Értem mit mondasz de pl én egy fél éves Hornet képen csak tegnap vettem észre hogy ugyanilyen cső ficeg rajta...
De rakhatsz fel olyat is ami jól néz ki de átbillenhet rajta a motor, vagy gombát ami csak lábtartónak jó és letörheti egy úthiba plusz ha nem oda esik a motor szintén annyit ér mintha otthon lenne a polcon.
Itt szerintem ha neked ennyire számit az esztétikum kövesd Bobee haverom pédáját, hagyd a fenébe az egészet, ne tegyél fel semmit és gyüjts a motor oldalára.
És ha kalitkáról van szó nekem ugyanilyen csúnyának tünik a hasidom , de ugye kinek mi tetszik...
A véleményem teljesen szubjektív, a döntés a tiéd, remélem segitettem!
Szia, High,
Biztos hogy ez a fajta bukocsö véd a legtöbbet sztem is, nézegettem már ezt. meg árban is jo viszonylag... de milyen otronba már ? :D
Azért ennyire kalitkába nem kéne zárni a Méhecskét
Werth
Köszönöm, hogy összegezted végülis a lehetöségeket , de nem könnyitettél a dolgomon
Ez a kék fékcsö király, bár a narancsra nekem is furcsa kicsit , !
Nyáron én is kiakarom cserélni fémre, a csöveket.. mindenki csak ajánlgatja, és dicséri hogy sokkal stabilabb, és jobb...
Drágán vetted ? vagy ezt is pont valahol akcioba tudtad venni ?
Na szóval nem tudom, hogy Neked ez miért nem sikerül. Simán rátallózol a feltölteni kivánt képre, ekkor ott abban a pici ablakban megjelenik a kép elérési útvonala. Aztán nincs más dolgod, mint klikk a hozzászólás elküldése-re.
Nekem valahogy így müxik.
Az én mocimon givi bukócső van, igaz nem krómozott. Ezt kaptam hozzá gratis.
A bukógomba talán szebben mutat a mocin, de cimborám tapasztalata szerint nem a legjobb megoldás. Szerintem viszont erősen függ attól, hogy hogyan perecel az ember.
Szóval a giviről (kappa ganz egal) azt hallottam, hogy hajlamos átbillenni rajta a gép egy esetleges csúszásnál, így a tank is könnyedén sérülhet. Gombával cimbim úgy perecelt, hogy szinte minden sérült az LSL bukógombák kivételével!
Nagyon jól néz ki (szerintem) a DePretto féle keret, sajnos arany árban mérik, és egy nagyobb perecnél (igaz óvja a tankot, mert magasan van) letörhet a blokkon lévő fül, mint ahogy ez történt hidi mocijával is.
Ezekután barátom döntsd el magad, hogy mit teszel a motorodra.
Ebben nehéz tanácsokat osztani, mindegyiknek van előnye és hátránya is. Kinek mi tetszik.
Visszatérve az előző témához... nem tuningoltam semmit a télen, még a kajapénzem is benzinre költöttem szóval nem állok a helyzet anyagi magaslatán... Nem érdekes, boldogan halok éhen ...
Mellesleg egy napra nem tettem le a motort, még szemerkélő hóban nulla fok környékén is kiló felett téptem az alsó utcán...hozzáteszem az elvonási tünetek mellett semmi nem játszott közre, nekem MENNEM KELL!
Nem vagyok teljesen normális...de szép se szóval úgyis mindegy... én egy jó példa vagyok a rossz példára amit nem kell követni...
Ja és múltkor nem válaszolt senki hogy tudok ide képet feltenni, mert beszúrni nem tudom...
Korai tavaszt!
Szia Werth,
Téged már multkor is ki akartalak faggatni egy kicsit, ha nem gond :)
Mikor a kipuf dobokrol volt szo, dobtál fel 2 képet, és az egyiken lehet látni a bloknál egy krom bukocsövet, ( remélem nem néztem be, és az az ...)
