nem, mert az volt az első gondolat, h "laza, húzzuk meg!" aztán zakatolt tovább... "húzzuk meg mégjobban!" de semmi változás...
most szerintem megfelelő feszességű a lánc, de még mindig csinálja...
egy kis segitsegre lenne szuksegem...
Valami kattog, recseg-ropog, ha induláskor húzom neki, v kisebb sebességgel (20-40 km/h) megyek... Lancra gyanakodtam, de huztunk rajta, es ugyanugy csinalja...
olyan, mintha menet közben vérné a láncot valahova...
vagy talán az elso fogaskerekkel nem stimmel valami?
Elore is koszi...
Leszögezem, csak meg akarom ezt a motort nézni!
Amúgy nem sok bajom volt a 600F el, csak nem jött be a csutkakormány, meg a fekvős pozíció! Az idomokkal is volt bajom, féltem egy kisebb csúszás után nem tudom visszaállítani a gyári állapotába és sokat bukok rajta, így tovább adtam és az eredeti célomhoz egy hornet felé veszem az irányt.
Amúgy télen akarok mocit venni, csak hát átérezhetitek a helyzetem, jön a nyár, és csak egy babettám van
De szart nem akarok venni, és ez elég projekt motornak tűnik
2 db kulcs. Mo-n? Sajnos nem jellemző ilyen korú vasaknál. Még autóknál se. Főleg, ami kintről jött.
Ez a moci nagyon torkavéres állapotú. Ha ennyire minden irányból sérült én nem is akarnám tudni az indokot, hogy mit mond, mi történt vele. Még ha olcsó is, lehet, hogy a blokkon kívül minden részére költeni kell. Ilyenkor jön az, hogy többe kerül a hús mint a leves, vagy hogy mondják az okosok. Lehet érdemesebb kicsit idősebbeket venni vagy várni, nehogy belefuss valami gányosba.
Én nézegettem nemrégiben egy fehér 2006-ost. Azon a képek alapján látszott, hogy "csak" lebucizott valakit/valakit, ezért a lámpa, műszerfal, sárvédő kombó cserés lett volna. De nem volt aktuális
ha van vázszámod, le tudom csekkolni a garanciális életét. ha ahhoz képest van km differencia, akkor az már elárul valamit. Jah és 2db kulcs. Ez alap :)
Az az igazság hogy ez a moci tényleg nem az első sérülésén van túl valószínű! Nem véletlen az a borzasztó lámpa azzal a még borzasztóbb plexivel. A hasidom tetszik. A hűtőről is oda vannak a dísz alu lemezek. A lánc az egy az egybe kivan nyújtva rajta. Kérdéses az a 380!
Nem akarok én most azonnal motort venni, igazság szerint csak meg akarom nézni, mivel egy hónapja nincs meg az enyém.
Az tény, hogy nem a legszebb motor, de ha a váz/futómű/motor trió rendben van, akkor akár egy jó vétel is lehet.
Persze amellett, hogy nem lopott, és nincs 2 db ból összetaknyolva.
2 évig volt meg a 600F-em, én szervizeltem saját magamnak, szóval valamennyire már vágom mire kell odafigyelni.
Ha elmegyek megnézni leírom mit tapasztaltam, a vázszámot meg mindenképp feljegyzem magamnak, egy telefont megér....
Köszi a tippet
Azért a f@sz kivan az ilyenekkel. Bocs, hogy ilyet írok. Szerencsétlen hogy néz már ki? Milyen sufni trógerolta így össze?
És azt írja hogy az ár fix? Dugja oda magának, ahová gondolom. Legalább annyi esze lenne, hogy kicsit felélövi az árat, mert ugye mindenki alkudni akar.
Elvinnék egy szerelőt ha mindenképp ez tetszene, és tuti találna olyat, ami nincs rajta a hibalistán.
Ne haragudj Vaszi, hogy leírtam, de sok ilyennel találkozom, csak azok autósok, autókkal kereskednek. Sok a sufnis, rejtetthibás ÁÁÁÁÁ ez még sohha nem volt törve eladó. Aztán meg besértődik, ha megmondják neki a valót.
