Nekem Kappa TK746-os tanktáskám van. 14-24-re bővíthető.
Nekem ez tökéletesen megfelelt. Tavaly lenyomtam vele 1600km gond nélkül. Én innen vettem http://kelomotor.hu/tanktaska_...
Tankbőr újonnan 30 körül van a táskából meg van ezer féle, a kis retikültől az utazóhajóig. Árban olyan 20-tól... Összességében drágább, de tartósabb megoldás.
Annyi hátránya van a bőrnek, hogy ami bejut kosz alá az karcolhatja a fényezést ill. a varrásnál bemegy a fény és kiszívja a tankot, de ehhez sok idő kell vagy sok napoztatás. Én részemről nagyon szeretem, jobban mint a mágnesest, ezt biztosabbnak érzem. Mondjuk én jóárasítva jutottam hozzá, mert mázlim volt
Az enyém nem mágneses, kell hozzá a tankbőr.
A márkája Bagster, sajnos az árát, fellelhetőségét nem tudom, mert én a motorral együtt vettem, de azt tudom, nem olcsó dolog: a bőr+táska együttes árából kijön néhány mágneses táska...
Ez viszont nem csúszkál és nem karcolja össze a tankot.
Szia! A segítségedet szeretném kérni én is tanktáskát szeretnék venni, de most úgy tűnik nekem a tiéd nem mágneses és kell hozzá tankbőr is. Ez így igaz? a mágneseshez kell tankbőr? a tiédnek mi a típusa, hol lehet venni? Előre is köszi.
Sziasztok!
Szeretnék a motoromhoz venni valamiféle táskát (nyeregtáskát vagy tanktáskát) már hátsó doboz van rajta, de még kellene extra hely. Nem tudom, hogy mennyire típus specifikus dolgok a táskák. Ha valakinek van megoszthatná velem, hogy melyik jó hozzá. Köszönöm.
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Nemsokára mennék ki ausztriába motorozni,viszont sportdob van a motoromon. A kinti rendőrök mennyire harapnak ezért? Nincs mübizonylat a dobról.
Válaszokat előre is köszi!
A barátomnak sikerült a 99-es Hornetéhez műszerfalat venni, Ricsi bontó volt a nyerő! Azt mondja a srác hogy rengeteg alkatrésze van, Hornet tulajdonosoknak szerintem érdemes elmenteni ezt a számot.
Néhány hónap alatt szerzett egy használhatatlant (bár számára volt csupán az az évjárat miatt), a segítségeddel egyik napról a másikra lett megfelelő! Köszönöm szépen!
én tavaly 2005 évjáratú hornetet vettem 10 ezer kilométerel!
eredeti volt mindkét gumi,ezért hittem el a kilométerfutást!
ki lehet fogni kevés kilométerest,de ritka!
Hogy állsz szabadidővel ma? Mennék valamerre motorral, és ha neked belefér, akkor útba ejtenélek Téged egy kulcstanítás erejéig. Persze ha nem érsz rá, az sem gond, majd megoldjuk máskor...
Nálunk szolgált a családban egy régebbi nyitott állrészű Nitro, a pénzét megérte szerintem. Ha a zárt sisak is hozza azt a minőséget annyi pénzért, akkor jónak mondanám az ár/érték arányát.
A felsorolt sisakok közé én még betenném a Nolan N85-öt, sőt az X-Lite X-701 sem elvetendő, mivel most jött ki a 702, lehet találsz jóárasítottat.
Akár hihető is lehet a futott km, de inkább számít a tulaj gondoskodása és motor állapota. Sisak vásárlás előtt én is megtaláltam Nitro-t, valahogy eltalálták a törésteszthez a keménységet, de kérdés hogy milyenek a bélés anyagok mennyire kényelmes és zajos e, vagy hogy milyen lesz 6 hónap múlva, lehet hogy kitágul és lötyögni fog, én lebeszéltem magam róla ha annyira jó lenne használatban is, többet hallanál/olvasnál róla szerintem. AGV-ről elég vegyes vélemények vannak, főképp felhasználók írására adok többet mint fizetett oldalakéra, írnak jókat is meg rosszat is, na az legyen okos aki eltudja dönteni kinek higgyen. Végül egy HJC FG-15-öt vettem 55-ért, ami nekem nem tetszik benne, 110-től számomra erős szélzaj, 3 állású a plexi a középső teljesen használhatatlan, a legalsó zárás előtti pozícióban meg pont a szemembe veri a levegőt. Viszont töréstesztje 4-es, belseje kényelmes, jó a szellőzése, nem túl drága.
Mostanában készülök Hornetet venni, 2005-06-os szériából valószínűleg. Hihető ezeknél a 12-14 ezres futás? Mire kellene figyelnem vásárlásnál? Van már egy-két jelölt...
