Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen a zárt sisak nyújtja a legjobb védelmet, de a nagy gyártók (Nolan, Schubi, Shoei, stb.) felnyitható állrészű sapkáiban véleményem szerint meg lehet bízni. Nem akarok most egy értelmetlen vitát generálni, mert mindenki azt hord amit akar, de azért rengeteg előnye van a felnyitható bukónak. Gondolok itt egy gyors tankolásra, dumálásra a pirosnál. Szóval aki sokat megy és inkább túratempóban, annak igenis megfelelő alternatíva lehet.
Üdv,

Mindenki csak annyit költsön sisakra, ammenyit a saját feje épsége megér. Én soha nem vennék felnyithatós kupakot, nevenics felnyithatósat pedig azzal hordatám, aki árulja. Plussz 10-20K ft a gagyihoz képest, és van már elismert porvédő áttetsző plekóval.
ha mar S1-es... Aprodon talaltam egyet, 45-ert, csak xs-es...
ilyen drága még mindig a bukóm ?..mintha láttam volna 75k-ért 1 éve újat apró hírdetések között...nézegesd ott, sok a lopott cucc és a törött ...felnyithatót ne vegyél, mert gond lehet ha nagyot esel illetve a jó minőség ott is 100k-nál kezdődik..
Nekem is felnyitható van (Caberg Konda). De mióta egyre merészebben használom a vasat, meg hűvösebb is van még (nyáron meg a bogarak miatt), szinte csak a felvételnél van felnyitva. A szemüveges létem miatt ez kifejezetten praktikus. Amúgy meg csak lehajtava megyek vele. Ha mindenáron felnyithatót szeretnél, inkább nézz vmi jobb törésteszteset.
Lebeszélnélek róla,eleve a felnyitható állvédő miatt.Tavaly nyáron voltunk 3-an gurulni egyet és sajnos az egyik haver kiegyenesítette a ka nyart,ment vagy 100métert ütközés nélkül az árokban és kinyílott az álvédő a bukóján.Szerencsére az árok nem volt aszfaltozva.

Üdv!
givi szerintem nem annyira a sisakokról híres, sharp-on is csak egy van belőle 200 fonttért (nem ez) és annak sem valami jó a tesztje...
Szép sapka és élőben még ütősebb, de engem lebeszéltek rólla mert hangos állítólag. Nagyon praktis a Shoxban szétszerelték pikpak, de ha sokat turázol akkor nem bizti hogy jó vállasztás .
Én ezt a bukót szemeltem ki magamnak!
Givi XPlus
Erre gondoltam én is..... Új kupak S1-ből nincs 50-60K JMft-ért.... Viszont a Nolan jóárasítva van Nehogy jusson minden napra egy sisak

Sharx? Mit szólná hozzá?
Esetleg S1 itt:
http://www.euromotor.hu/shop/c...

Eléggé le van akciózva
S1
Tessék! De sírok, olyan drága...

Nekem N90 van és megfelel, szóval N103 nem lehet olyan rossz:
N103
Sziasztok! Rövid kérdés: 2006os hornetem van és markolat kéne rá olcsón. Esetleg valakinek van alig használt és olcsón megválna tőle vagy tudtok olyan oldalt mondani ahonnan érdemes rendelni akkor megköszönném! Üdv.
Ki árul még S1-et?
Hát már megint ahány ház annyi szokás?!
Én amióta megvan a gép (2009.) azóta 2300-at fizetek. Lehet felétek nem követték a jogszabályváltozásokat. Szerencsés környék.

"amit nyersz vele, az kb 16-18 ezer adó + fél év kötelező, nekem cc 4000 huf ...ki a töknek nem ér meg cc20-22 ezret, 1200 huf ?"

Ebből gondoltam, hogy adón 16-18eFt-ot spórolsz + a kötelezőn valamennyit.

"fél éves adó : 13.225 huf volt tavaly + 5500 féléves köt.bizt tavaly..= 18775 huf ..."
Az adót nem értem. Nekem 75kw-os a gép (a tiéd is, nem?) és 345Ft/kW, mert "új".
Hogyan van az, hogy neked több az adó? Lehet itt szedik be, hogy kevesebbet kérnek a kivonatásért.

A biztosítással nem spórolok fél évet max. 5 hónapot, ezért nem is a felével számolok.
A kivonatásnál arra kell figyelni, hogy a hónap végével legyen kivonatva és a hónap eleje legyen a határidő, mert a változást követő hónaptól nem kell fizetni az adót. Én mindig október végén 28-án, 29-én stb vonatom ki, mert akkor még használhatom októberben szinte végig és úgyis fizetem az adót. Április 1-jéig kérem kivonatni, mert így áprilisra még nem kell adót fizetni, viszont már 2-tól használhatom. Tehát lényegében 5 hónapra van kivonva és 6 hónapnyi adót spórolok meg. A biztosítással nincs mit tenni, ott 5 hónapnyit spórolok.

@exec79: Hát mocskosul nehezen, pláne, ha olyan szép március van mint idén, ill. csak és kizárólag zárt területen használom forgalomba semmiképpen, semmilyen körülmények közepette nem megyek, mégcsak a fejemben sem fordul meg a gondolat és soha sem, nem, kizárt.

Tehát nálam az a dilemma, hogy most kb 14-15eFt, ami tiszta spór szemben a szép idő alatti meghülyüléssel. Ja, ha a megspórolt benyát is számolom, akkor nincs min gondolkodni. Bár ha a benzint nézem, akkor nyáron sem ülnék rá.
mindig mondom nektek..Schubert s1 ...se zaj, se szél, nem csavargat, csak csendben élvezel.. ..legyen ez a mottód ..sztem kapsz már 40-50 fele, hisz ez már 4-5 éves sityak..
Sziasztok!

