hátul és még nem sikerült megcsusztatni , igaz mindig ovatosan járkálok. 2,5-6 van hátul, elől 2,3-4 Gondolkodtam rajta, hogy beállítom gyárira 2,5 és 2,9 de ha csukálos lesz akkor inkább nem.
metzeler z6 jobban csúszik mint az előző gumim majdnem megborultam vele egy jobbkanyarban, valakinek van tapasztalata hogy mennyivel kéne lejjebb engednem (2,9 jelenleg) hogy picit jobban tapadjon? Eddig nem volt ilyen problémám...
Sziasztok! Valaki írna pár infót cb600 hornetről 2009-es. Fogyasztás futómű fékek mit tudnak? MEg úgy összességébe mindent ami fontos lehet. egy husqvarna sm610-ről ülnék át.

köszi a segítséget előre is.
Igen, a kék a képek alapján nagyon szép állapotban van! Tavaly mikor motort kerestem, bezzeg egy Hornetjük sem volt.

Illetve egy fél, az is rommá törve....
Szegényt lezúzták

Viszont az a kis kék, az nagyon megéri az árát így képek alapján
Ha már a DPM kipu szóba került: a grandemoton árulnak most egy sérült Hornetet DPM kipuval. Esetleg akinek kell ilyen, hátha le tudja boltolni velük.
link

Aktuális lista, első sorban van most.
Franc se emlékszik már, rég volt
szerintem a 900-ast nézted ahhoz kerül annyiba és az 2db.
egy hét múlva jön meg kedden,majd dobok fel képet..
Az jó, mert asszem a gyári ára 800. Fene a digók designérzékét
csak 460 bocsi!
ingyen van, csak a sorban állás kerül 600eu-ba