Oks, átírtam minden hol és beírtam a telefonszámom is. Én reggel 8:ra kimegyek a Mcekihez, hátha valaki nem olvassa addig, legalább megiszom egy kapuchinot
Azon gondolkoztam, hogy mivel jönnétek távolabbról is, nem-e tegyem át a kezdő időpontot reggel 09:00-re 8:00 helyett, hogy ne kelljen nektek olyan korán hidegbe nyomni?
Ezek szerint a feketeség nem olaj hanem korom,egy karbiszinkron és gyertyacsere lenne az első lépés.Ha utána sem hagyja el a füstölést akkor az ominózus karbi javítása következne.Az,hogy szemre leellenőrizted a gyertyákat ,nem azt jelenti,hogy nyomás alatt is jól működnek.Ha szerelőhöz viszed,egyszerűbb és olcsóbb ha egyszerre csináltatod mind a három lépést,mert mindegyiknél le kell szerelni a tankot,karbi javítás után meg mindenképpen szinkront is kell csinálni.
Egy spéci cucc, ilyen zselé, azthiszem a hegesztők használják akik saválló anyagra profi varratot készítenek és ezzel takarítják le hogy jol látható legyen hogy fényes legyen. "Dalma varázs" ha jol emlékszem a nevére mert én is kölcsön kaptam. Gumikesztyű kötelező hozzá meg strapabíró ecset mert megeszi azt is. Fel kentem majd lemostam és gyakorlatilag ilyen lett! :) És nekem is rozsda meg ilyen oxidréteg volt rajta. Hegesztő boltban érdeklődnék utánna!
Jajj még lenne egy szakmai kérdésem. Amikor leszereltem a kipufogó rendszert akkor vettem észre, hogy a 4ből 1henger nem megy jól, vagyis nem égeti jól az üzemanyagot, belül 3 teljesen tiszta volt és az utolsó az fekete, mitől lehet ? szerintem olaj kerül az égéstérbe...
Valaki aki jobban ért hozza, vagy van/volt tapasztalata hasonló helyzetben.
Még hozzátenném, hogy egy nagyon picit füstöl is, de tényleg minimális és érződik is, ezt akkor vettem észre amikor begyujtottam a mellette lévő XJ600-as Yamahát, annak semmi szaga nem volt.
Tényleg szép fényes. Én amikor leszereltem fényeztem vagy fél napig, aztán a végére meg lett az eredmény-e, nagyon ramaty állapotba volt, itt ott még mindig rozsdás kicsit, főleg ahól csatlakozik a blokhoz, meg a szórítok, de nem látszik, mert a hűtő takarja valamennyire.
Engem is meglepett!
az utas nem szereti ha állatkodom,ugyhogy ez nagyon kis lightos hétvége volt! :)
ez alá nagyon nem lehet menni,de nem is tervezem.
ahogy mondtátok ez nem arra való!
Nincs tapasztalat, de főút..tehát valahol le lehet állni...max Érd tábla előtt még a városban. Szerintem. De ha szükséges egyeztetünk tel.számot, és ha kell értekezünk Na?
Nekem 5 körül van a fogyasztás. De akkor a párommal, ott meg kímélő mód van.
Ha egyedül megyek és élmény kell, és pörgetem, akkor persze nagyobb lesz.
Mikor mire van szükség!
Azon gondolkoztam, hogy mivel jönnétek távolabbról is, nem-e tegyem át a kezdő időpontot reggel 09:00-re 8:00 helyett, hogy ne kelljen nektek olyan korán hidegbe nyomni?
Üdv!
valós Kilóméter mennyi van benne?
Valaki aki jobban ért hozza, vagy van/volt tapasztalata hasonló helyzetben.
Még hozzátenném, hogy egy nagyon picit füstöl is, de tényleg minimális és érződik is, ezt akkor vettem észre amikor begyujtottam a mellette lévő XJ600-as Yamahát, annak semmi szaga nem volt.
Bár még nincs előttem hogy milyet vágjak. De majd valamit kiokoskodok!
Igazad van, hogy nem a takarékos szaladgálásra való, de néha az az elfogadható.
De ha pörgeti az ember, tényleg jól megy!
az utas nem szereti ha állatkodom,ugyhogy ez nagyon kis lightos hétvége volt! :)
ez alá nagyon nem lehet menni,de nem is tervezem.
ahogy mondtátok ez nem arra való!
ugyanilyen, de kolbászzsír metálom van..nekem max 250 km, habár nem engedem 4 ezer alá....
vasárnap 3-ban 186-ig húztam és még nem tiltott le..jól esett egy kis pörgés..
ha azon agyaltok 4,5 vagy 6 liter , az már régen rossz..hornet nem arra való...arra ott a cbf...
Ha egyedül megyek és élmény kell, és pörgetem, akkor persze nagyobb lesz.
Mikor mire van szükség!