Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elég meleg hogy nem tudod mikor volt cserélve és beletekertél még 10 ezret... szerintem eljött az ideje hogy kicseréld.
Azért még a vezetékeket,gyújtókebeleket megnézném!
Mindig a két jobboldalival van a gond?
Mert így trafó kilőve.Én úgy értettem az előző hsz. ból,hogy két henger nem megy.Így lehet gyertya,de akár karbi is.Mindenképp próbáld meg többször is,hogy pontosan tudd kilőni.

Üdv!
Köszi, hogy válaszoltál. Na most az a helyzet, hogy én is így néztem meg hogy melyik henger megy. Itt az a baj, hogy semmi sem mindig ugyan az. Első esetben a jobb oldali 2 henger nem indult. Ma már csak a jobb szélső nem akart. Én az elektronikához hót kasu vagyok. Azt nem értem hogy nagyobb fordulaton miért kapja el és utána már meleg állapotban meg simán beindul mind a 4. ?
Szia!

Ha eddig semmi ilyen előjel nem mutatkozott akkor 90%,hogy nem gyertya,mert 2.egyszerre ritkán szarik be.Először is konkretizálni kell,hogy melyik hengerek nem mennek(indítás után amíg kihagy, meg kell tapizni a leömlőket amelyik hideg az sánta)kézre vigyázni!Ha így állapítottad meg,hogy 2-nem megy akkor bocsi,vedd úgy,hogy nem írtam le.A gyujtásrendszer 2-részre van osztva (egy trafó a két szélső és egy másik trafó a két középső hengert szolgálja amik két külön szálon vannak vezérelve az elektronikától).Ha a tettes 2 henger így van párban,akkor innét kell folytatni,a trafó hibát könnyen kiszúrhatod ha felcseréled a trafókat a hibának át kell vándorolni a másik 2 hengerre.Először a vezetékeket ellenőrizd a trafóknál és a gyujtás elektronikán,oxid kontakt stb.Persze nem akarlak lebeszélni a gyertyacseréről,ahhoz is mindenképp le kell venni a tankot,meg ehhez is de a jó hibamegállapítás nem kerül pénzbe-ha te csinálod!

Elsőre ezt nézném! Üdv!
Köszi az infót! Sikerült elindítani,bár már a tankot is leszedtük Gyertyákat nekem is kell majd cserélni mert elég barna az alja a porcelán végén.
2 napja jelentkezett a hiba ,hogy hideg indításnál nem indul el 2 henger. Ha melegszik egy picit és odahúzom neki akkor elindul mind a 4 ,de ez nekem nem tetszik. Szerintetek mi lehet, mert én első körbe gyertyára gondolok. Nem tudom mikor lett benne cserélve. Nálam tuti nem és már én mentem vele vagy 10000km.Ötleteket előre is köszi.
Ja nincs azzal semmi gáz szerintem se.
Enyém az elejétől fogva úgy indul, hogy indítok majd amikor kicsit pöfög kezdem ráhúzni a szívatót. Fél perc és már le is veszem róla és szépen ketyeg.
szia, ez nem nagy gáz, félig húzd a szívatót, majdnem teljesen akkor indítsd be, vársz pár másodpercet és lassan veheted is le. Az enyém legalább is így működik még ezekben a hűvösebb időkben. Ha bemelegedett már és még nem hűlt ki, pl megyek vele pár km majd 30 percen belül újra indítom akkor már ne kell szívató.
Üdv Skacok!

2009-es hornetről maradt nálam a képen látható takaró a műszerfal alól. Ha kellene valakinek szóljon ingyé hozzávágom mert dísznek nem kell:)

Üdv
Sziasztok! 2002-es darazsam van. Lenne egy olyan problémám,h szívató nélkül indítom a motort,beröffen picit pöfög és le is áll. Húztam neki egy pici szívatót,de az sem segített. az aksi most töltöm mert lemerült Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a gond?
Előre is köszi!
Köszi a kimerítő választ...
Az van nekem, Superbike
Louis!
LSL Streetbar Bestr.Nr (cikszám):10021178 (arany)810mm széles
10021199 (titán szürke)810mm
10021197 (ezüst)810mm

Van keskenyebb is LSL Superbike 740mm széles
10021493 (titán)
10021491 (ezüst)

Bovdenek maradtak a gyáriak!
Melyik típust,és hol rendelted meg? Milyen széles,néztem 68 cm a gyári,én max 76 cm akarok rá, matt szürkét.

Bovdenek elbírják a méret változást?
LSL!
Nagy tapasztalataim nincsenek 30Km-t mentem vele, de másabb az biztos!
Most nézem a kormány se gyári.
Milyet vettél rá SRT vagy LSL? Kényelmes? Nem kellett kiemelni?
Mert én is le akarom cserélni a gyárit szélesebbre,a vélemények mindig jól jönnek....
Hali! Van 2db hornet gyári kerek tükröm. Nincs összekarcolva, repedve. Kérésre képet küldök ára: 2500 párban
A kék nem egyedi, de nagyon más mint a gyári.
Az ülésemet egy átlagos kárpitos csinálta.
Hátsó lámpám nem integeált, csak fehér ledes.
Az első gyári sárga index búrát lecseréltem gyári füstszínűre. nekem tetszik mert Hornet-es.
Kipufogót még nem találtam olyat ami megfelelne, egyébként nem gyári ami fent van!
Pályára pályagép van !
Sziasztok

Ismét Hornetes találkozó lesz, remélem most szebb időt kapunk ki
Sportmotoron
Facebookon
nagyon szép..egyedi az a kék, ugye? ..szép, összehangolt design...ülés somotokarpit?...jó az integrált hátsó lámpa is, de azt a ronda gyári első indexet igazán lecserélhetnéd... ....+ a gyári kipuffot is...ezzel pályázol?

dobhatnál több képet is..
Bocs!
A sárvédő is egyedi mint még pár alkatrész a motoron.
Pont ugyan ilyet nem találsz!
Pöpec a géped!

Már kérdeztem az adatlapodon is,hogy honnan szerezted be a sárvédőt hátra? Mert nekem is kell ilyen
Most már nekem is elindult a szezon!
én szoktam adni vért munkahelyen....