Szoval én még mindig nem vettem se gombát se semmit a vasra, még mindig filozok, hogy melyik ér valamit, és melyik néz ki jol .
Pedig csak kéne, ha esetleg nyáron dobnék egy szalotot a géppel. ne kelljen az egészet a vastelepre vinni...
Én nem raktam el a vasat! Igaz, hogy már kb. 3 hete nem mentem vele, de készenlétben áll.
Kisebb átalakításon fog átesni a rendszámtartó konzolom, ha elkészül dobok fel képet róla.
Ja! Ha az időjárás olyan lesz, akkor mocival fogok kimenni a Pannónia-ringre a Race Of Yeti-re!
Mi a helyzet ? Télen nem csak a motorozás, de a forum is pihenözik ?
Ti hogy vészelitek át az ilyen idöszakot ? Nekem a motor itt alszik téli álmot a garázsban, és hát elég sokat látom letakarva, jövet menet, de minden alkalommal fáj a szivem h nem mehetek vele!
Meglehet szerencsésebb lett volna egy távoli ismerösnek a garázsába lerakni, hogy legalább ne lássam :P
Ti csináltatok rata valami kissebb-nagyobb karbantartást , javitgatást, tunningot ?
szia én tudom hogy lehet állitani rajta de az álltalába nem segit
ezért szét kell szedni és megkell csinálni hogy jo legyen
ezt is válalom 15ezer forintért
ha érdekel hivj ezen a tel számon:30 366-1984
Nekem is nagyon tetszett, egészen idáig akartam is rá, de számomra elég nehezen beszerezhetö cumo, igy már lassan leteszek rola. Szép a gép annélkül is :)
Értem mit mondasz de pl én egy fél éves Hornet képen csak tegnap vettem észre hogy ugyanilyen cső ficeg rajta...
De rakhatsz fel olyat is ami jól néz ki de átbillenhet rajta a motor, vagy gombát ami csak lábtartónak jó és letörheti egy úthiba plusz ha nem oda esik a motor szintén annyit ér mintha otthon lenne a polcon.
Itt szerintem ha neked ennyire számit az esztétikum kövesd Bobee haverom pédáját, hagyd a fenébe az egészet, ne tegyél fel semmit és gyüjts a motor oldalára.
És ha kalitkáról van szó nekem ugyanilyen csúnyának tünik a hasidom , de ugye kinek mi tetszik...
A véleményem teljesen szubjektív, a döntés a tiéd, remélem segitettem!
Szép napot!
Nemtudom, mit akarsz még róla tudni?
Mond meg az öcsédnek, hogy vegye meg a csajom Hornetjét!
468-as topicba, itt a 19. oldalon.
Biztos hogy ez a fajta bukocsö véd a legtöbbet sztem is, nézegettem már ezt. meg árban is jo viszonylag... de milyen otronba már ? :D
Azért ennyire kalitkába nem kéne zárni a Méhecskét
Werth
Köszönöm, hogy összegezted végülis a lehetöségeket , de nem könnyitettél a dolgomon
Ez a kék fékcsö király, bár a narancsra nekem is furcsa kicsit , !
Nyáron én is kiakarom cserélni fémre, a csöveket.. mindenki csak ajánlgatja, és dicséri hogy sokkal stabilabb, és jobb...
Drágán vetted ? vagy ezt is pont valahol akcioba tudtad venni ?
Az öcsém mostanában szeretne motort vásáorolni.
Egy dolog biztos, Hondát! Ezen belül két típus lehetséges: CBF600 és CB600 Hornet.
Ha jól tudom a Hornetet olaszban gyártják (ez nem túl jó hír), a CBF-t is?
Kinek mi a tapasztalata a két típust illetően?
Vajon meddig lehet még kapni a most futó Hornetet? A 2007-es valahogy nem jött be neki.
