Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali skacok & lányok
Végre (nem akarom elordibálni) itt a yo wedör Jövőhéten szabadul fogságából a forgalmim Már alig várom !
Látom, egy két tag már repkedett rövidett, hosszút....mik a tapasztalatok? Milyen szintű az elszokódás ? Én már eldöntöttem, hogy Safety előtt nem igazán "akarok" kigurulni.....úgy érzem, ennyi nekem kell a visszarázódáshoz.
Szerintem a kulcskérdés, hogy neked mit jelent a sima gyorsítás. Sztem neked és nekem eltérő a sima gyorsításról kialakított felfogásunk. Ugyanígy nem egyforma a "popométerünk" sem.
Ha nem jött volna le, akkor még egyszer: NEM ÁLLAT MÓDJÁRA KÖZLEKEDEM.
Nem mondtam, hogy már a nyári tempót használom (hülye sem vagyok), azt sem, hogy körforgalomnál nagy bemeneti tempó miatt kúszott volna el az eleje. Egy szóval nem mondtam, hogy egyenes gyorsításnál történt (bár volt az is, igaz ott oda is tekertem neki, a zöldhullám miatt, el is tekerte ), de nem is éles kanyarból kijövet. Valószínűleg elkerülte a figyelmed, hogy utaltam a tavaszi eső jótékony hatására és itt nem a mezőgazdaságra gondoltam.
Nyugodtan jelöld meg a gumid és felnid és idővel nézd meg. Biztos lehetsz benne, hogy elforog a gumid a felnin. Tudom nem tűnik soknak az a 103 ló meg a 60 valamennyi forgatónyomaték, de attól még megtörténik.
Csupán jó szándékból igyekeztem felhívni a motoros társak figyelmét a csalóka időre és piszkos, poros útfelületre. Persze nem kötelező megfontolni, mindenki azt csinál, amit akar. Te is.

És a végére egy költői kérdés: Adott esetben a te 170-es tempód nem állat módjára közlekedés?

Téma részemről lezárva.
Aki ma úgy közlekedik egy körforgalomban mint szeptemberben az véleményem szerint állat módon közlekedik.Itt sem a 20 fokkal van a gond hanem a sok apró zúzalékkal.
Ha egy egyenes úton egy sima gyorsításnál akár 13000ig pörgetve,20 c fokban ,2.3.ban a hornet 600 érezhetően elforgatja a kerekedet akkor a gumidat DOBD be a kukába!
első kerékcsapágy cseréhez kell valami speckó célszerszám? Gyanús hogy cserés lehet mert gurulás közben ha leállitom a motort van valami hangja:(
Na, hát én is ezt mondom, hogy érteni kell hozzá, hogy mit hogyan különben batyhatod.
tehát lehet állítani előfeszítést és nem is annyira fapados, ennyire voltam kíváncsi köszi
Éppen ezért,egy teljesen állíthatónál,persze ha tudod mit tekergetsz,lágyabb rugóerővel is lehet stabil a gép.A csillapítással tudod korrigálni,sokkal nagyobb a lehetőséged ezért jobb,de a mi szintünkön a gyári is bőven jó.
Hali Hornetes társak.Olyan problémám van a vassal,hogy folyik az egyik telóm.Kérdés:meg lehet-e házilag javítani (vágom a szerelést,bár még ilyen telóval nem volt dolgom),vagy mindenképp szervizbe kell vinnem.Vmilyen célszerszám kell hozzá?2005-ös a gép,fordított telós.
Hát nem tudom, de a rugó előfeszítés azért szerintem nem egyenlő a húzó- meg nyomófokozati csillapítás állításával Párom is állandóan állítgatta az FZ6 rugóját, amikor felültem mögé, mert 2 személlyel teljesen máshogy viselkedik minden motor. Az alap beállítás általában a 85 kg-os pilótára van és slussz. Ami/aki ettől eltér annak érdemes állítani. Nekem sincs a legtetején a rugó, de főként azért mert úgy le se érne a lábam, annyira nem ül már össze az én súlyom alatt
Azt nem mondom,hogy mindennapi használatban annyira kell a full állítható futómű,de pl. nekem is kellett a hátsó rugó feszítésén állítani(ugye itt csak erre van lehetőség) 4. fokozaton még egyedül is lágy volt-kanyarban behintázott,6.ban pedig utassal úgy rázott,majd leszakadt a derekam.Kompromisszum az 5.fokozat,így nem kell tekergetni.Itt jön az előttem szóló igazsága,közel 100kiló vagyok,a párom 60 és itt nem úgy viselkedik a futómű mintha egy 60-70kg os pilóta egyedül motorozgatna.Azért egy fullos első,hátsó villán biztos lehetne finomítani,de erre a célra ez is kitűnő.

