Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az alapjárat ingadozás nálam is játszik. Tegnap este még nem esett le, de a biztonság kedvéért átraktam tarcsira.

Menet közben mennyire lehet ezt állítani? Még nem bűvészkedtem vele vezets közben.
Egy kérdés skacok: Ki jön most április 28-án a talira?

Link 1

Link 2
nálam amikor már kevés van, de még nem kell a tartalék időnként leesik az alapjárat 1000 köré, gondolom ilyenkor a tank másik feléből kell már az ellátás, és akkor tudom hogy nemsoká tarcsi van, vagy ha városban vagyok akkor inkább átrakom.
Detto, kb 180-190km között el kezd dadogni nekem is. Szóval én is átfordítom 180km után az a biztos, és megyek is tankeszolni! Átlagban 9-10L szoktam ilyenkor rátankolni, ez alapján még átlag 5L van a tankban de inkább el szoktam menni tankolni.
Én is nullázom. Kb 5-6 liter fogyasztással kalkulálok, ezzel olyan 250 km-t lehet menni (durva számítással ). 180 km körül át szoktam állítani a benzincsapot tartalékra, hogy ne álljon meg menet közben (megviccelt már így), és utána hamarosan megyek tankolni.

A visszajelző utólagos felszerelése engem is érdekelne kivitelezhető-e?
én minden tankolaskor lenullazom a km szamlalot, es tudom, h max 200 km-t tudok menni vele... (en is kaptam az otletet...)
Üdv.Kellene egy kis segítség honnan tudom menyi benzin van a tankban ha nincs benzin mutató?Lehet rászerelni a 2000-es hornetra üzemanyag szintmérőt?Előre köszönöm a válaszokat.
Ma végre sikerült időt szakítanom a gyertya cserére. És amikor szétszedtem akkor vettem észre, hogy a légszűrő ház és karbi összekötő csőnél olyan mintha végig lenne repedve a műanyag.
vagy ez így gyári?
jó buksi...még az itthoni ár se vészes..
Én is az arany középutat választottam. Nem vagyok hajlandó 160.000 kiadni egy bukóért akár milyen jó is Így van egy Airoh SV55 amit persze negyedért vetem meg a bolti árhoz képest az e-bayról
Köszönöm
Sunnyi! Boldog névnapot kívánok!
Ez ugyanaz a sztori, mint amikor a hayabusás 300-al betalált egy autót és a bőrruha tartotta össze. A másik meg az a Schubert sisak, ami a motoron való leugrástól kettéesett.

Azért ne ajnározzuk annyira a márkákat. Sok esetben a töredékébe kerül az előállítás és tényleg csak a nevet fizeted (tény, hogy nem véletlen lett neve) de nem biztos, hogy az olcsóbb rosszabb is, vagy legalábbis nem annyival. Én az arany középutat szoktam általában választani, vagy egy drágábbat, de akciósan. Persze nem mindig
Nem haragszok senkire,és nem zavar a szél hiszen ez naked bike...Csak a grex bukóm szar,mint az összes grex bukó általában. És az idényre akarok venni egy bukót viszonylag korrekt áron....És rákérdeztem a MDS bukóra ennyi. Abban van vmi hogy a neves márkák árába be a van építve a NÉV ára...

Sztem elmegyek egy mocis boltba aztán választok valamit...
MDS Sprinter bukónál is megvannak azok az extrák mint a drágább bukóknál.De a téma befejezve...
Köszi :)

Isti86! Ha jól emléxem, akkor a szélzaj, illetve a naked-menetszélből indult el a hozzászólásom, és nem a te részedről belinkelt sisakokat szóltam le, illetve nem a beírásodra reagáltam azzal, amit írtam. A privát tapasztalataimat írtam le amit éreztem motorozás közben, és a privát véleményemet az általam vásárolt sisakokról....

PammPamm
bocs sunny, de ez most nagyon demagóg volt.. ....már elnézést is kértem.. ...

DE, a "nagy" márkák azért is drágák mert ŐK költik a pénzüket fejlesztésre, tesztre, újításra, szponzorációra, versenysportra, stb..a többi csak mastercopy...lsd pld gyógyszer, ha nem lenne generikus gyógyszer "drágán" , mit copyznának le? ..vagy az űrtechnikai fejlesztések, autó-motor versenysport fejlesztések ...stb..stb..stb...

tehát mint írtátok is kinek a pap, kinek a paplény... ...de nem szabad noname bukót venni és a minőségen sem szabad engedni ...mondom én ezt már több komoly bukás után !
Egyértelmű, hogy vannak különbségek, nem ezt mondtam
a 8e forintos tescos bukot is aruljak de azert nem erezned jol magad benne szerintem :)
Egyet ne felejtsünk el! A gyártok csak olyan bukókat árulhatnak (elvileg) amik átmentek a törésteszten! Alias, akár felnyitható akár nem! Lehet vitatkozni, melyik jobb, de nincs értelme, mert ez ugyan olyan mint a ruha, kinek mire van pénze és melyik praktikusabb! Viszont egyet ne felejtsünk el: köztudott, hogy a nevek mögött az ár 30% -ban a nevet fizetjük meg pluszban és nem a minőséget! A legtöbb halálos balesetnél pedig nem a védőfelszerelés mondja fel a szolgálatot hanem az emberi szervezet ezt senki ne felejtse el! Sokunk azt hiszi, ha megveszi a legszuperebb és legjobb cuccot akkor ő védve van és nem halhat meg, legyen ez kocsi vagy motoros védőfelszerelés! Sajnos láttam én ár olyan balesetet ahol az illetőn nem látszott semi, csak éppen az agyával volt teli belülről a bukója!
Ennyi
Persze jogos amit mondasz,igazad is van....Én csak egy ártatlan kérdést tettem fel két bukó típusra....De majd kitalálom egyedül mi a fasza az én számomra.
Ha ugyanolyan sz...r mint az X01 akkor nem kéne.
Vagy 120 fölött nem fogsz menni vele.
Vávávávávávávávávávááááárjá Teljesen igazad van abban, hogy mindenki azt hord, amit akar. Ehhez kétség nem fér, és nagy udvariatlanság ebbe beleszólni. Sok összetevője van ennek a sportnak, és az egyik, talán legfontosabb alkotóeleme a pénz. Mindenki ahhoz mérten választja meg a dolgait, hamár nem bírt a vérével, és motorozásra adta a fejét, hogy mit bír a pénztárca. De egy Shoei, vagy Nolan mégsem egy CMS, Roof Boxer, Craft stb stb márka.
Kobakunkból, ami lássuk be érzékeny az ütésre, zajra, csak egy van. Kicsit áldozzunk erre (és ne fékkar, kormánycső, hátsó sárvédő) és bár remélem sohha nem kell tesztelni egyikőnknek sem, kifizetődő lesz a beruházás, mert élvezetes lesz a túrázás-gurulgatás ( pl nem kap a delikvens halláskárosodást) Szóval nem megbántani akartam senkit, de ha mégis sikerült attól elnézést kérek.
jó az S1 meg a nolan is,csak drága. Azért nézegettem kicsit olcsóbb kategóriát...

egyet értek azzal,hogy a biztonság a lényeg,de ez sajnos magyar ország itt az ár is számít...
Kinek a pap, kinek a felnyithatós. Én pl. annyira zártat veszek csak, hogy még a beépített napszemcsit sem áldozom be az ütéselnyelő réteg rovására. Inkább cserélgetem a plexit. Világosba még borús időben is lehet használni, ha minden kötél szakad.