Kék cső kék motorra való, nézd meg a 468-asban.
De te tudod.
Ne féltsetek...ha valamit el lehet rontani elrontom
Na proba...
Ha veszek csövet ilyen lesz
Nekem valahogy így müxik.
Képet valahogy így kell beszúrni (remélem sikerül ):
Kapott fém fékcsöveket a kicsike.
Az én mocimon givi bukócső van, igaz nem krómozott. Ezt kaptam hozzá gratis.
A bukógomba talán szebben mutat a mocin, de cimborám tapasztalata szerint nem a legjobb megoldás. Szerintem viszont erősen függ attól, hogy hogyan perecel az ember.
Szóval a giviről (kappa ganz egal) azt hallottam, hogy hajlamos átbillenni rajta a gép egy esetleges csúszásnál, így a tank is könnyedén sérülhet. Gombával cimbim úgy perecelt, hogy szinte minden sérült az LSL bukógombák kivételével!
Nagyon jól néz ki (szerintem) a DePretto féle keret, sajnos arany árban mérik, és egy nagyobb perecnél (igaz óvja a tankot, mert magasan van) letörhet a blokkon lévő fül, mint ahogy ez történt hidi mocijával is.
Ezekután barátom döntsd el magad, hogy mit teszel a motorodra.
Ebben nehéz tanácsokat osztani, mindegyiknek van előnye és hátránya is. Kinek mi tetszik.
Visszatérve az előző témához... nem tuningoltam semmit a télen, még a kajapénzem is benzinre költöttem szóval nem állok a helyzet anyagi magaslatán... Nem érdekes, boldogan halok éhen ...
Mellesleg egy napra nem tettem le a motort, még szemerkélő hóban nulla fok környékén is kiló felett téptem az alsó utcán...hozzáteszem az elvonási tünetek mellett semmi nem játszott közre, nekem MENNEM KELL!
Nem vagyok teljesen normális...de szép se szóval úgyis mindegy... én egy jó példa vagyok a rossz példára amit nem kell követni...
Ja és múltkor nem válaszolt senki hogy tudok ide képet feltenni, mert beszúrni nem tudom...
Korai tavaszt!
Téged már multkor is ki akartalak faggatni egy kicsit, ha nem gond :)
Mikor a kipuf dobokrol volt szo, dobtál fel 2 képet, és az egyiken lehet látni a bloknál egy krom bukocsövet, ( remélem nem néztem be, és az az ...)
Szoval én még mindig nem vettem se gombát se semmit a vasra, még mindig filozok, hogy melyik ér valamit, és melyik néz ki jol .
Pedig csak kéne, ha esetleg nyáron dobnék egy szalotot a géppel. ne kelljen az egészet a vastelepre vinni...
Én nem raktam el a vasat! Igaz, hogy már kb. 3 hete nem mentem vele, de készenlétben áll.
Kisebb átalakításon fog átesni a rendszámtartó konzolom, ha elkészül dobok fel képet róla.
Ja! Ha az időjárás olyan lesz, akkor mocival fogok kimenni a Pannónia-ringre a Race Of Yeti-re!
Mi a helyzet ? Télen nem csak a motorozás, de a forum is pihenözik ?
Ti hogy vészelitek át az ilyen idöszakot ? Nekem a motor itt alszik téli álmot a garázsban, és hát elég sokat látom letakarva, jövet menet, de minden alkalommal fáj a szivem h nem mehetek vele!
Meglehet szerencsésebb lett volna egy távoli ismerösnek a garázsába lerakni, hogy legalább ne lássam :P
Ti csináltatok rata valami kissebb-nagyobb karbantartást , javitgatást, tunningot ?
ezért szét kell szedni és megkell csinálni hogy jo legyen
ezt is válalom 15ezer forintért
ha érdekel hivj ezen a tel számon:30 366-1984
A felfogatás egyezhet.
Itt még nem sikerült képet felrakni, valaki helpelne?