Üdv!
Nem gondolom, hogy a 2010 őszén párban feltett új Battlax BT023 szettel lenne a gond, bár már 2011 ősszel is megtréfált. Slick-kem sosem volt, nem is lesz. Állat módjára sem közlekedek. A 100-170-es tempó mondjuk 5-ben v. 6-ban sem fogja kitekerni alólad. Nekem is volt normál utazós tempós kanyarom, ahol semmi gond nem volt. Azt ne mond nekem, hogy ugyanazzal a tempóval, mint nyáron akár egy körforgalmat nézve, nem csúszhat meg és azt sem igazán gondolom, hogy - ha nem állat módjára jársz - már most a nyári tempóddal és vezetési szokásoddal közlekedsz.
2-ben, 3-ban normál kigyorsításkor 6000 fölé sem forgatva igenis volt, hogy érezhetően elforgott a hátsó. Ez az én tapasztalatom.
Nem akadékoskodnak csak sokan vannak, így 1-2 nap míg elkészül. Nem szigorúbb. nekem be sem indították a motort. Minden eredeti volt, látták, megnézték motor és alvázszámot, lefotózták és már meg is volt.
Jólvan akkor én is teljesen így számoltam :) enyém is 2001 es meg nekem is mondták hogy a vámhivatalnál akadékoskodni fognak! Ja és a kpm es vizsga sokkal szigorúbb?:)
Bocs a beleszólásért.
Legyél az átlag 70-75 KG feletti pilóta és szeretnéd az állítható futóművet.
Jah, sok ember bedől az állítható futóműnek, eltekergetik, aztán meg szídják, hogy milyen kaki a motor...
100%-ig osztom Greenfox véleményét. Ha már kitudja az ember motorozni a gyári futóművet akkor jöhet az állítható futómű, (vagy inkább másik motor)!
Idén kb 3000km mentem! Ezen a hétvégén eddig kb600km.
A januári 5-7 fokokban óvatosan de lendületesen közlekedtem.SOSEM csúsztam meg! Az utóbbi 1000km már normál motoros tempó volt.(100-170)
Van ismerős aki panaszkodott csütörtökön,hogy csúszik.Persze vágott slick gumival jár!A Hornet normális utcai gumival,Nem állat használat mellett ,nem akarom elhinni hogy csúszik.Ha valaki állat módon közlekedik akkor nem a gumi lesz a gyenge láncszem.
Így, hogy a regadó kevesebb lett körülbelül egy árban van a kettő!
Azt a két tételt tudtam, hogy mi
Ezek szerint akkor neked nem volt átírási illeték. Így már nem is rosszabb a külföldi motor, mert az itthoni átírási kb még több...
nem tudom, de én mindössze 3 hétre raktam le a motort, a legnagyobb hidegekben és nem volt gond a csúszással, persze nem a legnagyobb nyomatékon közlekedtem. A legfontosabb inkább az hogy az autósok nem szokták meg a motorosokat még, erre is figyeljünk. Balesetmentes mocizást mindenkinek.
Ma a jó időre tekintettel én is gurultam picit.
Hát... 20 fokos meleg ide vagy oda, mocskosul óvatosan lehet még menni. Alig tekerem oda neki és már kapar is elfele. Igaz az utak is porosak még. Kellene jó kis tavaszi eső, ami letisztítja a téli piszkot róla.
Óvatosan mindenki! Ha beleolvastok a pécsi topicba láthatjátok, hogy a héten ketten is eldobták a vasat.
Egyedi forgalomba helyezés: 27.160Ft
Regadó: 31.500Ft
Okmányirodánál: Forgalmi 6.000, Törzskönyv 6.000, Rendszám 5.500, Érvényességi matrica 525 és ennyi.
Külföldi mocinál nem kell eredetiség vizsga. Milyen 5.000+525? előtte még van két 6.000-
Eredetiségvizsga nem is kellett? Hogy hogy kijött az átírás 5500+525-ből? Fura. Nem kW-onként kor függvényében valahányszáz ft/kW? Vagy a külföldről behozottnál minden más?
Na, ma meghúzattam a kicsikét, igaz csak 90-100Km/h mentem vele, de sajna igaz, semmit nem véd a szél ellen a plexi, az csak arra jó, hogy lásd a műszerfalat napsütésnél is.