De azért neked nem esett bajod? És töltöttetek ki "kék-sárgát" ugye?
Teremgarázsos sztorim nekem is van, bár az a be-ki járatnál történt
Tegnap pedig a 6 ill. a 7. főúton borzoltam az idegeket, nem volt kedvem egyből hazamenni...gondoltam kicsit megmelegítem a gumikat. Még ennyi barom autóssal nem találkoztam.....irigy mert gyorsabban tudod elrni a megengedett sebeségget (plusz 40-50km/h ) irigy mert előre mész a sorba, írigy mert mibőlvannekedilyen típus. Nem is csodálkozom, hogy még a rendőrt is legyorsultam, annyira nem láttam a pipától
Ma áttolattak rajtam a teremgarázsba. Szerencsére nem közvetlen az autó közepe mögött voltam, így csak fellökött a seggével. Ha nem esek magamtól tesznek róla, hogy az oldalán legyen a motor Még jó, hogy amúgy sem halk a motorom, visszhangzik az a szar és tükör is volt a fostalicskán. Süketek és vakok az """emberek"""
basszus , vihar volt itt és nem ment vidanet fél napig.. ...jéééé, te is győri vagy .. ..akkor simán kigurulsz és akár fel is tehetjük... ....ja, nekem nem jött be, mert formailag szép rajta, füst plexi, forma stb...csak én 193+ vagyok és nekem a sisak alá verte a szelet, így úgy éreztem, hogy mingyárt letolja a fejemről a bukót illetve csavargatta a bukót, azért nem szoktam ajánlani 190+ fölött... ...havernak 178 -alsimán fasza...de igazából eddig eszembe sem jutott eladni, de hát már 3 éve áll a garázsban... ....e hét péntektől vasárnapig nem vagyok otthon, de ha érdekel jövő héten kijösz szentivánra és megnézed és leboltoljuk....
Értem, hogy új, meg minden, de én max. 8000-re gondoltam postaköltséggel együtt. Ha kevesled, akkor sajna nem üzletelünk.
(Arra az évi 2-3 alkalomra, amikor kell, akkor megoldjuk saját gyártásban.)
Nem akarok ömlengeni és feleslegesen traktálni a fórumot a saját megalomániámmal.
Így röviden: a futómű egy 2011 es 600 rr a tárcsa a teló a féktuskó a fékcsövek olasz gyártmányúak. A az első tagokban egy Öhlins progresszív rugó át szelepelve, hátul egy öhlins racing Rear Shock - Type S46HR1C1 rugós-tag.
A fék jól adagolható az első szigorúan 1 ujjas.
a menet tulajdonságokról csak annyit ugyan nem vagyok egy teenagger, de még a Mátrában szívesen csuszolom a térdkoptatót az új futóművel ;) nem mellesleg kb 3000 euróból állt meg az egész
bocs nem voltam itthon...csináltam pár képet..1x használtam, de még rajt van a bogármaszat már vagy 3 éve.. ...minden megvan hozzá még a felfogatási rajz is ... ...8 ezerért a tied + posta...
az új ára látható, ez legyen mondjuk 3500 Ft!
Teljesen új, ki lett bontva, ki lett próbálva de közben találtam egy nekem tetszetősebbet a motorra, úgyhogy ezt eladom!
A posta kb 300, ajánlottan 400 Ft!
A páromnak 2 szezon alatt teljesen megadta magát a tépőzár, pedig nem egy nagy darab a maga 65 kilójával. Nekem (és most már neki is) Forcefield van. Én szeretem, hogy nem az a merev műanyag teknőspáncél, hűvösbe meg még melegít is (ma ennek annyira nem örültem) SZVSZ én ajánlom. Egy másik havernak sikerült megkóstolni pár éve egy szalagkorlátot. Akkor egy Dainese gerincvédője volt, és ennek ellenére eltört a gerince. Szerencsére sikerült felépülnie és azóta is motorozik, de már Forcefieldbe nyomja.
Nekem a km óra eleinte mozgott, majd szépen nem mért. Olyan 60 km/h-nál kezdett el mérni, persze ennyit csalt is és baromira kilengett az óra. Nekem a megoldást egy kis műanyag alkatrész cseréje oldotta meg. A kihajtásnál a hatlapfejű csavar egy műanyag pöcökbe megy bele a spirálba. Na nekem egy a pöcök nyíródott kb. kerekre, ezért amikor néha hozzáért akkor mért valamit. E-bayen annó volt olyan 5Ł-ért. Én nem bíztam abban, hogy ezzel van a gond, ezért vettem egy komplett alsó spirált, házzal mindennel 7 e HUF-ért. Így jártam. De van egy tartalék kihajtásom
Azzal sem mehetsz. Az ideiglenes jogsibanis csak a B kategória lesz benne, és az igazolás is csak azt igazolja hogy levizsgáztál, de sajna nem mehetsz vele forgalomba, ez van. Az összes lehetőséget végigkérdeztük az ősszel, de csak a jogsival mehetsz. Bár rendőrre válogatja....
