nektek mennyire kényelmes az ülés mondjuk 1.5 óra után? Nekem eléggé törte a hátsómat, nem tudom hogy a súlyom miatt (95kg) vagy mert már lehet hogy 13 éves az ülés is és már nem elég jó.
Motul. A Resposolt nem szeretik a darazsak, legalábbis a régiek (több helyről is hallottam és a saját bőrömön is tapasztaltam) Nekem 5100-es van benne, 10W40-es. Azóta sokkal simább a váltás, olyan Hondás kussos vajpuha lett
Ha kell szívesen leméretezem az oldaldoboz tartóimat(GIVI-monokey)igaz már átalakítottam,hogy az olcsóbb dobozokat befogadja,évi 3-4 alkalomra teljesen jók azok is.A hátsó állandóan fennt van az GIVI, bírja a nagyobb sebességet is.
Már csak ami még hiányzik, a legfontosabb a csomagtartó szett. július végéig be kell legkésőbb szereznem mert akkor megyünk 2 hétre horvátországba/ausztriába
Nem tudom mi a különbség a Night Breaker és a Night Racer közt, én Racer-t vettem, meglátjuk mit bír holnap!
A dalma varázsból van mosószer, vizkő és rozsdaoldó, mosókrém, folyékony súroló, elég sok minden van, ezekből melyik az amelyik jó lenne motorhoz?
Holnap mindenképp megpróbálom kicserélni, remélem sikerülni fog(jó lenne ilyenkor egy 1 éves kisgyerek kézmérete )
Illetve felkeresem ezt a dalma varázst is, mert botrány, ahogy kinéznek a csöveim, bár majd a hasidom remélem eltakarja a nagy részét
Még egy kérdésem lenne: most ajánlottak nekem egy Agip 10W-40 motorolajat, a legújabb fejlesztésű Agip olaj, be merjem vállalni vagy maradjak a Rapsol Castrol vonalon? Van aki Agip-ot használ?
Nem tudom mennyire pörgött, egyenletesen mentem 90-110km/h között. Az útra figyeltem, nehogy egy illetéktelen stoppost felvegyek ( Őz) de nem előzgettem, normálisan gyorsulgattam. Székesfehérvárról mentem Komáromba oda vissza. Hazafele kapott el este az eső Mórnál, akkor vettem vissza 70-80 közé a sebességet! Eső, erős szél és 3fok hideg nem volt a leg kellemesebb motoros idő. Illetve itt a városban keveregtem még utána még olyan 10km kb. Szóval finoman használtam.
Nálam a legnagyobb gond az volt,hogy a csatlakozót alig tudtam lehúzni róla olyan passzos volt ,ha az megvolt a többi nem vészes.A foglalatot pedig egy acél drót biztosítja,mind a legtöbb H4-es izzót.Arra már nem emlékszem ,hogy egyik oldalán kell csak kiakasztani vagy mindkettőn,ezt egy tükörrel meg egy lámpával megtudod nézni.
nemrég írta ezt még az egyik társunk pár oldalra előrébb.
sec
[6340] március 27. 17:42
Egy spéci cucc, ilyen zselé, azthiszem a hegesztők használják akik saválló anyagra profi varratot készítenek és ezzel takarítják le hogy jol látható legyen hogy fényes legyen. "Dalma varázs" ha jol emlékszem a nevére mert én is kölcsön kaptam. Gumikesztyű kötelező hozzá meg strapabíró ecset mert megeszi azt is. Fel kentem majd lemostam és gyakorlatilag ilyen lett! :) És nekem is rozsda meg ilyen oxidréteg volt rajta. Hegesztő boltban érdeklődnék utánna!
Az nem gyenge fogyasztás Sunny! Megkérdezhetem mennyivel mentél és mennyire pörgetted?
Én a legutóbbi tankot lendületesebb mocizással (6-7000 körüli fordulat körül tartva a mocit, héha jobban pörgetve főleg közúton) ürítettem, és 5-5-re jött ki az átlag. Viszont hatalmas élmény volt így menni!
Szia!A gumi harang alatt van egy hajlított drót, amit egy csavar fog. Ezt ha kicsavarod, hátrafelé ki tudod húzni a foglalatot és úgy már könnyebb az izzócsere. A fejidomot valóban lehet feszegetni picit, nem lesz gond enged annyit! Én az idény elején tettem bele nightbreaker plus izzót. Tegnap este teszteltem sötétben, brutál. Sima fényszóróként jobban szuperált mint reflektor módban.
Értem, hát mindenesetre jól esne már nekem egy tuti tipp leömlő tisztításra, mert eddig csak azt olvastam, hogy talán ez, talán az, de konkrét tapasztalatot senkitől sem hallok, a látatlanba pedig nem szeretek így belevágni
Próbálkoztam úgy is, de előlről nem tudtam megbontani , az óra alatt pedig egy gumigyűrűt sikerült eltávolítanom, láttam is az izzó hátulját, de sajnos annyira kicsi ott a hely így, hogy visszatettem rá azt a védő gumit és nem zargattam úgy többet!
Ha picit részletesebben elmondanád te hogy csináltad illetve hogy sikerült akkor nagyon megköszönném
Köszönöm a találkozóról szóló tájékoztatást. Jelenleg még ráérek, remélem nem jön semmi közbe addig!
Borsodból esetleg valaki megy?
Valszeg régi lehet benne a tömés, 12 év alatt azért ez a szivacsos habos cucc el tud érni rendesen.
Húú az nagyon állat lenne! Előre is köszi!
mélcímem: bujdosoantal@freemail.hu
A csomagtartó konzol még nekem is hiányzik, remélem hamarosan meg tudjuk majd csinálni.
utvonal terv
A dalma varázsból van mosószer, vizkő és rozsdaoldó, mosókrém, folyékony súroló, elég sok minden van, ezekből melyik az amelyik jó lenne motorhoz?
H4 Osram Night Breaker plus
Illetve felkeresem ezt a dalma varázst is, mert botrány, ahogy kinéznek a csöveim, bár majd a hasidom remélem eltakarja a nagy részét
Még egy kérdésem lenne: most ajánlottak nekem egy Agip 10W-40 motorolajat, a legújabb fejlesztésű Agip olaj, be merjem vállalni vagy maradjak a Rapsol Castrol vonalon? Van aki Agip-ot használ?
Jó munkát hozzá!
nemrég írta ezt még az egyik társunk pár oldalra előrébb.
sec
[6340] március 27. 17:42
Egy spéci cucc, ilyen zselé, azthiszem a hegesztők használják akik saválló anyagra profi varratot készítenek és ezzel takarítják le hogy jol látható legyen hogy fényes legyen. "Dalma varázs" ha jol emlékszem a nevére mert én is kölcsön kaptam. Gumikesztyű kötelező hozzá meg strapabíró ecset mert megeszi azt is. Fel kentem majd lemostam és gyakorlatilag ilyen lett! :) És nekem is rozsda meg ilyen oxidréteg volt rajta. Hegesztő boltban érdeklődnék utánna!
Én a legutóbbi tankot lendületesebb mocizással (6-7000 körüli fordulat körül tartva a mocit, héha jobban pörgetve főleg közúton) ürítettem, és 5-5-re jött ki az átlag. Viszont hatalmas élmény volt így menni!
Jó lenne valamit kezdeni az enyémmel is
Ha picit részletesebben elmondanád te hogy csináltad illetve hogy sikerült akkor nagyon megköszönném
Köszönöm a találkozóról szóló tájékoztatást. Jelenleg még ráérek, remélem nem jön semmi közbe addig!
Borsodból esetleg valaki megy?