Sziasztok!
2006-s Honda Hornet tulajdonosa vagyok mar 2 éve.
Ma beindítottam hagytam szepen melegedni, azutan felhuztam parszor nagyobb fordulatra szépen vette de miutan elkezdett esni a fordulat olyan 2500-nal midig jött ki a kipufogobol kék színű füst. alapjaraton semmi szep tiszta kiprobaltam nagyfordulaton is ott se semmi csak mikor esik le a fordulat akkor jon belole par pillanatra ki kék füst? ja es nyitott kipufogom van. azt tudom hogy nem jo jel, ez azt jelenti hogy zabalja az olajat nem? szervízben javítható ez a probléma?
én ilyet vettem hátra, szerintem előre is ilyet fogok, olcsó, és nagyon jól fog a hátsó fékem (amíg meg nem csúszik a kerék). Le is írják mi a különbség a két típus között. Választék nagy, lucas, goldfren, brembo, ebc ezek a "jobb" és drágább márkák. http://brenta-fek.hu/spl/73768...
Fékbetétbe milyet érdemes rendelni? Szinterest vagy simát,esetleg márkába mi a jó?
Mert már két hete szenvedek fékbetét vásárlással, pakson rendeltem fékbetétet, első nekifutásra 1 darab betét érkezett (a két pár helyett),következő nekilendülés forgalmi alapján történt megjött a két pár betét, csak volt egy kis gond,hogy két pár hátsó betétet kaptam.Az egy párt be is raktam hátra,végre valami sikerült,legalább hátul is új a betét.
Még egy nekifutás visszavittem a maradék hátsó betétet,hogy most már jó lenne ha első betétet kapnék,mondták elnézést stb...Megrendelték a két pár első betétet,ma meg is jött.
A betétek előre valók csak nem hornethez,aztán megint lett rendelve valami,ha nem lesz jó hagyom a pics...ba. És megrendelem a neten..
Hát azért már hűvösebb volt (az aszfalt is) vasárnap 4 körül, hogy annyira borogassunk... A felfelé menő balos nyújtottat 30-40km/h-val lassabban csináltuk (te is) ám. Én speciel nem akartam a szalagkorláton "tornamutatványozni". Lefelé (jobbos, kifelé, lefelé lejt) is spórolós volt ám.
Tegnap voltunk egy Hatvan - Parád - Eger- Szilvásvárad - Lillafüred - Eger - Hatvan cca 280 km-es körön. Az ülés nagyon bevált, tartott rendesen, nem csúsztam a tankra, és gyorsításnál jól támasztotta a derekam. A végén nyomott egy picit már, de időben elég sokat ültünk a mocin. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve. Szembetűnő változás az utasülésen van inkább, de azt sajnos mostanában nem tudom tesztelni....
A dizájn az nagyon bejött a srácoknak akikkel gurultam tegnap.
köszönöm a kimerítő választ. végre egy hihető vélemény.
Sokat olvasgattam a "Boncterem" kommentjeit,de sokan a szar gumira is jót írnak, és sokan a jó (drága) gumikra szart írnak.
Elvileg délután lecsutakolom a motort, előtte csinálok képeket a gumiról.
Nekem a viszonyítási alapon a gyári Bt 012-es volt (nem csak Michelinnel jött ki). Ahhoz képest szerintem jobb a tapadása, de ez talán természetes is újabb fejlesztésnél.
A kanyarsebesség (bejárati) nőtt. Ezt annyira nem is figyeltem először csak az első gumin vettem észre a kopásnyomokból, aztán néha ránézve az órára egyértelművé vált a dolog. (A kőröshegyi felhajtó felső jobbosánál a koptató csavar is leért.)
A kigyorsításoknál sincs gond. Igaz a cimborák azt mondják, hogy "Button vagyok" a gumikat illetően. Ez lehet azért is, mert lendületesebben megyek bele a kanyarba és nyilván nem is kell akkorát nyeleznem, hogy jól jöjjek is ki a kanyarból.
A kopást illetően a Bt012-höz képest pl. Balatonkerülések során vettem észre, hogy nem kockásodik a gumi.
A fényes aszfalttal (pláne a fényes + sima kombóval) eleve fenntartásaim vannak. Pláne, hogy tavaly ilyenkor (okt. vége, 22-25 celsius napsütötte útszakasz) volt ebből egy kisebb afférom (Magyarszék-Barátúr-Magyarhertelend szakaszon). Nem az eleje, hanem a hátulja csúszott meg kanyarbejáraton (balos, kifelé, lefelé lejtős) és volt belőle cidri. (Aki ismeri arra az utat, tudja, hogy útpadka és kb. 1,5m szintkülönbség a kukoricásig).
Aztán nyáron kiderült, természetesen én voltam balf@sz. Elbambultam a kanyart vagy összekevertem, mert olyan tempóval akartam bevenni, amivel nyáron sem szoktam. (80-90 helyett 110+) lényeg, hogy nem lett baj. Szóval röviden ennyit a fényes útfelületről. Azóta még jobban kerülöm és vigyázok vele.
Mivel ezzel tervezem még a jövő szezont is, nem tudom, hogy addigra lesz-e újabb feljesztés, milyen áron lesz a gumi.
Idén volt 1600km-es ausztriai túra és nagyon jó volt a gumi, még szakadó esőben, sztrádán is (130-140+).
Jövőre is kb 6-7000km-et tervezek menni. Ebben lesz megint külföld (lehet Horvátország Raab sziget, vagy Garda tó) felcuccolva.
Tehát a hátsó olyan 18.000-20.000km-et fog elmenni szerintem. Az elsőt nem tudom, de ha abban nem sok marad, akkor megint párban cserélem. Ill. szinte biztos, hogy párban lesz a csere, mert 2010 szeptemberében tetettem fel és a 2014-es idényre már majdnem 4 éves lesz a gumi.
2007-es Pc41-hez is van hátsó sárvédőd?Ha van, kép és ár kéne.Köszi