Sziasztok!
Találtam egy enyhén sérült Hornetet, ha tudjátok ezeknek az alaktrészeknek az árát, nagyon megköszönném!
-Farokidom
-Bal oldali lábtartó
-Első sárvédő
Köszönöm előre is!
Ja 2002 es évjárat!
az a kék nem is rossz, de így utólag már nem vennék 2000 előttit mert 16-os az első kerék és az szívás, nehéz rá találni gumit, és az is általában horror áron van.
Mivel nem írtad, hogy magyart vagy külföldit akarsz venni így a magyar papírosat néztem neked automatikusan! Ha figyelmesen elolvastátok volna srácok oda írtam, hogy külföldi papíros és azt is, hogy plusz a többi amit ha összeszámoltok akkor kijön kb 150.000Ft! (üzembe helyezés kb 70.000Ft plusz a többi kiadás!
Azt ne felejtsétek el, hogy a 1998-1999 évjáratúakat adják a legolcsóbban ha megfigyelitek! Szezonban meg amúgy is drágábbak jóval a motorok ez is köztudott!
Ha külföldieset akarsz akkor itt van pár: Hornetek!
Én se értek egyet veled:) Az enyém 450 ért volt hirdetve és 400 ért hoztam el + 80000 ért forgalomba helyeztem és tökéletes állapotban van le is kopogom:P ! télen volt egy hülye gondolatom és meghirdettem 500 ért (akkor még nem volt papírozva) még aznap elakarták vinni aztán kimentem a garázsba beindítottam nézegettem pár percig na mondom jólvan gyorsan leszedem a hirdetést :---D
Szia!
Én is hasonló gépre pályázok, mint a Tiéd. Mikor helyeztetted forgalomba, és mennyibe került?
Sajnos a magyar papírosak az én zsebemnek jelenleg drágák.
Sziasztok! Én 420 ezerért vettem+forgalombahelyezés. A kötelező olaj, szűrők, fékbetétek cseréje után semmi gond nem adódott a benzincsap eltömődésén kívül, de azt majd még kitisztítom. Plexi és bukógombák is kerültek rá, az utóbbi metálkék színben. 1998 12. havi a gép.
Én nem herdálom el most év közben! Majd ősszel meghirdetem olcsóbban kicsit. Potom pénzért nem fogom eladni. Meg látjuk hogy sikerül gyűjtenünk aztán vagy veszek egy 2003 fejidomosat vagy egy CBF1000
én 450-ért vettem, a papírozáson felül "csak" kormány csapágy és teló szimmering csere kellett, és persze olaj, szűrő stb. Bajom nem volt még vele azóta
A témához szólnék hozzá, de nem annyira szorosan az SV650 SV1000 van a középpontban, mint inkább a V blokk.
2011 nyarán volt szerencsém kipróbálni egy Honda VFR1200.
Igaz nem az én stílusom ez az építési mód, csak hajtott a kíváncsiság a sor4 és a v4 közötti eltérés miatt, meg persze a nyomaték - lóerő differencia is fúrta az oldalam. Hozzáteszem ilyen gépen még nem ültem, értem ezalatt a nyomatékot, lóerőt, építési stílust, mindent ami létezik
Az útvonal Bp-Dunaújváros-Bp volt. Már az üléspozíció furcsa volt, nemhogy a motorból előtörő erő.
Ég és föld minden szempontból a két blokk.
Ü.a. kapacitás mindkét modell esetében 19L, de valahogy a CB600 többet gurul el ezzel a mennyiséggel, mint a VFR, legalább is nállam.
Sokat nem kell gépészkedni a VFR-en, mert szinte minden fordulatszám tartományba (leginkább középen) olyat tol , hogy a szemed beesik a szemgödrödbe. Futóműve pontos, sallangmentes, még "nagyobb" sebességnél is (ugye Sharx? )
Soha nem lesz ilyen motorom, nem az én stíluom, de hogy a két építési módból eredően olyan a két blokk, mint az ég és a föld (nekem). Nekem jobban bejön a sor4 vinnyogó blokk hangja.
Tisztelt CB 600 tulajdonosok!
Segítségeteket kérem egy CB 600 -ast szeretnék vásárolni.
Ha valaki szeretne meg válni vagy ismer olyant aki eladná a fenti tipust kérem jelezzen mert potenciális vevő vagyok kb. 500000 Ft-ig .
Előre is köszönöm a segítségetek üdv
Hornet nem egy Goldwing, de nekem még nem volt bajoma kényelemmel, kivéve amikor egy nehezebb táska húzta a hátam
SV 650 S-et én is kénéztem, 2002 es szürke, szeretném megvenni ,de még gondolkodok rajta, ha annyira rosz az üléspozíció, mint ahogy mondják, akkor megfontolandó, ez egy fontos szempont motorozásnál.
Megjegyzem mindkettőből kapható naked verzió aminek a kényelme körülbelül horneté lehet.
Mindenképp az ezres a nyerőbb ha nem kezdő a vásárló hanem haladó szinten áll.
SV 1000-nek komoly hangja van...Csak nekem valahogy a naked,sport motorokhoz inkább a sor 4 hangja áll közelebb,kifinomultabb nem durrog csattog a blokk mint egy 4 ütemű cross gépé.
Én pont ezért választottam a hornet-tet,meguntam a husaberg bizonytalan járását...
az a 7-12 literes fogyasztás elég meleg, el is ment a "kedvem" tőle. A 650-nél mennyire érezhető (vagy nem) hogy gyengébb a motor? Tényleg annyira kényelmetlen? (ezt több helyen is olvastam) Nem mintha a hornet egy goldwing lenne...
Szia.(saját tapasztalat!)650: Nyomatékra mint a 600 hornet,csak kisebb fordulaton. Tűrhető teljesítmény,szar közérzet! Sportos testhelyzet,kuporogsz a csuklód az szét szakad.(belgiumban vettem,1260kmt jöttem vele haza 16óra alatt) Nem részletezem! A fogyasztás az 5-9ig. 150km/h felett bizonytalan futómű.A hornet 600 mindenben jobb!
1000:Unokatesómé volt. 2hónap alatt 3.500 kmt mentem vele.AZ EGY ÁLLAT! Kis fordulat batár nyomaték!Ezt kihasználva,zabálja a hátsógumit.Állandó koncentrációt igényel a gázkezelés.Ennek jobb a futóműve,testhelyzet kb ugyanaz.Fogyasztás 7-12.Ennél csak a gumikoptatás,és a fogyasztás miatt jobb a hornet.
Mind a kettőnek állati jó a hangja.Sok helyen szidják a fékeket,nekem nem volt észrevehető.
Végszó: Az 1000be azért bele lehet szeretni!
valakinek van tapasztalata sv650 ill. sv1000 motorokkal? Kicsit rákattantam a v2-re és el kezdtem nézegetni de szeretnék pár objektív véleményt hallani.
Sziasztok!
Pécs környékéről valaki?
Orfűre motorozok Debrecenből a barátnőmmel júliusban.
Esetleg lenne valaki aki csatlakozna hozzánk a környékről vagy messzebbről az sem baj ha ismerős arra és megmutatná a jó útvonalakat!:) Egyedül csak nem az igazi:)!
Úgy látom nem sok Pécs környéki van.:)