Nekem egy dainese van, bejött. :) Kellőképpen hajlékony, abszolút nem érzem viselésizes utá közben. Valamennyire perforált az anyaga, így csak a póló marad vizes utána de maga a gerincvédő száraz. Sógoromnak Zandona van, külsőre nagyon hasonlóak, amit észrevettünk különbséget az az, hogy az övé sokkal hajlékonyabb.
nekem a lentebb linkelt alpinestars van, eleg rovid a tepozara, foleg ha kicsit van hasad is:) es erezhetoen gyengult is 1 ev alatt marmint a tepozar, minden masban szerintem jo mint altalaban AS cuccok.
Már csak a jogsira kell várni...
Ma esetleg valaki narancs hornet-tel nem járt paks felé,mert saját mocival voltam vizsgálni és hazafelé találkoztam egy hornet-tessel...
Teremgarázsos sztorim nekem is van, bár az a be-ki járatnál történt
Tegnap pedig a 6 ill. a 7. főúton borzoltam az idegeket, nem volt kedvem egyből hazamenni...gondoltam kicsit megmelegítem a gumikat. Még ennyi barom autóssal nem találkoztam.....irigy mert gyorsabban tudod elrni a megengedett sebeségget (plusz 40-50km/h ) irigy mert előre mész a sorba, írigy mert mibőlvannekedilyen típus. Nem is csodálkozom, hogy még a rendőrt is legyorsultam, annyira nem láttam a pipától
hét elején kereslek!
adhatnál valami elérhetőséget.
köszi
basszus , vihar volt itt és nem ment vidanet fél napig.. ...jéééé, te is győri vagy .. ..akkor simán kigurulsz és akár fel is tehetjük... ....ja, nekem nem jött be, mert formailag szép rajta, füst plexi, forma stb...csak én 193+ vagyok és nekem a sisak alá verte a szelet, így úgy éreztem, hogy mingyárt letolja a fejemről a bukót illetve csavargatta a bukót, azért nem szoktam ajánlani 190+ fölött... ...havernak 178 -alsimán fasza...de igazából eddig eszembe sem jutott eladni, de hát már 3 éve áll a garázsban... ....e hét péntektől vasárnapig nem vagyok otthon, de ha érdekel jövő héten kijösz szentivánra és megnézed és leboltoljuk....
(Arra az évi 2-3 alkalomra, amikor kell, akkor megoldjuk saját gyártásban.)
Az alkatrész beszerzése még mindíg nem jelent problémát, mert szponzorál a Honda
Így röviden: a futómű egy 2011 es 600 rr a tárcsa a teló a féktuskó a fékcsövek olasz gyártmányúak. A az első tagokban egy Öhlins progresszív rugó át szelepelve, hátul egy öhlins racing Rear Shock - Type S46HR1C1 rugós-tag.
A fék jól adagolható az első szigorúan 1 ujjas.
a menet tulajdonságokról csak annyit ugyan nem vagyok egy teenagger, de még a Mátrában szívesen csuszolom a térdkoptatót az új futóművel ;) nem mellesleg kb 3000 euróból állt meg az egész
a kis távolság miatt,inkább odaugrom érte! :)
amugy lehetne tudni neked miért nem jött be?
optikailag,vagy nem hozta a várt szélvédelmet?
Elárulod nekem, hogy milyen évjáratú CBR600RR-nek a teló.-féktárcsa-rad.fék került rá a darázsra?
Én is alakítanám, de csak a fék miatt. Hátha találok valahol ilyen cuccokat
Jah, és mi a tapasztalat alakítás után? Gondolom menet-tulajdonságban nemsoksemmi, max harapósabb lett a fék.
Előre is köszi!
bocs nem voltam itthon...csináltam pár képet..1x használtam, de még rajt van a bogármaszat már vagy 3 éve.. ...minden megvan hozzá még a felfogatási rajz is ... ...8 ezerért a tied + posta...
Lenne egy pár ledes irányjelzőm, ami a következőképpen néz ki:
http://motostyling.hu/webshop/...
az új ára látható, ez legyen mondjuk 3500 Ft!
Teljesen új, ki lett bontva, ki lett próbálva de közben találtam egy nekem tetszetősebbet a motorra, úgyhogy ezt eladom!
A posta kb 300, ajánlottan 400 Ft!
Fellőttem pár friss képet a profilomba
Nagyon kellemes volt a mai napi gurulgatás :)
Nekem a km óra eleinte mozgott, majd szépen nem mért. Olyan 60 km/h-nál kezdett el mérni, persze ennyit csalt is és baromira kilengett az óra. Nekem a megoldást egy kis műanyag alkatrész cseréje oldotta meg. A kihajtásnál a hatlapfejű csavar egy műanyag pöcökbe megy bele a spirálba. Na nekem egy a pöcök nyíródott kb. kerekre, ezért amikor néha hozzáért akkor mért valamit. E-bayen annó volt olyan 5Ł-ért. Én nem bíztam abban, hogy ezzel van a gond, ezért vettem egy komplett alsó spirált, házzal mindennel 7 e HUF-ért. Így jártam. De van egy tartalék kihajtásom