Közúton nem is mentem gyorsabban csak ha előztem Nagyon jó áron sikerült eladnom és itt marad Fehérváron, látni fogom továbbra is! Egy friss jogsis fiatalember veszi meg! Egy szép 2005-2007 nézegetek, mert azt mondtátok még a találkozón, hogy annak jól eltalálták az ergonómiáját és 140-nél még nem nagyon érzitek a szelet! Még a CBF1000 is szemezek nagyon, jövő hét pénteken megyek tesztvezetésre mind a kettőre, az új hornetre és a CBF1000-re is! Egyenlőre viszont nincs rá keret így esküvő előtt! Addig is kell egy jó átmeneti motor, 2 találtam reális, elfogadható árban ami patent állapot és nem kell rá költeni. Egy szép CBF600S és egy Yamaha Fazer 600S Mind a kettőt megkapom ennek az árából és addig sem kell nyavalyognom a fiuknak, hogy nem tudok gyorsabban menni a széltől! Lehet puhánynak hívni, de kinek ez kinek az jön be Inkább csak még kezdőnek mondom magamat én 1-2 év és már nem fogok nyafizni a szél végett
Hát, lehet, hogy egy darabig nem leszek Hornetes
A motorom megveszik, de ahogy körül néztem a fejidomosok között, hát KATASZTRÓFA!
Elmentem ezeket megnézni: Hornet fejidomos
A képen nem látszik de szörnyű állapotban vannak! Lánc-féktárcsa-gumi cserés alapban! Só szétmarta a kasznit még a blokkot is elég rendesen! Nem tudom, hogy a tengerben mentek vele de még a blokkon is rajta voltak a só maradványok! Vázon is
a magyar papírosak meg 750.000 és 850.000 vannak!
Szal lehet, hogy átmenetileg CBF vagy kis fézeres leszek
na jó ennyire hülye nem vagyok, tudom mi aza nyomaték. csak eddig ha nem kapott gázt gyorsan kilehelte a lelkét a súlyom alatt, most pedig mintha magától gyorsulna, pedig le kéne akadnia.
Gratulálok! Megtaláltad a jelenséget amit úgy hívnak: NYOMATÉK. Ez valami hiba, amit kiellene javítani, vagy csak benézted a dátumot, s azt hitted április elseje van?
behuzott kuplunggal nem mozdul meg. nem aza baj. hanem mikor felengedem gáz nélkül is megy, sőt gyorsul! elsőben 13ig, másodikban 22ig, harmadikban eléri a 27et, nem adok semmi gázt, a fordulat minden esetben az alap, 1100.
Nekem is volt olyan, hogy alig lehetett megtartani, minta gurulna egy lejtőn lefelé. De nekem többfelvonásos volt a történet és nagyon halál. Nem tudom, mi oldotta meg végül, de volt lamellakészlet, tűgörgő, kinyomólap csere és újrahézagolás is. De amúgy igen, nem emel ki rendesen, ezért mászik előre sebességbe, behúzott kuplunggal.
sziasztok. 2006os hornetem van, az utóbbi időkben megváltozott a viselkedése amit nem értek. első, második, harmadik, és negyedik fokozatban is gurul magától. hozzáteszem az alapjárat nem változik, a normál értéket adja, de lefullasztani szinte lehetetlen, miért van ez?
Az a plexi semmit sem ér, nekem is olyan van fent. Az előző, amit lezúztam az ért valamit. Amúgy én pl. nem azért raktam fel, hogy jobb legyen a szélvédelem, hanem szimpla designból. Nekem jobban tetszik, ha az óra körüli rész egy kicsit zártabb. Mondjuk az előzőnek még funkciója is volt, mert átlátszatlan volt, ez most ugyan nem, de gondolkodom a sötétítésen vagy festésen vagy akárhogyan megoldani, mert jól tud jönni.
Nem értem a kérdésed,600e-ért névre írva nem kapsz jó S-est,általában 700-körül mennek.Persze azonos évjáratot nézve vagyis 2000-2003 között,mert S-es csak ekkor gyártottak,viszont csupaszt ebben az évjáratban kaphatsz 6k. körül.Itt is sokan írják,hogy a körlámpás az igazi naked meg,hogy az adja az igazi érzést de kérdem én akkor miért rak majdnem mindenki valami szélterelőt rájuk.Sunny13 sem véletlenül akarja lecserélni idomosra,igaz ő előtte is azt akart,de éppen az ár miatt vett csupaszt.Nekem igazából a CBR-jön be,de mivel nem vagyok már tinédzser a derekamnak viszont jobban tetszik a darázs,éppen ezért vettem az S-est mert tudtam ,hogy amint visszarázódom a motorozásba nem lesz elég a 110-120 as tempó,ezzel viszont lehet közelíteni akár a végsebességet is persze rövidebb szakaszokon,150-160 utazó sem kellemetlen.Azt kell átgondolnod ,hogy később ha megbátorodsz elég lesz e nyitott motor.
meg irreálisan drágább a 2004-hez képest.