Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érthető...

Én meg várok jövő hétvégéig,mert megyünk német rokonokhoz látogatóba Nürnberg mellé és nézelődtem milyen mocis boltok vannak arrafelé.

És rátaláltam erre Luis GIGA Stor Nürnberg,szóval ez lesz az első utam a rokonok üdvözlése után. Hátha kifogok valamit jó áron,meg végre tudok próbálni is....

LUIS KÖZPONT NÜRNBERG
Kár, mert nekem nagy kedvenc ez a sárga darázs. Szívesen cserélném majd a kicsi ilyenre. Én pl. amit észrevettem, hogy a régieket simán felveszem sztenderről és elbírom, de az újabbakat, már a 2007-est sem bírom megmozdítani sem. Lehet a súlypont miatt, és nekem a minimális is ennyit számít. És magasabbnak is érzem. No de sebaj, még egy darabig nem aktuális a csere, ahhoz még meg kéne erősödni és anyagilag sem ártana egy vastagodás
Kipróbálni én is kipróbálnám az újabbat, de cserélni tuti nem fogom, örülök, ha a mostanit meg tudom tartani, nem hogy újabbara cseréljem.
Az tetszik nekem is nagyon! Szerda este elmentünk g-illes-el motorozni egyet a Velencei tóra. Neki ez az évjárata van, nagyon tetszett, szép gyönyörű bordó színben, kis digitális és analóg keveréke! Gyönyörű hangja van és szép az egész összhangja a motornak! Majd megfűzőm, hogy had próbáljam ki kicsit, remélem megengedi
Ezért a legjobb a '07-'10es évjárat, sőt azon belül is az utolsó kettő.
így van, analóg kerek óra, látod milyen szépen húz, az a jó!
nem is értem ezt a folyadék kristályos kijelző majmolást a gyártók részéről , legtöbb láthatatlan, és nincs is meg az az érzés gyorsításnál mint az analóg vagy analógnak látszó műszereknél.
Megvan a kresz vizsgám, lassan-lassan összejön ez :)
Egyáltalán nem sértődtem meg, csak nem vagyok fanatikus Hornetes, nem nekem esett rosszul, hogy rossz véleménnyel voltam az újról! A tükrökkel nekem például semmi bajom még mindig, pedig már 3000km beleraktam 2,5 hónap alatt, tökéletesen látok benne!
Így ahogy mondod! "Mindenkinek van saját véleménye és el is mondhatja azt" aki meg ezt sérelmezi az .......!
Sajnos igaza van az ismerősömnek aki azt mondta,hogy azért tűnt el erről a fórumról,mert sok az okoskodó és ha véletlenül valaki nem csak kizárólagosan helyeseléssel szól bele,akkor azonnal sértődés van belőle.
Arra azért kíváncsi lennék,hogy miért mindig a kezdő motorosok a legokosabbak? Amúgy tudom, régebben a tükrökkel kapcsolatban sem volt igazam,pedig IGEN! Jó helyeselgetést és igenelést minden kedves fórumozónak,különbem
Nem tudom mekkorára volt beállítva a rugós tag, de gondolhatod, hogy nem fogják neked 30 percenként állítgatni az emberekhez! Gondolom be volt állítva középre azt kész!
Ha figyelmesen végig olvasod a leírásom, nem nyavalyogtam a plexin, szóba sem jött! Azt írtam, hogy a műszerfal olvashatatlan nagyobb tempónál vagy ha süt a nap, és le kell nézni, hogy lássam! Azt is írtam, hogy gyorsult de nem volt meg az az érzés mint a jelenlegi hornetemnél! Gondolom ennél másképp vannak elosztva az erők! Lassabban indul meg, nem akar egyből ágaskodni mint az enyém. Egy példa, hogy megértsd: Megyek az enyémmel 40-50km/h 5-ben, előzni akarok hirtelen, megrántom kicsit a gázt és már kapaszkodnom is kell azonnal mert különben hátra hőkölnék egyből, olyan hirtelen és erősen el kezd gyorsulni, azonnal! Ugyan ezt kipróbáltam az újnál ma, semmi hátrahőkölés, lassabban de biztosan kezdett gyorsulni! De nem muszáj elhinned, el kell menni tesztvezetésre és ki kell próbálni! Nem kell megvédened sem a Hornetet, Hornetem van és imádom, azt mondtam, hogy erre a legújabb modellre bíz le nem cserélném és nem is fogom! Ha majd lesz rá lehetőségem ki szeretnék próbálni egy egyel korábbi verziót is, mert arra is kíváncsi vagyok! Ez az én véleményem csak, mindenkinek saját tapasztalata van és saját joga elmondani a véleményét is!