Másik kérdésem a bukó. Most vennék újat, a régi Grexszel nem szívesen motoroznék főúton.
Az egyik a jelölt a Nitro Aikido . Üvegszálas, de 5*-os Sharp törésteszt és nekem úgy tűnik mindent tud amit kell. De akkor miért ennyivel olcsóbb mondjuk egy 4*-os Shark Kineticnél?
Tesztet nem nagyon találtam a Nitro-ról, véleményt se. Esetleg van itt vkinek?
http://www.szallerbeckmotor.hu...
pontshow@gmail.com
Nekem ez tökéletesen megfelelt. Tavaly lenyomtam vele 1600km gond nélkül. Én innen vettem http://kelomotor.hu/tanktaska_...
ez volt a legnagyobb,ami még szépen elfér,és viszonylag jól is néz ki!
Annyi hátránya van a bőrnek, hogy ami bejut kosz alá az karcolhatja a fényezést ill. a varrásnál bemegy a fény és kiszívja a tankot, de ehhez sok idő kell vagy sok napoztatás. Én részemről nagyon szeretem, jobban mint a mágnesest, ezt biztosabbnak érzem. Mondjuk én jóárasítva jutottam hozzá, mert mázlim volt
Az enyém nem mágneses, kell hozzá a tankbőr.
A márkája Bagster, sajnos az árát, fellelhetőségét nem tudom, mert én a motorral együtt vettem, de azt tudom, nem olcsó dolog: a bőr+táska együttes árából kijön néhány mágneses táska...
Ez viszont nem csúszkál és nem karcolja össze a tankot.
Kell még kormány végsúly van ha kell.
üdv.
Szeretnék a motoromhoz venni valamiféle táskát (nyeregtáskát vagy tanktáskát) már hátsó doboz van rajta, de még kellene extra hely. Nem tudom, hogy mennyire típus specifikus dolgok a táskák. Ha valakinek van megoszthatná velem, hogy melyik jó hozzá. Köszönöm.
Szeretném a segítségeteket kérni. Nemsokára mennék ki ausztriába motorozni,viszont sportdob van a motoromon. A kinti rendőrök mennyire harapnak ezért? Nincs mübizonylat a dobról.
Válaszokat előre is köszi!
Néhány hónap alatt szerzett egy használhatatlant (bár számára volt csupán az az évjárat miatt), a segítségeddel egyik napról a másikra lett megfelelő! Köszönöm szépen!
eredeti volt mindkét gumi,ezért hittem el a kilométerfutást!
ki lehet fogni kevés kilométerest,de ritka!
A felsorolt sisakok közé én még betenném a Nolan N85-öt, sőt az X-Lite X-701 sem elvetendő, mivel most jött ki a 702, lehet találsz jóárasítottat.
Akár hihető is lehet a futott km, de inkább számít a tulaj gondoskodása és motor állapota. Sisak vásárlás előtt én is megtaláltam Nitro-t, valahogy eltalálták a törésteszthez a keménységet, de kérdés hogy milyenek a bélés anyagok mennyire kényelmes és zajos e, vagy hogy milyen lesz 6 hónap múlva, lehet hogy kitágul és lötyögni fog, én lebeszéltem magam róla ha annyira jó lenne használatban is, többet hallanál/olvasnál róla szerintem. AGV-ről elég vegyes vélemények vannak, főképp felhasználók írására adok többet mint fizetett oldalakéra, írnak jókat is meg rosszat is, na az legyen okos aki eltudja dönteni kinek higgyen. Végül egy HJC FG-15-öt vettem 55-ért, ami nekem nem tetszik benne, 110-től számomra erős szélzaj, 3 állású a plexi a középső teljesen használhatatlan, a legalsó zárás előtti pozícióban meg pont a szemembe veri a levegőt. Viszont töréstesztje 4-es, belseje kényelmes, jó a szellőzése, nem túl drága.
Mostanában készülök Hornetet venni, 2005-06-os szériából valószínűleg. Hihető ezeknél a 12-14 ezres futás? Mire kellene figyelnem vásárlásnál? Van már egy-két jelölt...
Másik kérdésem a bukó. Most vennék újat, a régi Grexszel nem szívesen motoroznék főúton.
Az egyik a jelölt a Nitro Aikido . Üvegszálas, de 5*-os Sharp törésteszt és nekem úgy tűnik mindent tud amit kell. De akkor miért ennyivel olcsóbb mondjuk egy 4*-os Shark Kineticnél?
Tesztet nem nagyon találtam a Nitro-ról, véleményt se. Esetleg van itt vkinek?
Néztem még: AGV Stealth SV
AGV Horizont Florence
AGV Skyline
HJC FS-11 Tapetop MC-10
Shark Crusader, Inmate
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok, mindkét kérdésben. Köszi!
Lámpa