Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bárcsak már én is írogathatnék, mint tulaj...
Ők is adhatnának életjelet!
Ne csak az a 10-15 ember koptassa a száját (billentyűzetet).
úgy tudom csak a 98-99-es gépekben lehetett probléma a láncfeszítővel. Ugyanaz a blokk, csak át van hangolva hogy nyomatékosabb legyen kisebb fordulaton, és kissé le van fojtva LE-ben. Ha jól tudom más a karburátor sor és a gyújtás vezérlő.
Sziasztok Hornetesek!
Hornet vásárlása esetén az alapvető dolgokon mire kell odafigyelni?!
Volt egy CBR 600 F3 am, azt hiszem a blokk ugyan az a hornetekeben is?, így gondolom a vezérműlánc feszítő a hornetekben is achilles pontja a gépnek!
Más?
Köszönöm a válaszotokat előre is!
Szerintem.: persze
Miért kérdezed?
Azért áll le mert az alapjárati rendszer el van tömődve!
Le kell venni a karbit atomjaira szedni kitisztítani ,összerakni majd felszerelés után szinkronizálni, beállítani
Vannak itt olyan Hornet-esek, akik még sohasem írtak kommentet ?
A lépéseket passzolom , de pl gomez_ kolléga valószínű elmondja neked, ha betéved.
nem lett leengedve. Az az érdekes hogy az új benzinnel jár a motor. csak ha gázt adok vagy a szivatót visszanyomom leáll.
Karbi pucolásnak mik a lépései?
Karburátorokból is leengedted télire? Mert ha nem, akkor esetleg irány karbit pucolni.
Sziasztok.
Honda CBF 600 S ABS motorom van de nem találtam a listában.
A problémám hogy téli szünet után nem akart beindulni a motor. Lecseréltem a benzint a tankban. Végre beindul be is melegszik de ahogy gázt húzok neki vagy visszanyomom a szivatót azonnal leáll. A szivítóra nem is reagál. alapjáraton megy a motor teljesen kinyitott szivató mellett is.
Biztos vagyok benne hogy nem lehet nagy a baj. A porlasztóban gondolok én valamira. Eltömődött valami gondolom. Remélem tudtok segíteni. Árpád
nem lehet hogy az a km óra a 250-es horneté? Az is 180-ig van. Hogy ez hogy lenne hatással egy 600-asra azt nem tudom, akit ajánlhatok az Suri a szerelő, http://motorszerelo.com/ ha ő nem tudja megoldani akkor nem sok az esélyed, elég nehéz lesz most elérni szerintem mert biztos fullon van melóval, de addig csak kibírod a max 190km/ó sebességgel. (én egyszer mentem ennyit az enyémmel):)
Ez annyira zavaró?
Legalább nehezebb megölni a blokkot!
Még egy hülye kérdés...Hogy lehet beállítani az időt az információs kijelzőn 2004-es hornet...Eddig nem sikerült, de lehet a legegyszerűbb az lesz, hogy éjfélkor aksi le,és vissza
meg annyi, h en nem tudom a dolesszoget allitani... De lehet, h nem is lehet...
szerintem annyira nem gaz... Nyilvan vannak jobb tukrok is, de ez a fajta nagyon jol mutat a Horneteken...
ilyesmi van nekem is! de cserélem is le! alig látok benne valamit mert rövid a szár!
Szia Babulu!
Nagyon szépen köszönöm a segítséged! :)
Nem is tudtam, hogy hoztak be 600-ast onnan.
Furcsa, amiket írsz, de biztosan így van, nem értek hozzá. Viszont a szerelőmet csak ajánlani tudom, eléggé otthon van motorelektronikában is, meg szerelésben is.
www.motorszerelo.com-on találsz elérhetőséget hozzá, még az is lehet, hogy ismeri a problémát és leírja mailbe vagy elmondja telefonon hogyan tudod orvosolni, akár te is. Már ha lehet. Viszont ha el kell vinni hozzá, akkor sem vág meg és számláz ki olyan dolgokat, amiket valójában meg sem csinált. Egy próbát megérhet
Sziasztok!
Japán belpiacos 600-as Hornetem van,amibe gyárilag 180-as sebességmérő óra van és a műszerfalnak köszönhetően 6. sebességfokozatban 8500-as fordulatnál letilt,ez kb 192 km/h végsebességet eredményez,kicsit túlforog a 180-on...
A napokban vettem egy európai piacra gyártott,bontott Hornet-ből származó 260-as műszerfalat,reménykedve abban.hogy ez orvosolja a problémát a végsebességgel kapcsolatban,de csak rosszabb lett...,gyengébb lett a motor gyorsulása és még lejjebb esett a végsebesség is."Állítólag valamit" át kell kötni a műszerfalban vagy "valamit" ki kell iktatni,de sajnos erről semmilyen információt nem sikerült találnom...
Kérem,ha valaki ezügyben tud nekem segíteni keressen meg az alábbi elérhetőségen!
ramszesz666@gmail.com

Nem kívánom ingyen,mivel nekem ez elég fontos lenne!
Előre köszönöm!
Erről a tükörről valami vélemény, tapasztalat valakinek, beállíthatóság látás kinézet hornet-en, mert a gyári tükrök kicsit keskenyek nekem meg túl magasra nyúlnak.
Szívd le a tankból ami benne van, vagy motorozd ki :)
A tankot úgy tudod megemelni, hogy leveszed az ülést, és akkor látni a casvart ami a vázhoz fogja.
Szia!
Tartalékon nem csinál ilyet!
Ha fullad nyitott állásba, akkor átcsavarom menet közben vagy alapjáraton tartalékra, egyből életre kel a motor úgymond, mintha visszanyerné az erejét, és kap üzemanyagot, szóval csak nyitott állásba produkálja ezt!
A csap kivételéhez gondolom közvetlen a tank alatt található anyát kell kicsavarnom, és úgy tudom kivenni illetve kitisztítani a csapot?
Valahogy meg kell oldani, hogy ne veszítsek sok benzint, amikor kicsavarom!
Vagy az ER6/versys esetleg Z750.
Hamár ajálunk.
Kicsit rókafogta csuka ez a "srácok milyet vegyek kérdés"
Talán ha csak kétféle gép lenne vagy három mint az átkocban hogy Jawa vagy MZ akkor nem lenne gond.
De így.

Azt már nem is mondom hogy van sorhárom is.