Erről lenne szó, igazság szerint 2002-es szóval ebből az árból nem hiszem, hogy engedne, sőt írja is. De itt van a megyében, esetleg a városban, és lehet megéri meglesni.... Hirdetés
Idom, Hátsó 41.742,- + Áfa
Lábtartó 4535,- + Áfa (ez csak a felhajló rész, gumi nélkül)
Első sárvédő 23.958,- + Áfa
Szerintem arra pont jó ez az "ajánlat", hogy ezt lealkudja esetleg vásárláskor. Utána azt csináltatsz meg, illetve azt cserélsz ki, amit szeretnél. Szerintem.
Üdv
most szerintem megfelelő feszességű a lánc, de még mindig csinálja...
Valami kattog, recseg-ropog, ha induláskor húzom neki, v kisebb sebességgel (20-40 km/h) megyek... Lancra gyanakodtam, de huztunk rajta, es ugyanugy csinalja...
olyan, mintha menet közben vérné a láncot valahova...
vagy talán az elso fogaskerekkel nem stimmel valami?
Elore is koszi...
ha a héten nem oldódik meg akkor írok és akkor Nyiregyre elmegyek.
Elmotoroznék arra.
Amúgy nem sok bajom volt a 600F el, csak nem jött be a csutkakormány, meg a fekvős pozíció! Az idomokkal is volt bajom, féltem egy kisebb csúszás után nem tudom visszaállítani a gyári állapotába és sokat bukok rajta, így tovább adtam és az eredeti célomhoz egy hornet felé veszem az irányt.
Amúgy télen akarok mocit venni, csak hát átérezhetitek a helyzetem, jön a nyár, és csak egy babettám van
De szart nem akarok venni, és ez elég projekt motornak tűnik
Ez a moci nagyon torkavéres állapotú. Ha ennyire minden irányból sérült én nem is akarnám tudni az indokot, hogy mit mond, mi történt vele. Még ha olcsó is, lehet, hogy a blokkon kívül minden részére költeni kell. Ilyenkor jön az, hogy többe kerül a hús mint a leves, vagy hogy mondják az okosok. Lehet érdemesebb kicsit idősebbeket venni vagy várni, nehogy belefuss valami gányosba.
Én nézegettem nemrégiben egy fehér 2006-ost. Azon a képek alapján látszott, hogy "csak" lebucizott valakit/valakit, ezért a lámpa, műszerfal, sárvédő kombó cserés lett volna. De nem volt aktuális
Amúgy a 600F-el mi volt a baj?
Az tény, hogy nem a legszebb motor, de ha a váz/futómű/motor trió rendben van, akkor akár egy jó vétel is lehet.
Persze amellett, hogy nem lopott, és nincs 2 db ból összetaknyolva.
2 évig volt meg a 600F-em, én szervizeltem saját magamnak, szóval valamennyire már vágom mire kell odafigyelni.
Ha elmegyek megnézni leírom mit tapasztaltam, a vázszámot meg mindenképp feljegyzem magamnak, egy telefont megér....
Köszi a tippet
És azt írja hogy az ár fix? Dugja oda magának, ahová gondolom. Legalább annyi esze lenne, hogy kicsit felélövi az árat, mert ugye mindenki alkudni akar.
Elvinnék egy szerelőt ha mindenképp ez tetszene, és tuti találna olyat, ami nincs rajta a hibalistán.
Ne haragudj Vaszi, hogy leírtam, de sok ilyennel találkozom, csak azok autósok, autókkal kereskednek. Sok a sufnis, rejtetthibás ÁÁÁÁÁ ez még sohha nem volt törve eladó. Aztán meg besértődik, ha megmondják neki a valót.
Még1X srrry
Hirdetés
Gondolom ezek új árak?!?
Bontóban csak jutányosabbak ezek az alkatrészek.....
Lábtartó 4535,- + Áfa (ez csak a felhajló rész, gumi nélkül)
Első sárvédő 23.958,- + Áfa
Szerintem arra pont jó ez az "ajánlat", hogy ezt lealkudja esetleg vásárláskor. Utána azt csináltatsz meg, illetve azt cserélsz ki, amit szeretnél. Szerintem.
ha enyhén sérült miért veszed ezeket meg (kivéve a lábtartót)
a többi minden javítható.