Raadasul ha nem szeretned elosegiteni a globalis felmelegedest az ellenallasoddal, akkor jobban jarsz (es szebb megoldas is), ha csereled az index relet a motorodban egy olyanra, ami LED-es indexekhez valo.
Tapasztalt kollégát keresek led-es indexel kapcsolatban.
Az lenne a kérdésem hogy a képen látható index elé mekkora ellenállást kellene rakjak? 98-as 250-es darázsba kellene.
Akkor én is bedobom!: Jövőhét vasárnap d.u. osztrákia. Ha valakinek van kedve jelezzen. Útvonalat nem tudom, csak annyit, hogy kanyargós.
((((úgysem jön senki))))
A 10W50 es MOTUL-5100 nehezen érte el az üzemi hőfokot,ezt a hidegebb reggelekre értem,mindennap használom melóba márciustól-ameddig az idő engedi.Az 5100-as MOTUL félszintetikus,a MOTOSYNTETICO pedig fullszintetikus. Milyen REPSOLT használtál?
Tud vki utángyártott, vagy bontott láncvezetőt? (az a gumi vagy műanyag izé, amit az első fogaskerék után, alul-felül, a lengővillán találunk..)
illetve... az miért van, h mikor visszafelé váltok, nem mindig veszi be sem az egyest, sem az ürest... picit fel kell engednem a kuplungot, hallom, h kattan (gondolom vmi fogaskerék), és utána tudok váltani...
üresből egyesbe ugyan ez a helyzet... világít az N lámpám, taposom a váltót, és semmi... ott is felengedem a kuplungot, visszahúzom, és beveszi...
Sziasztok! Egy kis segítséget/tanácsot kérnék hornethez valamicskét konyítóktól! egy 2001-es kis 600-ast vásárolnék a közeljövőben, és szeretném tudni, hogy mire figyeljek nagyon a vásárlásnál...mennyire lehet gázos egy ennyi idős motor, vagy ha karban van tartva, akkor még el megy évekig? olajfolyás,anyagfáradás,stb... bármi amit tapasztalt vki, és érdemes óvatosan bánni vele... Köszönöm srácok!
Bocs Zoli. Tudom ,hogy nem vagy hülyegyerek és nem is sértésnek szántam az sv tulajoknak. Nem sok japó motor van amin nem ültem még. A véleményemet ez alapján irtam.
40-50km/h 5-ben?! Ne hülyéskedj már! Majdnem alapjáraton ketyeg a gép. Milyen nyomatékot, gázreakciót vársz ilyenkor?
A műszeregységről már én is elmondtam korábban, hogy nekem nem tetszik és nagyon nehezen olvasható le. Nekem még mindig ez a vegyes megoldás tetszik, ami a jelenlegi Hornetemen van.
Én sem értem. De elhiheted, hogy nálam eléggé nüansznyi dolgokon múlik az elbírom vagy nem kérdése. Pedig annó nagy reményeket fűztem az újhoz, pont azért mert ha újabb tuti könnyebb és jobb is. De sajnos nem így lett. Nekem egyelőre a 2005-06-os széria van megcélozva, csak fel kéne nőni a feladathoz
Mellesleg megjegyzem, hogy a Drága FZ6-ját elbírtam, amíg meg volt ültetve. De ahogy vissza lett alakítva az eredeti magasságra (gyári rugóstag) meg se bírtam mozdítani. Pedig a motor nem lett nehezebb, csak a súlypontja került magasabbra 1-2 centit.
Pasz, tényleg nem tudom csak leírtam, hogy számomra milyen érzés volt mikor átültem az enyémről az újra Nem vagyok műszaki zseni és valszeg meg is lehetne szokni az újnak a tulajdonságait, de nekem nem jött be A mostani sokkal jobban tetszik, olyan kis pörgöske, igazi kis méregzsák ha kel
Lajoshoz elég Bécsig menni, rögtön van kettő. Oda már félve megyek, mert az "fölös" kiadás.
De Lányok nem értelek benneteket, elvileg könnyebbnek kéne érezni az újat, motor alatti katalizátor, "friss" fejlesztésű blokk, ami elvileg a kategória egyik legkompaktabb egysége, stbstb. Vagy ennyire jól eltalálták a régi Darazsat?
Tapasztalt kollégát keresek led-es indexel kapcsolatban.
Az lenne a kérdésem hogy a képen látható index elé mekkora ellenállást kellene rakjak? 98-as 250-es darázsba kellene.
Válaszotok és segítségetek előre is köszönöm
((((úgysem jön senki))))
Én ma egy Veszprém-Tapolca körre megyek. Akar valaki csatlakozni?
Egyébként elkészült a doboztartó konzol:
Vélemény?
Valakinek ingerencia egy kisebb gurulgatáshoz?
Reményeim szerint jó idő esetén megyünk gurulni, mégjobb remények esetén Velencei tó és környéke
Nos?
Tud vki utángyártott, vagy bontott láncvezetőt? (az a gumi vagy műanyag izé, amit az első fogaskerék után, alul-felül, a lengővillán találunk..)
illetve... az miért van, h mikor visszafelé váltok, nem mindig veszi be sem az egyest, sem az ürest... picit fel kell engednem a kuplungot, hallom, h kattan (gondolom vmi fogaskerék), és utána tudok váltani...
üresből egyesbe ugyan ez a helyzet... világít az N lámpám, taposom a váltót, és semmi... ott is felengedem a kuplungot, visszahúzom, és beveszi...
köszönöm...
A műszeregységről már én is elmondtam korábban, hogy nekem nem tetszik és nagyon nehezen olvasható le. Nekem még mindig ez a vegyes megoldás tetszik, ami a jelenlegi Hornetemen van.
Mellesleg megjegyzem, hogy a Drága FZ6-ját elbírtam, amíg meg volt ültetve. De ahogy vissza lett alakítva az eredeti magasságra (gyári rugóstag) meg se bírtam mozdítani. Pedig a motor nem lett nehezebb, csak a súlypontja került magasabbra 1-2 centit.
De Lányok nem értelek benneteket, elvileg könnyebbnek kéne érezni az újat, motor alatti katalizátor, "friss" fejlesztésű blokk, ami elvileg a kategória egyik legkompaktabb egysége, stbstb. Vagy ennyire jól eltalálták a régi Darazsat?