Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát jó nagyot perecelt.
Idehaza vette Ő is, akkor azt hiszem féláron volt a Motorline-ban akcióban.
Ha jól megnézed a második képet, akkor láthatod, hogy a blokkon lévű fülnek letörött a külső része. Tény, hogy többet fog mondjuk a bukócsöveknél (magasan van, nam engedi átfordulni a motort), de pontosan ez a fülecske a leggyengébb láncszem. Aluhegesztő szaki csinálta meg a blokkon ezt a dolgot, nagyon jól sikerült.
Jolvan, látom nem csak én nem birtam ki a kisértést :) .

Az az ismerösöd elesett ? vagy csak eldölt a motor ? Mert végülis ahogy néztem maga a motor meguszta karcolás nélkül :)
Ausztriában gondolom olcsobb, ott vette ?
Szia!
Tegnap mi is gurultunk egyet cimbikkel, nagyon jó volt. Száraz utak, napsütés és sok-sok motoros. 173 km volt a megtett táv.
Hali!

Az bizony senkinek sincs kifúrva. Van egy kedves barátom akinek ilyen van a mociján. Igaz már asszem a második, mert az első így járt:
Ki kell használni a januári jó időt, tegnap mentünk is egy karikát, ami kb. 160 km-esre sikeredett. Ahhoz képest hogy tél van, nagyon jót gurultunk.
jah,

Apropo .. ... csak az én szivem fáj ilyenkor amikor télen 12 fok meleg van, és a motor meg már csicsikál ?
Igy nem tul félö, hogy kitolodik a tél nyárra ?
Sziasztok!
Én éppen 3 napja kaptam egy Deprettos katalogust. Ugyanis ahogy pár sorral lejjebb javasoltátok, elmentem a Motorline ba. hogy megkérdezzem a buko csövet, vagy gombát rá. És hát mutatott is az elado kolléga ott egy nagyon babát :) de csupán 42 ezret kért érte :) igy ugy gondoltam talán elmegyek és ki esztergáltatom én magamnak Ugysem áll messze tölem a téma. meg 8000 ért, le is kromozzák nekem szépen. Egyetlen bibi hogy nem tudom a méreteit . Meg pl az én hornet példányomban a karburátorok alatt lévö nyulvány nincs kifurva, mert ezt elvileg oda, és a höcserélö also támaszcsavarára kell rögziteni.
Azt gyárilag senkinek nincs kifurva, felmenetezve ???

Nah, és a lényeg hogyha netán ismernétek olyan emberkét, akinek ilyen bukocsöve van. Hát azt megköszönném :)
Még mindíg ELADÓ ez a Hornet !!!
99-es, szép állapotban, sok extrával, 1mft, tel: 0620 3244234
Márió1!

Akkor a szivató témában lehet, hogy tévedtem. Különösebb jelentőssége nincsen.
A mocit plexivel és bukócsővel együtt vettem. Tapasztalatok szerint csak akkor van jó szerepe a plexinek, ha befekszel mögé. Akkor nagyon király. De ha 200-nál kihajolsz mögüle, egy kicsit mellkason vág a menetszél, meg az arcodat is tépázza.
Tehát ha nem bújok be mögé, akkor szerintem így nagy a menetszél.
De szerintem aki ilyen motort vesz, az tudja, és ezért nem vesz sportgépet, ami teljesen burkolt.
Amúgy valami német gyártmányú, és az előző tulaj szerint 20.000 ft körül volt.
Köszi az infót werth, valahogy éreztem, hogy ezt fogod írni. A DePretto Moto-s cuccok szerintem elég drágák, de tény hogy gyönyörüek. Nézted már a motorline oldalán az akciós Depretto-s fék+kuplungkarokat, kicsit rövidebbek a gyáriaknál, nagyon jól néznek ki.
srobi600
A szivató az enyémen is a kormányon van(2005 05.) Viszont látom van plexi a mocidon.
Plexi nélkül 130 felett már elég nagy a huzat rajta. Plexivel milyen? Rendeltem egy sötétszűrke puig-ot
De még nem jött meg.
A gyári miniatűrnek tünt és elég drágának (28000ft).
Szia Hornet919!
A rendszámtartót kivételesen idehaza vettem, a Motorline a hazai forgalmazója. Egyébként az olasz DePretto cég terméke, kicsit borsos ára volt, ha jól emlékszem 54 eft-ra rúgott az összeg. Hozzáteszem ez nemcsak a konzol, hanem az egész fenéklemez komplett cseréje volt.
Helló. Én Z4-et vettem előre 9000-et motoroztam le vele az idén főleg túrázásra használom a gépet.(VFR 750) Semmi bajom nem volt vele egyszer sem csúsztam meg vele. Állítolag a Z6 jobb márcsak azért is mert újabb fejlesztés és gondolom árban nincs sok külömbség.
Mario1!
Megmondom őszintén, nem tudom pontosan, hogy milyen különbségek vannak a két helyen összerakott motorok közt. Ha jól tudom - de ebben nem vagyok teljesen biztos-, akkor 2001-ig rakták össze Japánban ezeket a gépeket.
Az enyémen például a kormányon van a szivató, bal oldalon.
A motort 13.000 km-el vettem, én kb. 3.000 km-t tettem bele.

