Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindkettőből van idomos és csupasz verzió
A naked SV pl nem csutkakormányos. De az idomos, az veseleszalítós, mindenkitől ezt hallom. Mondjuk egyik bartánőm kiment vele Angliába meg haza is jött, de rémálomként aposztrofálta az eseményt.

A legfontosabb különbség a V2 és sor4, ezt kell elsőroban eldöntened, hogy mit szeretnél; alacsony fordulaton dízelautósan toló valamit, vagy visítós magasfordulaton igazán erős gépet Nekem mondjuk a sor4 simasága tetszik, hogy hibázhatsz nem fogsz lefulladni ill. jobban tolerálja a hülyeséget. A V2 büntet, de keményen.

Alkatrész szerintem mind a két modellhez van, de talán az SV felkapottabb, ezért talán több és olcsóbban. Viszont lehet, hogy többet kell szerelni. Ezt nem lehet megmondani, mert attól függ milyen az a gép, amit megveszel. Ki lehet fogni jót és rosszat is bármilyen típusból.

Az ára meg szerintem a Hornetnek magasabb, ha ugyanazt a korosztályt nézzük. Ergo ugyanazért a pénzért kaphatsz egy fiatalabb vagy kevesebb km-es SV-t, a Hornethez viszonyítva.

(Én a helyedbe még az FZ6-okat sem hagynám ki a körből. Inkább a Hornethez lehet hasonlítani, teljesítményben és menettulajdonságokban, csak modernebb, mert injektoros, nincs benzincsap, meg egybeke. Bár a 2005-ös Hornet már félig elektromos karbis, szóval csap ott sincs. SV-ről nem tudok nyilatkozni. Jah és FZ6-ból is akad naked meg idomos is, és talán szintén olcsóbbak a darázsnál) Ezt csak mellékesen jegyeztem meg, nehogy a fejem vegyék a kollégák, hogy márkaellenes vagyok
jelentem 190+cm vagyok..2005-600..nincs plexi, mert attól verte a szelet a bukó alá nekem.... ...és nem szívesen engedem 130 alá ( városon kívül)... ....ha mentünk fel a tátrába kb 130 volt a min. városon kívül + 180 fölött pályán pár km... ...habár le is nyomtunk 700 km-t 7 óra alatt...

a menetszelet nagyon ! befolyásolja az öltözéked + a bukó is ...sokan nyomják cordurában , na annál tuti lecsavar a szél a vasról.. ...én úgy nézek ki a bőrben, mintha rám öntötték volna és úgy csúszik le a szél rólam mint a vazelines......

szál akit zavar a szél már 100-nál az ne vegyen naked vasat..
180
080 centi.És nagyonnem. Az órát takarja.
Akkor vagy alacsony vagy, vagy jó a plexid! 2 hornetes találkozót csináltam már és eddig bárkivel beszéltem mindegyik azt mondja, hogy 130 felett már nagyon gáz, egyedül az újabb típusú hornetre mondta azt a srác, hogy nagyon eltalálták középen azt a kis plexit mert 140 felett kezdi csak érezni a szelet! Senki nem fél a széltől, de hadd ne vitorlázzon már az ember a motorral!
Tartalékon is produkálja a fulladást menetközben?
Már hogyne lehetne a menetszéltől 130-nál gyorsbban menni tartósa?
Lemegyek Tirolig oda-vissza 160-al ha úgy kell.
Sose értettem ezt a mániákus félelmet a motoron a széltől.
Ha nem akarok szelet beülök egy szélvédős autóba.
Szia

