Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkötöttem a biztositást K&H biztositó volt a nyerő. 18000 ft éves fizetés!!!!! Köszi a jótanácsot
Nos, valahogy így néz ki a dolog:
Sajnos nem tudtam alapból méretni a mocit, mert már a szűrő és a dob rajta volt. A két mérés közötti eltérés csupán a fuvókák méretéből fakad. A piros az original, a kék a kisebb méretű fuvóka.
Szia!
Nem egészen vettem le, hogy most melyik légszűrőre gondolsz, de nekem a K&N beállításával nem volt probléma. Hozzáteszem, hogy még ott a dob és a Dyno Jet kit. A beállításokat személyesen Végh Jana végezte el fékpadon. Hihetetlenül hangzik (legalábbis számora az volt), hogy a nyitott dobhoz és a légszűrőhöz 2 mérettel kisebb üzemanyagfúvokákra volt szükség. Igaz, hogy ezzel a középső fordulatszámtartományban kapott erőre a kicsike, eltűnt az előtte érezhető "lyuk". A felső tartományban kb. 2-3 LE-vel lett csak erősebb, de én itt ritkán használom a mocit. Ehhez a tartományhoz viszont tény, hogy valamivel nagyobb fúvokát kellett volna beépíteni.
Én itt Érden hordom a Hondaszervizbe, meg vagyok velük elégedve, olcsok és profik... munkadijat nem is fizettem és az olaj is akcios volt. Az egészért lényegesen kevesebet fizettem mint akármelyik Suzukis ismerősöm. Végig ott álltam persze de én se csináltam volna jobban, pedig szerelő vagyok.... Ami a légszürőt illeti a nyitott nekem se tetszik... meg ahogy én tudom már a sima sportszürő is ugy dolgozik mintha "ott se lenne", annyi levegőt enged át. Plusz szerintem se sok látszana belőle és kosz is biztos jobban bekerül a motorba a kialakitás miatt.
Én csak a füzetet vittem be a Suzukiba pecsételtetni, ( 1-szer 1 Whisky-ért, 1-szer ingyen )
( az most mindegy, hogy melyikbe )a melót mindíg magam csinálom saját olajjal.
Így nem fog füstölni a könyök, rendesen ki van folyatva a régi olaj, nincs összetapogatva az idom,
meg van húzva a szűrő, stb...
Láttam olyan szerelőt pl: 1 Honda szervizbe, hogy megkérdezte a Triumph Rocket 3-ra,
hogy mi ez 6 hengeres? Mondtam persze, az egyik 3 hengeren szív, a másik 3-on kipufog.
Hát nem mondom, szterintem jol nézne ki igy a gép, ahogy elképzeltem mondjuk... de ugyis csak elméleti sikon hoztam fel ezt mint témát .. ugyis unatkozunk itt a hideg téli napokon
És akár mennyire szivesen mutogatnám h hogy megcsináltam, mert miért ne tudnám .... de akkor se nyulnék hozzá, olyan jol megy a gép .. Vétek volna hozzá piszkálni sztem !
Még a 6000 res szerviztöl is félek h valamit elbasznak a szervizbe.
Márpedig a pöcsét miatt csak oda kéne vinni ... nem ?:) ha már ugyis van hozzá az a füzetke...
Vitte már valaki a vasat a Karasnába ? Vagy hova szoktátok ?
Ehez a tipusu sportszűrőhöz kurva nehéz hozzá állítani a karbit de ha belőveted tutira,
akkor se biztos, hogy jobb lesz a gyárinál, nyomatékra biztos nem.
És az időjárás változásokat is jobban megérzi. Ehez sok benzint kell adni, tuti zabálni fog.
1-szer mentem 1 ilyen szürős behangolatlan 900-as Kawán, és szarabb volt mint 1 jó MZ.
Hát elrettenteni nem akartalak , ezekben a beállításokban nem rejtőznek olyan nagy dolgok.
Viszont ez a fajta megoldás amit mellékeltél inkább vmi cruiserre illik, szerintem. Én nem raknék ilyet a mocimra , mivel csak kevés látszódna belőle. Nem beszélve a hozzáférhetőségéről és a tisztításáról.
Azért ha mégis rászánod magad, remélem láthatjuk majd a végeredményt.
Szia
Hááát azért ilyen könnyen nem tudsz elrettenteni mindenféle csunya dolgokkal, beállitáse meg mittom én
Meg végülis ha jol értem te csak egy sima szürö cserét csináltál. Én egy kicsit radikálisabbra gondoltam.
Mutatok képet, hogy mi a vélemény
sztetek mennyire nehezen kivitelezhetö ?

