Dobj egy üzit a santakukac@gmail.com-ra, és ott egyeztetünk elérhetőséget. Részemről elsősorban a hónap vége(felé) alkalmas, már csak abból a szempontból, hogy az ideiglenes akkor oldódik fel a forgalmiról.
Én tegnap meg ma mentem egy egy kisebb kanyart! Valóban nagyon jó volt, ideális volt az idő is, nyári kesztyűben nem fázott a kezem. :)
Ténylegjó volt tekreni a szarvát!
Sziasztok.Ma vettem 4 gyertyát a 2000 évjáratú hornetbe CR8EH-9 et adtak a honda szervizben utána néztem hogy CR9EH-9 lenne a belevaló! mi a különbség?Jó lesz vele?Mert elvileg csak hőérték eltérés van közte ,nem?
Weeeeeeeeeeee ! Végre megvolt idén az első normálisnak mondható gurulásom, felnéztem Dobogókőre.
Az erődben és fent még picit hideg volt és a vége felé voltak vizes utak is....DE......................nagyooooooooon jó volt végre egy kicsit tépni a horni szarvát
Santakukac, mikor ejthetjuk meg a kipufogod vizsgalatat ?
Jajj de jó kis gurulgatások voltak És jajj de szép vasak És azóta milyen kibeb@szott drága lett a benya és most ezt mennyire laxarom, mikor 7ágra süt a nap Képek pontszáma 5+, de csak azért, mert az apparát tudja ezt a minőséget
Szia.Ezt is láttam,bár nem figyeltem meg!Ebbe a kereskedésbe is a 2db 900 miatt mentem.Azok nagyon hanyagolhatóak.A kereskedő szimpatikus ember,nagyon normális,ŐSZINTE! Telefonon beszéltünk mielőtt mentem,mindent elmondott a motorokról!(hibák,sérülések,cserélni valók)Ez fedte is a valóságot!Végül amiért indultam azt nem,de ami nálam van azt akkor tőle hoztam.
Evvel nem teljesen értek egyet, most már lekérheted az adott országból, hogy körözik-e vagy sem, vagy van-e rajta tartozás stb. Ha normális helyről veszed a kereskedő add hozzá egy ilyet!
aham..ami abban merült ki, hogy ránéz a számgépre és ennyi...hidd el , szart se látnak abban, még a MO-i gépekkel kapcsolatban sem....ismerősét úgy írták át a nevére, hogy nem vették észre , hogy hiteles a motor..
A motor nagyon faszát mutatott,addig amíg ki nem toltuk.
Indexek szikszalagozva elöl,fejidom más színre fújva,első felni összebaszva, blokk oldala összekaristolva a kipufogó oldalon amerre eldőlt a moci,fejidom alu megsérülve. Ezek voltak azok a hibák amik végett még meg is vettem volna.A tank fényezése se volt franko szemetes volt.
Ami már kizáró ok volt a hűtő minimális deformációja(beöntő nyílás ferde) , olajcsöpögés a kuplung felöli oldalról (nem tudom pontosan ,de sztem a gyújtás dekli lehet) onnan csöpögött az olaj,ráadásul más színű is volt mint a blokk. Meg jobban megnézve a tömítés is szar volt,és ráadásul még a blokk is hegesztve volt a dekli mögött.
Bepróbálkoztam 730e ft-al ,nem ment bele.
Aztán jött a próba kör, nem volt még ilyen típusú motorom,de egyet tudok, hogy egy váltónak ilyen hangja nem lehet ha jó.
Szar volt a főutcán kipróbálni,mert nem tudtam kihúzatni igazán.
De a váltó érdekes hangot adott, gondolom minimális visító hangja van ezeknek a váltóknak,de nem ekkora,meg amikor vissza engedtem a gázt tök nagyot rántott csattant, meg nagyon fémes hangot is adott.
Aztán az eladó is kipróbálta szerinte fasza a váltó.Szerencsére volt nála egy másik 2006-os hornet,kipróbáltuk azt is ,annak tök rendbe volt a váltója,nem csattant,nem rántott akkorát gáz elengedéskor, az a gép össze volt baszva karistolva stb...
Szóval ott hagytam a gépet...Mindegy böngészek gépet tovább.
Üdv!
Szeretném kikérni a véleményeteket erről a motorról, vagy tud-e róla valaki valamit? Igaz nem 600-as, de 900-as topicot nem találtam.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900_f_horne
t_hornet_919-5557778
Na ki is cseréltem!Tényleg nulla volt!Kb.1óra alatt kész voltam vele.Fúrni kellett rá két lyukat+csavarozás!Most már mondhatom,hogy bárki nyugodtan nekiállhat aki kormánycsere előtt áll!A gyári kormány egy vicc!:)))
Köszi még egyszer!
Az okmányirodában kell,hogy csináljanak egy származás ellenőrzési vizsgálatot,amiért fizetsz is(leellenőrzik,az eredeti forgalmi és forgalomból való kivonás alapján,hogy a járművet nem körözik e),ezért osztom exec79-véleményét.Sajnos az itthonoiakkal is lehet gond.
van egy olasz forgalmid+adásvételid és kész..már bocs de mit bizonyít ez?...ha lopott a motor, simán le is van papírozva úgymint forgalmi és a "vicc" adásvételi...
Mo-on le tudod ellenőrizetni alvázszám alapján, hogy a pld a Honda Hungary melyik kereskedőnek adta el, az melyik motorkereskedőnek és az melyik magánszemélynek...illetve ha volt már vizsgáztatva akkor az kinek a nevén, mennyi km-el stb...+ szervízpapírok, szervízszámlák stb....
szted ez nem biztonságosabb mint egy külföldi brahi motor pár ficni-fecnivel?..
és még nem beszéltünk az olasz Hornet kupáról, ahonnan igen sok motor kerül ki "faszán"....
én nem tudom, hogy lehet e a motorról kérni körözési infót, de sztem nem, mert akkor nem lehetne annyi lopottat értékesíteni...szál akkor derül ki a dolog amikor a kinti zsaru beüti a számát is bevillog a gép..
a kipufogora amint említettem én is részt vennék a szerelésben,mondjuk nekem csak valamelyik szombat délelött lenne jo esetleg mert sokat dolgozok.
meg még most kell egy uj hátso gumi is meg még ideglenesen ki van vonva a forgalombol a gép április 1 én már mehetek vele