Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én most szintereztettem a felnit. Én teljesen szétszedtem, tárcsák, belső csapágyak. De szerintem sima fújáshoz a csapágyak maradhatnak, de féktárcsát ajánlatos levenni. Szerintem ..
Erre sajnos nem tudok választ adni neked mert én már így vettem.
köszi...

A felni fényezéshez levetted a tárcsákat?
Mert át akarom én is fényeztetni a felniket,csak én a lengővilla színére!
Szép a vas
http://youtu.be/MrLNbAW49JM videó a vasról...[/L]

szar a minőség,de azért elmegy...
780e úgy, hogy névre írva friss műszakival.
az egesz motor ujszeru, mennyibe fajt?
szombaton hoztuk haza a motort, ilyen szép rajta a leömlő, szerintem új lehet.
A leömlőket hogy tudod ilyen szépen karban tartani?
Szép! Nekem is piros ment rá, igaz nekem kék az alap! Nagyon fel tudja dobni a mocit!
Hali...

Sikerült pár képet csinálni a motorról,ebbe a hülye szeles esős időbe!
Ilyen lett a felnicsík,egy kicsit feldobta a piros a sok feketét.A fényvisszaverő miatt este inkább narancsos a színe,de talán jobban meglátnak.

Üdv!
Ez ok. is,csak ha egyet még visszalapozol,ott azt írod,hogy normál használatban olaj 15e,szűrő 30e.

Nem vagyok ám olyan szőrszálhasogató ,de hamár leírunk valamit akkor....

Nem szívtam mellre!
ne szídd mellre... ...gomez kolléga 12K km / max 2 évet javasolt.... ...na jó, lehet levegőszűrőt érdemes kifújatni évente, de azért 25ig jó az sztem...de lehet tévedek...
keresd HondaBubust..:)..magyarul Csabit...ő szerelő volt a Karasnában..20/399-6166...

talán karbiállítás?
Üdv mindenkinek!
Segítségeteket kérném.
A télen vásároltam egy 2002-es cb 600 Hornetet. Tökéletesen működött, semmi hibája nem volt. Idén tavasszal viszont össze-vissza jár, s nincs rendes alapjárata sem. Cseréltem gyertyákat, szűrőket, másik hornetről elektronikát, szabályzó szelepet. Mégsem jó. Ha valakinek van ötlete, vagy hozzáértő szerelő ismerőse Bp. Környékén kérem írja meg.
Köszi a segítséget.
motorosoktatom
Nincs harag...

Megvan a gép,csak lemerült az elem a rohadt fényképezőbe.
Holnap veszek bele,és dobok fel képeket.

Eddig pöpec a gép...
Szia!

Nagyon jó lett a dizájn, szép munka! Nekem a légterelő formája furcsa, picit megbontja a gép formáját, de ha teszi a dolgát akkor ok!
A fórum erre való,tapasztalatcsere,vita,segítség adás-kérés.
Sok balesetmentes km-t az új géphez!

Béke!
A kinyomólap cserédre emlékszem,tettél fel képet a törésről.De még előtte ápr1-én te írtad,hogy a szarrá kopott kosarat 10e-ért lézerrel megvarrták.Ennyi.
Matrica a karbon fólia, 3M-es talán de nem biztos. Az autón 2 éve van fent s se kopás, felválás, szakadás sincs ezért bátorkodtam rátenni a motorra is. Talán 8000ft/m2 áron van, illetve árulja barátom mert egy hatalmas tekercs van. Tehát van eladó is. Én magamba nem tudnám ilyen szépen felrakni, így ezt rá bíztam. Hőlégfúvó s alakitgatas. Tőle vannak a matricák is. Ez a történet nekem ajándékba volt, így arról nem tudok nyilatkozni. De ha esetleg valakit érdekel a karbon matrica akkor tudok adni e-mail címet, s lehet érdeklődni. Referenciának itt vannak a mostani képek
Én csak azt kérdeztem milyen olajat vegyek,nem azt hogy mikor cseréljem.
Most,hogy mondod lehet,hogy 3500km-enként fogom cserélni ..
Én meg is köszöntem mindenkinek a segítségét,meg normális hangnemben is társalgok.Csak felmerült az autó olajcsere,és ott tudom mikor, milyen olaj kell bele,és szinte én lettem lehurrogva,miközben azt se tudják milyen autóm van,és hogy abba milyen olaj kell.

Bocs ha megsértettem valakit,csak más fórumokon tapasztaltam,a túl okos embereket...És abból elegem lett.

Egy a lényeg,holnap lesz itthon a gépezet...
Jah és még egy fél sort, ha megengedtek. A kuplungkosáron az új szerelő semmilyen heggesztés vagy bármilyen nyomot nem látott. A kinyomólapon viszont még én is, elég gány fajtát és azt kellett cserélni, mert egy másik sarka is letört (nem a hegesztett) Lehet, hogy ha már 0 perces korában cseréljük ezt a "néhányezer" ftos tételt, akkor semmi para nem lett volna soha a kuplunggal. Azért annak örülök, hogy új kosárba nem kellett invesztálnom 110 k huf+áfáért, remélem nem is nagyon fog kelleni. Uff én beszéltem
Akkor elmondom neked, hogy kerek legyen a sztori a fejedben. A kuplung azóta szar volt, mióta megvettem a motort (sajnos ez csak utóbb derült ki). Én nem értek hozzá, így a szereléshez sem. A szerelő volt az, aki ezeket a megoldásokat eszközölte a gépen, nem azért mert én ezt mondtam. Nyilván beleinvesztáltam voltam többet is már az elején, ha tudom hogy kell. A hiba forrására akkor derült fény, amikor szerelőt váltottam, és ő megcsinálta a motoromat. Én az előző szerelőnek is hittem, hogy jó az amit csinál. Lehet, hogy jó is volt, nem tudhatom. Az olajcserével én csak egy példát írtam, hogy évente cserélem, mert én úgy tudom, hogy úgy ildomos. Sajnos nem motorozok túl sokat egy szezonba így nálam fel sem merül a km intervallumos csere, inkább az idő. Ezeket nem azért írom le, mert megsértődtem, vagy hasonló. Csak nem volt valószínűleg meg minden infód, így tartottam tisztának. A többiektől elnézést, hogy ilyenekkel foglaltam a helyet. Mindazonáltal nagyon jólesik, hogy emlékszel a problémáimra és megoldásaim, fordított helyzetben nem biztos, hogy így lenne


Ez a fekete arany nekem is nagy kedvencem, néha még a piros feketét is űbereli. A fólia 3M-es nem VTN ugye? Én a fejidomomat szerettem volna annó meg a két oldalsó idomot, de a 25+áfa kiakasztotta a biztosítékot. Szabad tudni esetleg, hogy mennyi volt?
Szuper jó lett!

A feketéhez Qrva jól megy az arany,voltak terveim nekem is,kerék,markolatok,karok,de az idén nem fér bele a családi költségvetésbe.Az arany helyett fényvisszaverős piros felnicsík lett,szerintem jól kiemeli,majd dobok fel róla képet.

Karbont hol lehet jó áron venni?

Üdv!