A gumihoz köszi a segítséget. A motort inkább utcán használom, hoszabb túrán még nem voltam vele, mivel csak szeptemberben lett meg a jogsi.

HÁtra amúgy Metzeler MEZ 3-at vettem rá, azt előbb le kellett cserélnem. Az első eddig bírta. Én is valami Metzelerben dondolkodom.
Esetleg a MEZ 4-ről hallott valaki valamit?
Szevasz srobi 600!
Én nyár végén vettem a gépemet így csak kb. 2000km-t mentem vele de egyre jobban tetszik!
Egyéblént mit jelent az hogy belpiacos? Van valami külömbség az olasz osszerakáshoz képest?
Hy!
werth!

Hol vetted azt a mutatós rendszámtartót, ami a motorodon van? Gondolom Ausztriában

srobi600 szerintem bőven jó lesz kezdésnek egy pár Metzeler Roadtec Z6, jó gumik, igaz hogy "csak" sporttúra, de nem egy gépet láttam már fülig döntve ilyen gumikon gurulva.
Szia!
Az attól függ, hogy mire szeretnéd használni a motorodat. Ha túrázol is a mocival akkor sporttúra abroncsot vegyél (én is most vettem Metzeler Roadtec Z6-ot, tesztek alapján legjobb a sporttúra kategóriában), ha meg csapatni szeretsz, esetleg pályázni is akkor Metzeler Sportec M3, ill. Michelin Pilot Power 2CT. Szerintem! Marionak ajánlottam egy linket, ha ott is beregisztrálsz akkor mondok Neked nevet, kihez fordulhatsz gummáért jó áron.
Üdv a Hornet tulajdonosoknak!
Új tagként lépek be közétek, mint viszonylag kezdő motoros. Nyáron vettem az első nagy motoromat, egy 2001-es évjáratú, japán belpiacos 600-as Hornetet. Nagyon bejött a gép.
Egy kis segítség kellene gumi kérédésben. Előre milyen típust ajánltok, mert már megérett a cserére. Most Dunlop Sportmax 208 van rajta, de lassan slick gumu lesz, így le kell cserélnem a tavaszra.

Előre is köszi a segítséget.
Köszike!
Még tart a Szilveszter. Kissé figyelmetlen vaok. Az lsl asszem 50€ az afam pedig 40€ volt. Magasító egyikhez sem kellett, mindegyik standard 22 mm átmérőjű kormány, simán felszerelhető.
Nem tom illik-e vagy sem, de még egy oldalt ajánlok figyelmedbe: link
Hopp! A link beszúrása vhogy nem egészen jól sikerült!
Szia!
Mindkét kormányt Ausztriában vettem, mivel itt élek a határ mellett, Nekem ez a könyebb és gyorsabb megoldás. Az lsl-t Louis-nál [L=http://www.louis.de/?domain=louis.at], az afam-ot auner-nél [L=http://www.auner.at/] vásároltam, de az ő termékeiket itthon is megkaphatod. A bowdeneket nem kellett cserélni, mindkét esetben jó a hosszuk, igaz talán a szívatóé kicsit feszül teljesen kifordított helyzetben. (de ez nem gyakori )
Szerintem érdemes cserélni, kényelmesebb és jobban irányítható a moci.
Szia Werth!
Köszi a segítséget és a képeket! Valami ilyesmire gondoltam én is, formára ill. színben is.
A többi kérdésemre is tudnál válaszolni? Ja és hol vetted, kellett-e magasító és mennyibe került?
Egyébként egyforma gépünk van:
Köszi!! Mario1
Szia!
Én is próbáltam már többfélét. Először egy lsl volt fent, naon szélesnek (81cm) és alacsonynak találtam, tipikus streetfighter kormány. Jelenleg egy afam cross kormány van a gépen ez nem olyan széles (75cm) és nem is olyan egyenes, nekem ez jött be idáig a legjobban.
Szeva Hornet 919!
Köszi a segítséget! Ezt a Pazzaz kormányt ha fel akarom tenni nem kell a bovdeneket cserélni?
Gondolom a magasítóval nem fog beleérni a tankba. Mennyire vitte lejjebb a kormánypozíciót az új kormány ill. szerinted mennyire lett fárasztóbb az üléspozíció?