Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári érték:1200-1400 n/min,tehát nem sok.Tapasztalat,hogy ha sokat jársz városban ne állítsad lejjebb,mert így jobb a töltés alapjáraton.Megmértem,1200-as ford on ha minden fogyasztó be van kapcsolva világítás,féklámpa,irányjelző minimális a töltés és akkor nem beszéltünk a hűtőventillátorról,ami veri az összeset fogyasztásban.1400-1450 en pedig f@szán tölt.Ehhez hozzá jön a városi futkorászás-többszöri indítózás és meg is merítetted az akkut,én így jártam most az idén.Ha még is állítani akarsz akkor a két középső karbi között van egy műanyag kerék azt kell tekerni,bal oldalról férni hozzá jobban.Úgy állítottam be az enyémen,hogy amikor a legmagasabb a motor hőmérséklete és éppen nem megy a venti(kb 100C) akkor legyen kb 1400-1500 között,így tavasszal ,ősszel úgy is alacsonyabb lesz egy kicsit.

Üdv!
Szevasztok!

Dyno Jet-el (Power Commander) kapcsolatosan van valakinek valamilyen felhasználói tapasztalata? Jól jönne....

Köszi előre is
gyanús, h magas az alapjárat a kis darazsamon... 1400 körül forog... Ez tényleg sok, vagy csak nekem tűnik úgy? És persze hol, es hogyan tudom azt állítani? Köszönöm... :)
űlés alatt..jobb oldalt, középtájt... ..ahogy Riker is írta, ahol kattog.... ....relét veszel és kész ...pár ezerért megvan...
Szia Ernő!

Kösz szépen,ez állati hasznos lesz! Ráadásul nekem is olcsóbb dobozom van, így még jobban passzol! Majd a végeredményről tolok fel képeket ha egyszer elkészül!
Köszi
Továbbítottam is Berber papánknak, hadd főjön a feje
Sunny13 , B.Antal!

Emailok mentek.
Sziasztok!

Eladó egy újszerű Kappa túra plexi!Nagyon jó szélvédelmet biztosít!Hornet 98-02 biztosan jó!

ár: 8000 ft

Ha valakit érdekel: 06709775441 vagy karsaycsaba@tvn.hu-n elér!
Hali.

Én is megköszönném az infót
harza.andrea@freemail.hu
Szacsa!

A nyeregtáska tartókonzolod milyen típus? Lehet már kérdeztem régebben, de most aktuális.
Esetleg saját gyártmány?

Köszi.
Leveszed az ülést,bekapcsolod az irányjelzőt és hallani fogsz egy kis kattogást a villogás ütemével-na az lesz a relé.

Üdv!
Nem esküszöm meg és nem mérvadó a japán belpiac, de én a bal oldalra voksolok a farokidom mögött. Amúgy FZ6-on is ott van, szóval
Akkor még annyit mondjatok meg nekem, hogy a relét merrefelé találom a motorban? Csak hogy ne szedjek feleselegesen mindent szét, hogy megtaláljam! Gondolom ülés alatt lehet, de melyik dobozkában?
Köszönöm
Köszi!
Nem emlékszem már pontosan, hogy 7-et vagy 11-et mondott annó Szacsa. Amúgy ezért is sokkal haloványabb a fénye. Hacsak nem veszed meg a gyárit, amivel nincs ilyen macera, de az egy vagyon.

Azt tudom, hogy én direkt izzósat vettem és valahogy az is kisebb értékű volt, ergo ugyanúgy kellett a relé. De nagy művelet, kb 5 perc annak, aki ért hozzá és van vagy 2-3 e ft. Én tuti nem variálnék ilyen ellenállásos izékkel.
Helyesen: Decobi (előmosó)
Atas Dekobi , sterimob!
Egy gyors kérdés: hogy tisztítjátok a hűtőt? Péntek esete esős dzsuvás időben mentem, a végén kritikán aluli állapotban nézett ki a moci. Tegnap suvickoltam, de a hűtővel gondban voltam. Hogy tudom kiszedni belőle a azt a saras poros koszt?
egyébként nem vagyok biztos hogy a ledes index 11w-os szerintem kevesebb is lehet, így más a számítás is, csak a vázolt példával számoltam.
egy 21w-os izzó 1,75 ampert vesz vel, ezt kell elérni a ledessel is. Ha a ledes 11w azaz kb fele, akkor fele annyi áramot fesz fel ez meg kevés a relének ezért villog gyorsabban. A ledes ellenállása 13,18 ohm. Egy ekkora ellenállású ellenállást kell párhuzamosan kötni az indexekkel darabonként aminek a teljesítménye legalább 15-20w (ez a terhelhetőség miatt kell hogy ne füstöljön el, az ellenállás érték a lényeg) hogy az eredő ellenállása a fele legyen. Szerintem felesleges macera, és az aksit sem kíméli semennyivel sem jobban, relével kell megoldani és kész:)
Szerintem is jól mondod! De elvileg az indexrelé meg terheléstől függetlenül villogtatja az irányjelzőt, valami ilyesmit olvastam!
Az imént sikeresen letörtem tőbe a Hornet S-em visszapillantóját, mivel lehet ezeket heggeszteni? Gondolom ezeknek nem vasból van a szára?!
Én inkább javaslom a relét. Az egyszerűbb, mint az ellenállás.

Amúgy ki kellene mérni a ledest, mert anélkül nem fogod tudni kisakkozni. Nem vagyok jó fizikából, de gondolom a maradékot kellene pótolni, ergo ha 2*23 volt most meg van mondjuk 2*11, akkor 2*12 ellenállás kell. De javítsatok ki, ha tévedek
Beruházok egy S1-re, komolyan mondom. Év vége felé talán még olcsóbb lesz
Sziasztok!
ma vettem hátra 2 dbledes indexet, és ahogy az várható volt, nagyon gyorsan villogott! namost eddig 23W izzó volt elől hátul, elől meg is maradt a 23W, hátra ismeretlen W-os led-index került! lehet így látatlanba segíteni nekem, hogy hány W ellenállást kell belekötnöm az áramkörbe? mert így sajnos gyorsan villog!
ha tudtok segíteni akkor előre is köszo
Ez el is várható egy olyan márkától, ami erre specializálódott és így hirdeti magát

(Amúgy halkan megsúgom, hogy a versenyzők által preferált sportsisakok sosem lesznek csendesek, de nem is a cél)