Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtom, nemhinném, nemtokróla, legalább jó csaj volt a menyasszony ?
Kép?
Mi max Mátraházára gurulunk fel sógorommal hétfő délután, nagy motorozást nem tervezünk most.
HáÁáÁáÁáÁáÁjjjj mindenki(n)

Hétfőre nincs szervezve valami gurulgatásosság?
Elmennénk a csajommal, akit csak motorozásra és bebaszcsizásra yo Ugye Sharx?

Na? Naaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jó látni,hogy még vannak akik szívükön viselek a darazsuk sorsát.Mutatós és egyedi lett a motorod,csak gratulálni tudok!
Mondjuk ez is kivédhető egy magasabb túraplexivel!
szamomra az sem volt elhanyagolhato szempont vasarlaskor, h melyik tetszik... Igaz, h 130 korul mar levisz a szel (semmi plexi, cordura kabat), de meg sem fordult a fejemben, h S-t vegyek, mert nem tetszik... ha a klasszikus motorformat szereted, akkor a kereklampas, ha a sport(osabb) motorokat, akkor S... de szerintem ugyis az lesz, h megnezel egy parat, es ˝beleszeretsz az Igaziba˝ ... :)
Köszi! Érthető volt!
A fejidomos modelnél a tükörk magasabban és előbb vannak, mivel nem a kormányon hanem a fejidomon helyezkednek el, erősitem, hogy a láthatoság az jó. Ez is lehet egy szempont a választásnál
178 cm az nem alacsony (én 189 vagyok) és a szélvédelem az jó, nagyobb tempónál is, plexi pont a sisak felé vezeti a levegőt
Láthattalak téged és a motorod Karasnál, menyasszonyos képen?
Nem akarok belevau, tényleg, de ha ilyen magas lennék, tuti, hogy első motornak vennék egy túraendúrót, ami nem 100 paci, ellenben nyomatékos hengerszegény Uff én beszéltem
Sunny!

Javaslom, egyszer próbáld ki, hogy 130km/h sebesség felett nem próbálsz kapaszkodni a kormányba, hanem rádőlsz a menetszélre, és próbálsz rásegíteni hasizomból. Én belekóstoltam, és 170nél sem jelent gondot. Nincs csukló fájdalom, max egy kis izomláz a hasba. Jah és a csombokkal szorítani a tankot! Bocsi, csak ez úgy eszembe jutott olvasva a mondataidat.
Vettem 1 "faridomtartó" konzolt ami a rendszám az index tartó és a rakodós rész egyben ( gyári , fekete fröccsöntött műanyag).
Levágtam a felesleges részeket és az alá került az undertail. Tehát a gyári szerszámtároló és egyéb kis rekeszek vele együtt az ICM modul tartó is megmaradt.
A motoromon lévő gyári konzolt becsomagolva félre tettem, sok más alkatrésszel együtt.
Talán érthetően hebegtem!
Én is 178 körül vagyok. Teljesen jó. Az S orrát meg nagyon gyorsan meg lehet szokni, hidd el! :) Ha mégy mocit nézni szerelőt szerintem is vigyél magaddal!
Ja és ne bizonytalanodj el, menj, próbáld ki mindkét félét, és olyat vegyél, amelyik jobban bejön! Az S valamivel valóban sportosabban néz ki, ahogy írta valaki.
A rutinszerzés szempontjából meg mindegy, hogy melyik kivitel, kezesbárány! Az S nek talán picit szélesebbek a tükrei és magasabban vannak, mint a simának, talán jobban kilátni rajtuk!
Nem vagy sztem túl nagy hozzá:) Simán jó ez, de sztem ami nekem van, az is elég lenne elsőre. Adatlapomon van pár kép. Nem lebeszéllek, a 600 a jó választás ha van mani:) Sok sikert! Alkudj!
írj a mailomra ott elmondom
Ahhhha, úgy fest te sem vagy már egy nyeretlen kétéves... :)
Én honnan láthatom?
Természetesen szerelővel/motortulajdonossal + motorossal fogok útra kelni...
Kedves tőled Doky, de itt jön az hogy figyelembe kell vegyem a tanácsokat, pl. exec79 tanácsát: 2000-es kiviteltől lesz könnyebb első abroncsot találni a későbbiekben.... Ezért nem szeretnélek terhelni ezzel a kéréssel.... De hálás vagyok a felajánlásodért! :)
h
a fehérrel már csúsztak azt azért vedd számításba, és alaposan nézesd meg ha arra esik a választás...
én miskolci vagyok.. és volt már két Hornetem is a gondolod elmehetek...
Ez rettenetes! Nézem a te motorodról készült képeket, nézem Sunny13 plexis naked kiviteléről készülteket, és ha eddig csak simán tanácstalan voltam, most már itt a totális kétségbe esés.
Mi van ha nem szokom meg az S orrát?
Árban nekem is ez lenne a megfelelő...
MEGŐRÜLÖK! :)
Gyönyörű motor Sunny! :) Majd max 130 fölött oda gumipókozom magam. :) A kis plexi azért sokat jelent gondolom...
Köszönöm! Ez mindenképpen a megjegyzett dolgok közé kerül!
Szuper! Lemaradt a vége, ami valahogy így szólt:
Az álom egy kék kerek lámpás volt, míg egy ismerős fel nem hívta a figyelmemet a fehérre. Gyönyörű, egyben van, kevés km...
És teljesen elbizonytalanodtam. Aztán valaki azt mondta át lehet alakítani, másvalaki meg azt, hogy nem érdemes...
Mint írtam, kezdő motoros vagyok/leszek, száguldozni (egyenlőre :)) nem áll szándékomban, idén szerintem túrát sem sokat tervezek, előbb a rutin.
Még egy kérdés: ki milyen magassággal használja? Nem vagyok pici (178), ezért van aki nem is ajánlja nekem. De kategóriájában ez a legnagyobb, ahogy nézegetem. Erről vélemény?