Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ezzel szemezgetek én is, de vártam/várok még visszajelzéseket egyéb helyekről is.
Próbáltam volna valami ismerőst szerezni Miskolc környékéről hogy nézzen rá, érdemes-e elmenni (bár nem távolság tőlünk...) de nem kaptam egyenlőre visszajelzést. Több mindenki nézegeti már nekem, és mikor vasárnap érkezett ennek a létezéséről a hír, hát teljesen elbizonytalanodtam...
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-31390731/
Gyöny
16? ezt nem vágtam, nem is gondoltam rá, azt hittem ezek 17-esek. Akkor nem szóltam
99-es 16-os kerekkel, atalakitani meg eleg draga mert fektarcsa is kell, 16-os gumibol meg kicsi a valasztek.
Szia. Hirtelen ezt találtam, de használtautón van jópár darab. Ez belefér a 600-ba és nem S-es: link
Szia

Én mind két fajtát használtam! Tavaly egy Aprilia Pegaso 650 jártam, teljes szélvédelemben motoroztam rajta, élveztem. Idén egy kis pörgős, fejidom nélküli hornettel járogatok! 120-140km/h-ig élvezni lehet rajta a motorozást, de engem 140 környékén már nagyon zavar a menetszél, lehet puhánynak hívni.... Hozzá teszem normál utakon 130 fölé nem szoktam vinni! De minap mentünk közel 600km autópályán, élveztem a jó út minőségét(főutakhoz képest jobb) és bíz hát mentünk volna 140Km/h felé is de szegény srácokat visszafogtam, mert nem bírtam már kapaszkodni a kormányba! Tehát, egyedül elkolbászolgatok 110-120km/h hisz nem rohanok sehova és élvezem a tájat de csapatban már bíz néha többel megy az ember! Vagy is Neked kell végig gondolnod mire és hogyan szeretnéd használni, illetve mennyire imádod a szelet Bár melyikkel(fejidomos vagy naked) pörgősen lehet közlekedni, hisz ugyan az a felépítés és a blokk, csak az eleje más kicsit! Talán a fejidomossal kicsit nehezebben férsz el a kocsisorok között! Én imádom a kicsikémet, gyors, fürge, igazi kis szöcske és a legkisebb résen elférek vele, max be kell hajtanom a visszapillantó tükröt hogy ne vigyem le a kocsiét de úgy néz ki, hogy sikerül lecserélnem egy úgyszintén szép kék színű fejidomos hornetre, ha minden igaz ma jönnek lefoglalózni
Én azt tudom Neked ajánlani, ha van ismerősöd, akkor menj egy naked változattal és egy idomossal is! Nem feltétlen kell, hogy Hornet legyen!
Én is kereklámpás szerettem volna, de csak fejidomosat kaptam olyan árban amit meg tudtam venni. De nem bántam meg. Előtte CB 500-asom volt. Ahoz viszonyítva tényleg nagyon jó az a fejidom, sokat féd, és sportosabb külsőt is ad a motornak. Sokan nem kedvelik ezt a modelt, de ha fejidomos melett döntesz nem fogod megbánni szerintem.
Eleinte én is gondolkoztam átalakítani, mivel törötten vettem, de sokba kerülni, nem is az átszereléssel vana baj hanem sok elemt kell cserélni: lámpa, lámpa konzol, indexek, tükrök, az óra, valamint ennek a vezetéke. Egy szóval nem éri meg átalakítani.
Tanulni körlámpás nakeden tanultam, pici pexivel (Er-5), nagymocinak elsőre a Hornet S- t vettem. A fejidomos azért lényegesen jobban véd a szél ellen mint a körlámpás. Ha hosszabb túrákra mégy, akkor jól jön a fejidom! De ha pont az tetszik benne, hogy nagyobb sebességnél már jön a menetszél, akkor a körlámpás a Te motorod! Más tulajdonságában szerintem ninc skülönbség, ezt leszámítva ugyanaz a két gép!
Akkor a következő kérdés.
Tudom hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze, és a leginkább választ csak az tud rá adni, aki aktívan használta mindkettőt: melyiket érdemesebb? Annak ismeretében hogy kezdő motoros vagyok/leszek?
udv annyit tudok rola hogy elol egesz mas a felfogatas, mas a muszerfal is, en nem probalkoznek az atalakitassal. Ebben az arban nem tul nagy a valasztek es valoszinu amit kapsz arra is kell meg kolteni majd, ezzel szamoljal pl kormany csapagy, vagy lanc, gumi stb. mindenkeppen 2000 vagy utanit nezzel mert azon mar nem 16-os az elso kerek amire nehez gumit venni.
Ja, és üdv itt! :)

Ha tudod, próbálj ki egy S-t is és egy simát is, aztán meglátod a különbséget!
Szia!