Vagy itt van egy link a louis bol.
http://www.louis.de/_201f06ca7...
Szia VezeR!

Nekem egy K&N szűrő van a mocimban, itt találsz róla bővebb infót.
Nem kell hozzá megbontani semmit, az eredeti helyére kerül.
Egyébként önmagában sajnos nem sokat ér, kicsit talán "szürcsögősebb" lesz tőle a hang. Egy nyitott kipuval már más a helyzet, de akkor is össze kell hangolni a dolgokat, minimális állítást kell megejteni a karbisoron.
Ha még lenne kérdésed ezzel kapcsolatban, szívesen segítek, ha tudok!
Nahh, igy hajnali 1 ora után ujabb érdekes kérdéssel állnék elö !

Probált már valaki a kis hornetjére direkt légszüröket tenni ?
Én ilyesmire hajlamos lennék, csak ott látok egy kis bökkenöt, hogy maga a légszürö ház, talán egybe van gyártva az akkumulátor tartojával ?
Mer akkor az ugy nem szerencsés.. az aksi mégse fityeghet a levegöbe..
Viszont direkt szürökkel nagyon kis elegánsan nézne ki :) és talán egy kis szabadabb légáramlás sem tenne rossszat a karbiknak: )
Én a providenciánál vagyok. Bár a kocsi is ott van ugyhogy biztos emiatt is olcsobb a motor .
De kocsi nélkül is sztem 8 körül meguszod.
Cső!

Allianz nál vagyok. Megjegyzem a 125 ös Gilerámra több volt a negyedévi díj mint a Hornetre.
Hali!

Üdv. a fullánkosok táborában!
Itt nézz utána a biztosítóknak, ha még nem kötöttél. Óriási eltérések vannak a díjak között, úgyhogy érdemes körülnézni.
Köszi!!!!! Igy ismeretlenül is. Ápropó!!!A biztosittásotok holvan
jaja, gratu, ..üdv a big családban ! hihi
Gratulálok Pepe!
Tártalan az üzlet! Ma vettem 1 hornetet!!! Sajna,pedig a te mocid is nagyon SZUPER!!!!! SZÉLES UTAT!!PEPE.
Min: 950eft!!!
Telefonált a kereskedő ahova be van adva a motor, hogy februárba megveszi 1 csávó hitelre.
És nem alkudott rá.
900000-ezret tartom a mocidra KP-be!!! Holnap nézek egy hornetet 800000 ezerér (exeket figyelembe véve) Még egypár cuccot passzolsz a gépről (sajna) aztán OK 900000
Semmi egyéb, csak ez a kis fejidom, az átlátszó indexbúra, meg az első sárvédő.
Na köszönöm cépen :)
Bár amint látom Neked is egyel ujjab tipus van.
Digit kijelzö, forditott villa, .. más nagy eltérés van a kettö közt ?
Igazat szóltál!
Amúgy nagyon szép a gépezeted, majdnem ilyet vettem. Nem sokon múlt hogy a fekete mellett döntsek.
Nah, hát köszönöm szépen az infokat, meg véleményt, meg stb ....

Végülis igaz is hogy akár lehetne olyan egyszerü is a dolog, hogy nem kell hátast dobni, és akkor nem kell se buko csö , se gombase semmi .. Rádaásul igy a pénz is megmarad benzinkére

Szia VezeR!

A fékcsöveket Gyöngyösön vettem Végh Janánál, amikor a mocimat csinálta (Dyno Jet). Sajnos ezt nem sikerült akciós áron megvennem, ha jól emléxem akkor olyan 35 eft körül volt szereléssel együtt.