Annyi pontosítás, hogy azért nem teljesen állítható minden paraméterbe a futómű, de valószínűleg a nép 90%-a sose fog hozzányúlni, max a hátsó rugóelőfeszítéshez.
07-10 évjáratra van Givi A310 plexi, ami elég jó kompromisszum kinézet/szélvédelem terén sztem. Legalábbis nekem bejött.
A többivel csak egyetérteni tudok.
Ja...ma 12:20 körül Komárom-Szőny ezüst S-es kolléga innen volt?
Olyan nincs, hogy "lobogo cordura", olyan van, hogy szar cordura, ami meretbe se passzol, de legalabb olcso, s olyan van, hogy DRAGA passzentos, ami meretre stimmel.
A ketto kozott sajnos nincs mas ... probalkoznak szart eladni dragan, na ez az en kedvenc kategoriam... tobb 10000 elkoltese utan jottem ra, minoseget megkell fizetni.
Mondom ugy, hogy BERING gyart 160-as emberekre (no es ferfi), megfelelo minosegu es kinezetu cuccot.
Es ugy, hogy van meretre igazitott ketreszes borruham is. A cordurat szivesebben hordom, a bor viszont jobban nez ki. Ha "csapatok" mindig azt veszem fel...
HA valaki most venne fiatalabb Hornetet, a 2009-2010-es evjaratuakat bogarassza. Igaz, h nem a legujabb fejidomos es muszerfalas, de futomuve teljesen allithato. Erre tertak at, sajnos csak ket evig. A 2011-es modell (tehat a legujabb), ismet nem minden parameterebe allithato futomuvet kapott.
CBF1000 - szerintem tokeletes utazomotor! 250kg-val sem kell annyira birkozni (160-as hatso kerek), fogyasztasa, es fekei is kivalloak. Csak ABS-es szabad venni, foleg ha arra is hasznaljak, amire valo (hosszu ut).
Annyit még hozzátennék hogy a komfortérzeten sokat javít egy kényelmes,passzentos bőrruha.Egy lobogó cordura elég rémálom mert belekap a levegő és ide-oda rángat.
Azt nem tudom pontosan, hogy most zsír újat akarsz vagy a 2007-2011-ig gyártott modellt, de a kettőnek rohadtul nem ugyanaz a fejidomja.
Nekem a 2009-es gépen van az gyári kis f@s, ami 60%-ban dísz, a maradékban szélterelő. 176cm vagyok és 130-140-ig teljesen jól érzem magam, az felett, ahogyan már írta valaki, rádőlök a menetszélre.
Ha a ráncfelvarrás előtti akarod, akkor csalóka lesz a tesztvezetés eredménye.
Neked kell tudnod, hogy a lassan túrázós vagy a sportosan túrázós fajta vagy-e.
Ahogy mondtam is: EL KELL MENNI TESZTVEZETÉSRE és minden kiderül! Kinek mi a jó, és mivel van rá lehetőségem így megyek is, így biztosra megyek legalább, hogy számomra melyik jön be jobban!
1.: Égő Kata, aki a 2011 Hornet-et tesztelte, inkább mélysége van, sem mint magassága. Nem leszólni akarom, csak ne alapozzon senki arra, hogy neki milyen szélérzete volt 14, vagy 15km/h sebességnél.....jah..lehet ment 110km/h val is...talán...
2.: A 2011 Hornet, a 2009- CB1000R műszerfal egységét kapta meg. Szart sem látsz rajta tempósabb menetnél, mert folyadékkristályos a kijelzője, és ahogy azt felfogatták...maradjunk annyiba, hogy nem az erőssége ez a része......
3.: semmivel sem jobb a 2010- Hornet szélvédelme, mint a 2007- gyártott modellé. Ez Naked (meztelen) ami épp ezért jó, hogy nincs rajta egy raklap burkolat. ha meg van, qrvára nem érzed, hogy jéééé már 170 tépek?!?! Szóval aki nem rutinos, nem szeret száguldozni, mert nem ez a tipus, "jobba jár" a meztelen verzióval, mert a menetszél kontroll lehet számára.
Asszem ennyi. Ha még valami, azt úgy is idenyögöm.
Hm. Hát nem akarok tényleg vészmadárkodni, de ez az új 2011-es modell. Valóban 2007-ben váltottak, de az még nem teljesen ez a forma, bár ott se hiszem, hogy nagy a difi. Ugyanez igaz a CBF1000-re is, ott is volt egy ráncfelvarrás. Sőt az újnak állítható a plexije. Amúgy meg azzal csak egy baj van, az ára. Majdnem az lett az FZ6 utódja a BMW helyett, mert még az én Drágám is bírt volna vele, pedig 160 mély.
Jah és igaza lehet a magasságot illetően is az előttem szólónak, ugyanis én pl be tudok bújni a miniplexi mögé is, hát még a régi mögé (annál pl a 180-at sem éreztem. A fölött nem tudom, mert a kicsinek ott a vége) A Drága is simán elfért az FZ-n a gyári plekó mögött, 200-as tempó körülig.
Ezért is akarok utána járni, mi is az igazság, a lehetőség adott így hát ki is használom! Itt Székesfehérváron a Honda Centerben! Itt a link: Tesztvezetés
Sunny, azt számold bele, hogy a cikket író hölgy, jóval alacsonyabb nálad! Lehet ezért nem érezte úgy a szelet!
Hol tudtál tesztvezetést intézni? Szalonban?
Na, utána olvastam: A Bécsig tartó autópálya-szakasz hozta az első meglepetéseket, a lámpa és a műszeregység hatékonyan terelik a menetszelet, 140-150 km/h óra fölött sem kapott belém a légáram, a tankra kiválóan rá lehet szorítani térddel.
Erre gondoltam, ezt is mondták nekem és ezért is akarom kipróbálni! Itt a teljes link: Hornet
Te nem az újra gondolsz? Már csak azért, mert attól, hogy más a lámpa nem hiszem, hogy jobb a szélvédelme. No meg tesztvezetni se hiszem, hogy lehet egy 5 éve nem gyártott motort. De ha igen, akkor bocsi
(Én egyébként inkább ajánlanék neked FZ6S-t, mint idomos Hornetet, csak a többiek meg ne hallják )
Kabátom ugyan nem volt Shoxos, de kesztyűm igen és bő egy év alatt gyönyörűen megfakult a "bőr". Jó mondjuk nem sokat kenegettem, meg 8e forint volt, szóval nem sír a szám, de legközelebb csak végszükség esetén Shox cuccot.
07-10 évjáratra van Givi A310 plexi, ami elég jó kompromisszum kinézet/szélvédelem terén sztem. Legalábbis nekem bejött.
A többivel csak egyetérteni tudok.
Ja...ma 12:20 körül Komárom-Szőny ezüst S-es kolléga innen volt?