Anno nekem is a körlámpás vlt a cél, de S lett belőle! Nem bántam meg! Jól jön az a szélvédelem! Átalakítani macerás, kell egy teljesen új műszeregység (S-nek a VTR-ből van betéve), új lámpa, illetve le kell szedned az idom tartóit, illetve szükséged lesz tükörre is, mert az S-nek az idomon van. Szóval ez nehéz project lesz! Ha nem tezsik az S, inkább nézz kifejezetten körlámpásat, mégha drágább is! (zárójelben írom, hogy szerintem az S is szuper, adja az érzést rendesen!)
Hello fórumozók!
Segítség/tanács kérés az enyém.
Jövő héten indulnék megvenni életem első motorját, és a Hornetnél alább nem adom! Problémám a következő: abban az árban ami nekem megfelelő, csak S-est találok, viszont én a kerek lámpásba vagyok beleszeretve... Mibe kerül átalakítani kerek lámpássá? Mennyire egyszerű vagy nem? Kinek milyen tanácsa vagy tapasztalata van? Ki tud esetleg eladó kereklámpást úgy hogy a nevemre írva a legteteje 600?
Minden választ/észrevételt megköszönök!
ha esetleg valakit érdekel van egy Hornet műszerfalam, oldalsó hűtővédőm és hűtővédő rácsom
Ignition Control Module. Elvileg mindegyik egy kis műanyag tüskén van rögzítve a gyári idomon az ülés alatt, de amit vettem undertailt azon nincs.
Mi az az ICM?
Az indexrelét nem helyeztem sehova, maradt az eredeti helyén.
Sziasztok!
Nála érdeklődtem már én is, nagyon segítőkész volt, és 23 000 Ft-ért cakk-pakk fényezéssel együtt(metál fekete) megcsinálná nekem, de egyenlőre még mindig nincs rá keretem, de ha meglesz a lóvé akkor megcsináltatom nála!
Azt hittem, van itt is valakinek eladó hasidom, azért érdeklődtem a fórumon is
Tőle vettem a hátsó sárvédőt, meg az undertailt. Szerintem is korrekt.
Gondolkodom én is a hasidomon ez elég korrektnek tűnik,egyébként az eladó basi2 néven szokott itt is néha kommentelni.
Üdv!
Hello!
Hasidom itt is van: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
hasidomokat az aprod.hu árulgatnak 15.000-
Hali mindenkinek!
Tud valaki eladó hasidomot illetve GIVI tartó konzolt 2000 -es évjáratú Hornet S-hez?
Köszönöm előre is aki tud segíteni
Hy
Ez így van! Én a Pitykéékhez jelentkeztem Veszprémbe: 2 napos most akciósan 17.000Ft ebéd és ital van benne még pluszba! Június 2-3 lesz!
Mostanság én (is) kacsingatok más irányokba, de tudom, hogy csak álom marad.....

http://saintpetersburg-florida...

A testtartásról pedig csak annyit, hogy még a mai napig nem tudom mindíg helyesen tartani (enyhén görnyedt hát, laza-hajlított karok, a váll pedig nem nyakig felhúzva...). Járok a Safety Hungary képzéseire, ahol többek között ezt is (próbálják) fejlesztik. Sokat kivesz az emberből a helytelen test/kar tartás akár rövid, akár hosszú távon, nem is beszélve a nehezebb irányíthatóságról. Szerintem.
Nem okoskodást olvasshatattok, hanem tapasztalatot.
Köszi! Az undertail már megvan, az lenne a kérdés, hogy hogy oldottad meg az ICM és az index relé elhelyezését?