Kétségtelen, hogy a naked motorok nem a szélvédelmükről lettek híresek. De hiszen (én) ezt szeretjük benne, hogy olyan jó csupasz mindenük, egyedi a formájuk, és ha egy tempósabb szakasz végén kiegyenesedsz, és még a lábaidat is szétdobod, tuti sokáig nem kell cserélned fékbetétet
És nem mindíg a csupaszsága okoz fűlzúgást, vagy nyaktájéki zsibbadást. Fontos, hogy frankó legyen a sisak, mert szerintem a komfortérzetet az befojásolja 70%-ban.
Mikor megvettem a Hornetet, első sisakom egy Uvex volt, karbon hiper-szuper ultrakönnyű kiverti a cerkát kupak volt.....volt, mert utánahajítottam az eladó után 1 szezonnal később, mert egy kicsivel hoszabb túrázáskor (Bp-Mc) hányingerem volt a fejfájástól. Olyan menetzaj volt benne, mintha nem lett volna a fejemen semmi. Plussz ha volt egy kis oldalszél, még recsegett is. A plexi semmit nem tömített, ott is süvített be minden. Hangsúlyozom, cirka 1/2 éves kupak volt, kb 2000km tekertem vele.
Jött a karácsony (2010) és vettem egy AGV K3 (Rossi Replika) hogy majd az hozza a csendet.....de nem így lett, illetve nem 100% hozta a kívánt hatást. Csendesebb, de még ebben is vannak kósza szelek . Kényelem szempontjából ez már inkább utcára való, semmint az Uvex, mert az versenykupak volt (érthető, hogy miért is volt hangosabb).
És jött 2011 Karácsonya, mikor is jött az igazi (legalább is az eddigi).
Sharx Optigon. Jófajta, túrázásra alkalmas, bár még nem volt idő tesztelni, mert 7köznap az AGV-t nyúzom rövidtávon, hosszú túrázásra lakalmas idő még nem volt idén. De várom nagyon, mert nem szeretném, ha idén karácsonyra ismét ki kellene szemelni egy áldozatot, mert az aktuláis megint nem vált be
egyébként azzal a rosszarcú Sharx-al motorozok, ha éppen bír utánam jönni , és neki tényleg bevált a zokni, és az ára nem horror, sisakcsere előtt érdemes adni neki egy esélyt.

Az említett kupakok időrendi rorrendben.:

http://www.google.hu/imgres?q=...


http://www.shox.
hu/term
ékkatalógus/bukósisak/zárt/agv&pager_ini=0&order_by=&desc= (csak kicsit más fényezéssel)

http://www.fokt.hu/termekek/sh...

Ennyi
előtte is téma volt. érdemes visszaolvasni egy jó pár oldalt vagy használni a keresőt.
Olvass át a CBR 600F topikba,múlt héten volt téma a füldugó,szélzaj.Sharx írásait olvasd át,én is kérdeztem az általa leírt ;sisakzokniról;amit én is megrendeltem a héten jön meg.Lehet neked is elég lenne és nem kellene venned új bukót.Ha lesz tapasztalat szívesen megosztom a fórumon.

Üdv!
Azt tudom,hogy a hornet zajos...Csak most grex bukóm van az előző motorból. És ez rohadt zajos és 100-nál csattog a csat mint állat és megőrjít. Egy vagyont most nem tudok költeni bukóra,de grex minőséget nem akarok. MDS sprinter korrekt a szíj gondolom nem csattog, és nem sípol 100 környékén...Jet 830 is egész jót mutat. A mikro-metrikus csat remélem jobb mint a grex csatja...
Sajnos a Hornet a zajos, nem a bukó. Beszéltem nem egy emberrel akik sokáig jártak 600 Hornetekkel de most fejidomos motorokkal mennek. Az egyik ezt válaszolta:
Szia Andi

Ezzel a sebességgel (110-120) kellemesen viselkedik a Hornet.
Én nagyon szerettem és sosem hagyott cserben.
Azért adtam el, mert gyorsan akartam menni és 140 fölött beállt a nyakam, számba ment az eső és a homok a naked tulajdonsága miatt, illetve úgy éreztem letép a szél és kiesik a tobhártyám.
A speed motoromon ilyen gondok nincsenek, igaz a Hornetet nem is nagy sebességre tervezték meg, hanem arra, amire neked kell, túrázgatni.
Sok boldogságot és széles utat kívánok neked az utadhoz, biztos, hogy különleges lesz!:-)
Remélem tudtam segíteni.
Ezt nem ismerem,én az MDS sprintert vettem ,mert az üvegszálas és a nap nem teszi tönkre 1-2 év alatt. Egyébként a Shoxban decemberben és januárban érdemes vásárolni,vannak napi akciók is.Féláron vettem bőrdzsekit,és a sisakokat is,2db Sprintert 39000ft-ért,meg vagyok vele elégedve eddig bevált,1éve használom az AGV-gyártja és a leírások alapján anyaga,szellőzők stb.a K4-es hez hasonló,csak fél áron(K4-70000ft kb.) .A szél zajról meg annyit,hogy azt hittem a sisak,de próáltam a haver CBR RR-jét és azon szinte megszünt a szélzaj,gondolom a más üléspozíció miatt.Ahogy figyelem a fórumokat ez a téma előjön mindenhol,még a drága világmárkáknál is.

Üdv!
Bár az is lehetséges, hogy a gázmarkolatnál (első fékkar alatt) is lehet állítani. lsd.:6524 /2. kép
Tank alatt! A 2-es és 3-as karburátor között lehet mind a két bovdenen állítani.
valószínű a bovdenen a kormánynál...Én még nem állítottam,szóval nálam nagyobb hornet-szakértőre hallgass..