Hát nem mondom elég érdekes észrevételeid lettek a tesztvezetésen. Az "üléspozíciója magasabb"- tuti jól volt beállítva a hátsó rugóstag?
Sajnos elég sokan azon a nyavalyás plexin vannak kiakadva,aminek szerintem semmi keresni valója nincs egy valamire való naked motoron. Akinek nem nyerő a szembe szél az csakis agyon spolylerezett motort nézzen magának,vagy egy jól záródó autót! Abban sem lennék biztos,hogy az újabb kiadású cb600 nyomatékban alul maradna.(biztos oda mertél húzni neki rendesen?) Való igaz léteznek jóval nyomatékosabb motorok,de azokat vagy nagyobb ccm-ben,vagy V2-es kivitelben keresendők.
Nekem volt szerencsém motorozni egy aprilia touno 1000 R-el ami valóban nem játékszer és szerintem nem is kezelhető olyan finoman, mint a hornet. Azért én megvédeném minden tekintetben,mert ha kell akkor azért megy, valamint a finomkodást is tolerálja.(Továbbra is csak ajánlani tudom minden motorozni vágyónak.)
Na, megvolt a tesztvezetés! Hát, nagyot csalódtam a hornetben
Magasabban van a súlypontja és az üléspozíciója is! Nem látod a motort egyáltalán mikor vezeted: a jelenlegi hornetemnek ha előre nézek látom a műszerfalát és a plexit, ezen annyira fent van a kormány a műszerfal meg annyira keskeny, hogy semmit nem látsz belőle, csak ha lenézel! Elég erős szél fúj most, nagyon dobált a szél, alig bírtam tartani pedig csak 110km/h mentünk! Ránézésre szép motor, de a műszerfala szörnyű, és a kormányt is egyből lecserélném, alacsony fordulaton nem annyira temperamentumos mint a jelenlegi kis darázskám! Pl: ha ennél kettesben vagy 3-ban meghúzatom, szinte hátraesnék ha nem tartanám magam, annyira érződik alacsonynál is az ereje, az újnál is kipróbáltam, de semmi, ahol az enyém már szinte emelné alacsonynál is a kerekét az ennél még csak megy....hozzá teszem gyorsul rendesen, nincs vele gond csak nincs meg az az érzés, mintha épp fel akarna ágaskodni, nem érződik az ereje! Erre biztos nem cserélném le a hornimat Aztán jött a CBF1000 hmm, először fura volt, olyan túraendruros érzés fogott el, mintha a Pegason ülnék Kényelmes fotel ülések, magasság pont jó, telitalpa(legalacsonyabb állásban), szinte egyenes háttal ülés, kényelmesen tudtam a lábamat is tartani, mikor meg megszorítottam a vázat, mintha egy szivacsot szorítanék, nem pedig a hideg tankot! A kis Hornetemet mikor teletankolom, majd lefagynak a combjaim Szelet nem éreztem egyáltalán, mintha nem is fújna, csak az oldal lökéseket! Nem dobált a szél, könnyebnek éreztem a CBF1000 mint a Hornet600 pedig majd 40kg nehezebb, nagyon jól eltalálták a súlyelosztását! Könnyű volt nagyon döntögetni és manőverezni vele! Ha minden jól megy, jövőre befizetek egyre, nagyon elnyerte a tetszésemet!
más is érdeklődött,azt még megvárom mi lesz,mert jobban szeretném egyben eladni,de majd még gondolkozom rajta!
lehúzunk egy gyertyapipát majdnem ugyanaz
Csak érdeklődtem
Bár ha már így kérded lépek is.
MZ.
Neked milyen motorod nem volt? SV, Hornet, FZ...
A kabátért mit kérsz? Mert a nadrág valszeg nem jó rám.
Meg marad a farmer + térdvédő a tervbe.
A karjai alapból lufik voltak.
akkor nem kicsit, nagyon kifogytál belőle. Gondolom nem azért vetted meg, mert alapból nagy volt rád, és nem volt más... hanem mert passzolt és belefért a büdzsébe.
Én is panaszkodjak, hogy kifogytam a cuccaimból, ezért szarok? Inkább eladtam őket és vettem méretben megfelelőt.
Hát ha régebben mondtad volna az enyémet elvihetted volna............most csak egy sorhárommal szolgálhatok.
jó lenne kipróbálni egy 650-es meg 1000 sv-t no de hol ha nincs ismerősödnek, kölcsönzőben sem találtam sehol...