A legfontosabb, hogy ne kapkodd el a vásárlást! Először, ülj le a gép elé és 3-4 napig kezdj el olvasgatni pl: fórumokat, teszteket
példáúl ilyeneket!
A két motor között a legnagyobb különbség, az, hogy az egyik fejidomos a másik nem! Kérdés mire szeretnéd használni? Hosszú túrák, rövid távok stb! A fejidom nélküli gépeket normál esetben olyan 130km/h lehet tartósan hosszan elviselni a menetszellet.
Bár nem volt Suzukim de már sajnos nem az az olcsóbbik motor közé tartozik mint régen! Többtől halottam, hogy panaszkodnak az ülésére és a váltójára!
Persze nem utolsó szempont az sem, hogy melyik típushoz mennyi az alkatrész és kiegészítő utánpótlás illetve mennyiért árulják őket!
Ha nem akarsz tartósan 130 felett menni rendszeresen és nem zavar annyira a menetszél akkor mindenképp a Hornetet ajánlom! Ha csak össze nem törőd és nem egy olyan gépet veszel amit össze vissza fabrikáltak botkezűek, akkor garantálom, hogy a kopó alkatrészeken kívül a Hornetre nem kell költened jóóóó sóóók darabig!
2007-ben én is az Sv és Hornet között vaciláltam.
Az sv fékje állítolag gyengébb Az utast is jobban megérzi. Keskenyebb a hátsógumi (nálam ez is mérvadó volt mert csak 180-ast tudok szerezni jó áron). Az utaskényelem is lehet gyengébb. V2 vibráció!
A Hornetek annak ideén 100.000-150.000 Ft-al voltak drágábbak. Előzőleg V2-esem volt de nekem jobban bejön a sor4
Én nem bántam meg, pedig nagyon tetszett a Suzuki.
Ha van lehetőséged próbáld ki őket legalább 10-20Km és lehet könnyebben döntesz!
Ezt csak te tudod eldönteni miután kipróbáltad. Pl. az éppen mögöttem ülő tag valószínű sose venne sor4-et, nekem teljesen jó a Hornet karakterisztikája. Szerintem mi ebben nem tudunk nagy okosságot mondani. Durva típushiba legjobb tudomásom szerint nincs. Szervizköltség is hasonló lehet feltételezem. Viszont adott pénzmagért SV-t egyszerűbben veszel, mert ahogy észrevettem kevésbé tartják jól az árukat, mint a Darazsak.
Smet már beújított egy 600-as gixert..:D
Majus 21 a kovetkezo idopont. Addig vegyel valamit es ott talalkozunk.
óó Helló:D remélem legközelebb együtt mehetünk a ringre..:P
Nicsak, egy nem is olyan regi ismeros.
hat nyomatekra ugyanannyi mint a 600-as hornet, csak nem 9500-nal adja le hanem 7500-nal, de nem is forog 13-14 ezret. Loeroben meg joval kevesebb, es a hatso gumi is vekonyabb :)
Sziasztok!
A tank szellőző csőhöz hogyan tudok hozzájutni? Meg tudom én is tisztítani itthon vagy vigyem szervízbe inkább? Nagyon nem teccik nekem, hogy lefullad a motor 10 km-enként, tegnap azt vettem észre pl., hogy 3-4 ezres fordulatig fullad ha odahúzom, és utánna 4 ezer fölött pedig egyenletesen gyorsul, de addig ha húzok egy kis gázt, akkor le akar fulladni, illetve kigyorsításnál is fullad, ha húzok neki egy kicsit, ha pedig behúzom ilyenkor a kuplungot, akkor leáll a motor!
Ezekután csak akkor indul újra, ha tartalékra átrakom, ilyenkor párszor átforgatom és indul is!
Jó lenne ha valaki tudna segíteni, mert nekem akarom tönrkretenni a blokkot
Sportos testtartás nem okoz problémát, az SVS csutkakormánya sem lenne akadály, szóval a kényelem ilyen szempontból másodlagos. V2-nek a nyomatéka nagyon szimpatikus, de nem tudom, hogy melyik lenne a használhatóbb számomra..
Ugyan SV-vel nem volt szerencsém menni, de hasonló üléspozíciójú motorokkal igen (VFR, TininNinja). Ég és föld a kettő üléspozíciója. Szóval kérdés mennyire vagy kényelmes és mik a céljaid a motorral. Motorikusan valószínű mindkettő bőven elég lesz, az SV vékettesét nem győzik dicsérni, Hornet meg ugye magától értetődik. Itt szintén azt mérlegeld, hogy melyik karakterisztikája áll hozzád közelebb.
Sziasztok!

Közeljövőben tervezem motor vásárlását, és szeretném a segítségeteket kérni. Két motor között vacillálok. SV650S és a Hornet között kéne döntenem. Mindkettőnek vannak nagyon vonzó tulajdonságai:P Hornetből a 2005-2006 környékieket néztem, az előző szériát. Jó lenne a fordított-telós verziót kifogni, de nem ez a mérvadó. Pénzügyileg sajnos nem vagyok eleresztve, olyan 900 körül lenne a felső határ. Esetleg van köztetek olyan, akinek van tapasztalata mind a két típussal?
köszi előre is:)
Szia!
Lucas MCB 598 elöl; MCB 634 hátul
EBC FA 226 elöl; FA 174 hátul. A Lucassal több mint 15000 km-ert mentem, nagyon sok volt benne a város. Most cseréltem tavasszal EBC-re. Egy kicsit jobbnak tűnik az EBC, de kíváncsi leszek a tartósságra!
Üdv: István
ismer valaki Budapesten autóvillamossági szerelőt? Köszi!
Hát ahhoz még pár évnek el kell telnie mire én azt meg merem csinálni
És mi van akkor, ha én csinálok egy B125-öt és arról megyek korlátlanra? Vizsgából több az tuti, de lehet hogy kevesebb óra és kevesebb pénz
meg azért hogy ne haljanak éhen az autós/motoros iskolák... Valahol be kell hozniuk a b125-tel kiesett bevételt....Persze ez alatt nehogy úgy értsd hogy igazat adok ennek, egy nagy át*szás, lehúzás az egész.
Agyam eldobom! 30 ezer helyett 100, mindezt azért, mert nem vagyok felelőtlen.