mivanmivanmivan? Én most beszéltem a biztosítómmal (K&H) és az éves kötelező biztosításom baleseti adóval cirka 16eft..osztom 4 egyenlő 4.... és nem 28 éves vagyok :) a besorolásom pedig folyamatosan 0ás, mert kivonom ideiglenesen, és ugye akkor nem emelkedik, mert nincs 1évig huzamosan forgalomba....
102 LE nem harap eléggé?:) Mások a hang "problémát" pedig dob cserével oldják meg, de volt itt valaki a fórumon aki házilag kiherélte a gyárit, az más kérdés hogy vizsgán mit szólnak hozzá.
24 ezer a biztosítás +7 ezer a baleseti adó szóval 31 ezer egész évre!
4 biztosítónál voltam és ez volt a legolcsóbb! Mondjuk nekem semmi kedvezmény nem jár 21 éves vagyok meg a0 ból indulok ugye!
Vannak opciók, amik közül tudsz választani. A dobcsere is már hozza a kívánt hatást. Nekem egy Akrapovic Megaphone volt felpattintva (tompítás nélkül), és halláskárosodást kaptam, annyira jó lett a hangja. Hoszabb úton (nekem) zavaró volt egy kicsit, de lehet, hogy a sisak is rájátszott. Minden közlekedő és bámészkodó hallotta ha közeledtem, még élveztem is a városban
A zajforrás az idén le lett cserélve (köszönöm a feltalálóját, aki itt van köztünk). A gyári dob lett "kicsit" átalakítva, és azóta folyamatos magömlésem van, annyira zsiráf lett. Ez is adja a hangot elég gazdagon annyi változással, hogy méreténél fogva (nagyobb a belméret mint az Arapovicnak) hogy mélyebb, dörmögősebb lett a cucc.
Én az éven az utóbbit preferálom, ez bejövősebb most.
Röviden ennyi.
Az első felvetéseddel nem variálnék, mint cigány a töcsköléssel, mert még hanyattb@sz eccer, és az nem yo....
Sziasztok,
Most regisztráltam be az oldalra. És lenne két kérdésem. Nekem egy 2007-es hornet-em van. Láncszettet cserélnék rajta, viszont azon gondolkoztam el, hogy hátra nagyobb fogaskereket tennék, hogy kicsit jobban harapjon. Valakinek van ezzel kapcsolatban valami tapasztalata, akár negatív akár pozitív?
A másik meg, gyárilag, nem valami "jó" a hangja, milyen megoldás van arra ami nem olyan vészes anyagilag? (dob csere önmagába nem elég, mert alul elég sok dolog van ami hangot vesz el.)
Na sikerült a mai nappal teljesen forgalomba helyezni a feketedarazsat :) 77.000 forint volt cakom pakk mondjuk a biztosítás díjja kicsit lesokkolt :--DD
Én egy kicsit feljebb tekerem az alapjáratállítót. így elsőre beröffen és lehet tartani a fordulatot is kicsit finomabban mint a szivatóval. végül is nekem
Minden motor így működik, amelyik nem injektoros. Sőt a párom új BMW-je is leáll és csak 3.ra indul be, ha nem tartja egy pár mp-ig a gázt, pedig az injektoros. És a vicc, hogy a szerelő szerint normális.
Én is így csinálom hüviben. Ellenben, amikor csak pici szivató kéne, akkor inkább a nélkül indítom és kézzel tartom a fordulatot 3000-en. Amióta beköpte a gyertyákat (szivató mellett, ha gázt húzol előfordul) azóta inkább magam vagyok a szivató
Tegnap este sokáig olvasgattam a Hornetről interneten. Sok teszteben leírják ezeknél az évjáratúaknál, hogy: "Még meleg időben is elkél a szívató az indításnál, viszont a városi kánikulában, a vízhőfok mérőműszere egyszer sem emelkedett a normál érték fölé." Szóval nem kell aggódni
Én is úgy csinálom: csutka szívató indítás majd egyből vissza félig és pár másodperc majd le teljesen. Ha nem teszem rá akkor beröffen nekem is de le is áll egyből. Szóval nyugalom
Nekem is ugyanígy indul! Annyi a különbség, hogy mostanában már nem kell pici gáz sem neki. Indítás előtt rátolom a szívatót, és úgy pöccre beindul. :)
ha szivató nélkül indítom beröffen szinte rögtön és le is áll általában, és utána nehéz beindítani. Rögtön teljes szivató nagyon pici gáz és indul is rögtön, nekem ez vált be.
k&h-nál 36.000
alianznál 39.000
postán 56.000
groupama-nál pedig 31.000 és ezt kötöttem meg!
munkatársam 28 éves B2 be van és 11 ezret fizet évente! és a k&h nál van!
4 biztosítónál voltam és ez volt a legolcsóbb! Mondjuk nekem semmi kedvezmény nem jár 21 éves vagyok meg a0 ból indulok ugye!
A második felvetésedre reagálnék.:
Vannak opciók, amik közül tudsz választani. A dobcsere is már hozza a kívánt hatást. Nekem egy Akrapovic Megaphone volt felpattintva (tompítás nélkül), és halláskárosodást kaptam, annyira jó lett a hangja. Hoszabb úton (nekem) zavaró volt egy kicsit, de lehet, hogy a sisak is rájátszott. Minden közlekedő és bámészkodó hallotta ha közeledtem, még élveztem is a városban
A zajforrás az idén le lett cserélve (köszönöm a feltalálóját, aki itt van köztünk). A gyári dob lett "kicsit" átalakítva, és azóta folyamatos magömlésem van, annyira zsiráf lett. Ez is adja a hangot elég gazdagon annyi változással, hogy méreténél fogva (nagyobb a belméret mint az Arapovicnak) hogy mélyebb, dörmögősebb lett a cucc.
Én az éven az utóbbit preferálom, ez bejövősebb most.
Röviden ennyi.
Az első felvetéseddel nem variálnék, mint cigány a töcsköléssel, mert még hanyattb@sz eccer, és az nem yo....
Ennyi
Most regisztráltam be az oldalra. És lenne két kérdésem. Nekem egy 2007-es hornet-em van. Láncszettet cserélnék rajta, viszont azon gondolkoztam el, hogy hátra nagyobb fogaskereket tennék, hogy kicsit jobban harapjon. Valakinek van ezzel kapcsolatban valami tapasztalata, akár negatív akár pozitív?
A másik meg, gyárilag, nem valami "jó" a hangja, milyen megoldás van arra ami nem olyan vészes anyagilag? (dob csere önmagába nem elég, mert alul elég sok dolog van ami hangot vesz el.)
Olaj
Szűrő
Gyertya
Remélem tudtam segíteni.
bár 2 hét a rendelési idő.
Viszont jó áron van itthonihoz képest.
Ha érdekel valakit akkor írjon.
Láncszettek is vannak most :)
vagy
Denso U27FER9
az első általánosabb, ne hagyd magadra mást rábeszélni simán rádsóznak kisebb hőértékűt ha olyanok.
Holnap veszek bele aztán majd kiderül hogy ez volt-e a hiba vagy nem. Köszi
Én is így csinálom hüviben. Ellenben, amikor csak pici szivató kéne, akkor inkább a nélkül indítom és kézzel tartom a fordulatot 3000-en. Amióta beköpte a gyertyákat (szivató mellett, ha gázt húzol előfordul) azóta inkább magam vagyok a szivató
Én is úgy csinálom: csutka szívató indítás majd egyből vissza félig és pár másodperc majd le teljesen. Ha nem teszem rá akkor beröffen nekem is de le is áll egyből. Szóval nyugalom