Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majdnem elfelejtettem...

2005-600-hoz keresek :
1, jobbos+ balos lámpa/fejvég tartó konzolokat
2, műa.fejvég idomot a lámpa fölé/műszerfal elé

ha van vkinek keressen legyen szíves, köszönöm
jaja.. ...1 gallon talán, nem vágom ezt a szabványt...lényeg 1 doboz Honda GN4 teljesen belemegy és kész is a csere... .....aki ilyen olajat keres az menjen a HHK.hu(HondaHornetKlub) lapra és keresse HondaBubus-t, őneki volt eladó ilyen olaj olyan 12k körül...

kormányvég 2k-ért ? ...hát ...az én Waltermotosom 13k-volt anno és ami most fentvan az is 12k körül volt..habár én csippantom az egyedi/csicsás végeket... ....+leszorító nem 8-10k körül van? ....Hondás markolat is cc10k körül volt....
nem 6 ezrenkent kene olajat cserelni?
nem tudom pontosan egy ismerősöm szerezte de majd megnézem hogy mi áll rajta,szombaton tesztelem majd egy picit ha jo idő lesz mert még mindig nem mehetek vele
milyen pontosan ? bt023? nekem az var bevetesre az idei szezonba, de meg a fentlevot azert megnyuzom egy picit
Ha jól tudom a karbisokba 10w40,spriccesekbe10w30 van gyárilag megadva.Enyém karbis,MOTUL 5100 10w50 van benn,de majd hamarosan cserés lesz akkor 10w40 es MOTUL megy bele,mert a mostanival tavasszal,ősszel mikor reggelente hideg van ,nehezebben éri el az üzemi hőfokot és kicsit keményebb a váltó.A 10W30-ast a régebbiek(karbisok) nem csipegetik? Tapasztalat?A 10w50 be most van 7000km-de egy ml. sem hiányzik belőle.

Üdv!
5 gallon? Az 20 l, nálam 4 l egy gallon...

Én a 10W40-et javallom, bár tudom, hogy a gyári olyan 30 körül van.

A kormány témára visszatérve: az LSL kb. 12 e ft, egy gumis kormányvég kb. 2 e, egy markolat meg szintén vagy 3 e.
Amúgy meg a sima 22-es kormányra felmegy a gyári markolat, szóval nem tudom, hogy jön ki neked a 25 e (nem azzal számoltam, hogy nekem 14-ből kijött az LSL kormány és markolat, a végsúlyt meg e-bayről rendeltem 10 USD-ért szállítással, még 180-as árfolyamon)
sztem azért esetleg 10W-40-es is mehetne bele (az 50-t már feleslegesnek tartom én is)
jelenleg Repsol Racingom van 10W-40-es, tényleg ez fél vagy fullsynt? már el is felejtetem max

esetleg nézd meg náluk: http://www.formula3000.hu/shop/index.php

kicsit vissza a láncos témához (bár olajuk is van)...
nem írt senki tapasztalatot róluk: http://motoralkatresz.eu/
nem rendelt itt még senki vagy állt már olyan mellett, aki hallotta, hogy itt rendelt vki?
Köszi..
Nem is tudtam,hogy létezik ilyen olaj honda gn4!

Nem találtam sehol a neten ezt az olajat, szerintem marad a
motul 5100 SAE 10w30,az ár is korrekt..

A kormánycserén meg agyalok még,hogy milyen legyen,de majd akkor ha itthon lesz a gép.
nem kell bele 7100..hallgass a kisasszonyra, igaza van

másik szempont... ha 7100 raksz bele akkor már mást nem is tehetsz bele a jövőben ( ezt nekem egy Hondás szerelő mondta, a jobbik fajtából)...

5100 is bőven elég, de én például Honda GN4-et használok , az a tuti a Hondába ...nem kell más "szar" bele, a Honda már tudja..vágod

amúgy 5 gallon(?) megy bele, tehát egy komplett GN4 doboz ..ja az úgy 3,8 liter lehet..
igen...de azt is ki lehet berhelni a gyári kormányvég belsejét..de minek? ..ingább gumis dursznit bele és kész...

én ezzel csak azt akartam Isti86-nak írni, hogy a 8k kormánycserével , eljut egy 25k beruházásig, mint kormányvég és leszorító...
De az 5100-ból is gondolom a 10w30-as kell.
Én ilyet használok. Csak pozitív dolgokat tudok mondani az eddig használttal szemben. Ég és föld a váltás ezzel az olajjal, tényleg finomabb a váltó tőlle. Igazából lexarom az árát, mert ez mindennek a lelke egy motornál. Ez ken mindent, ami mozog, amitől sokáig működő képes lesz a paripa.
Hogy én mennyire le vagyok nyűgözve. Szakikat megszégyenítő módon kened a dolgokat........
Ha nem injektoros a gép, akkor ez valószínűleg fölösleges bele (értsd úgy fölösleges ilyen jót belerakni) az 5100 is bőven jó bele, az is félszint Nekem is az van benne, simán jár és kussol. Előtte Respsol Syntetico volt benne, na azt soha többet. Amikor megvettem meg ásványi Castrol Actevo, az meg még a Repsolnál is rosszabb volt. Mondjuk nem kizárt, hogy van jó Castrol is
Esetleg ez az olaj való a gépbe?
Ez brutál drága..
Na ma én is mentem a picikével igaz nem sokat de tudtam vele még menni,

holnap teszik fel az uj hátso gumit bridgestone lett végül,szombaton már le is tesztelem majd.
hy...

Ti milyen olajat használtok a hornetbe, mert a első lépés az olajcsere lesz. Ha jól tudom akkor 3,8 l kell bele.

Azon agyalok,hogy megrendelem a neten, mert a kocsiba is cserés.
Így talán olcsóbban megúsznám.

Hol lenne érdemes megrendelni?
az 525 VM2 kifutó modell!
és úgy néz ki a vx az utódja.
a lánc szemeket tényleg össze vissza irják,de én csak a gyári könyvnek hiszek!
azért ha drágább (erősebb láncot) vesz az ember lehet többet kibír,csak kérdés,hogy annyival amennyivel többe is kerül.
vzm-x
akkor '07-esekre szakítószilárdság szempontjából nézve jobb a VX mint a VM2.
A didchain.com-on azt írja VX-re, hogy jobb, mint a korábbi szériás VM, ebből nekem az jön le, hogy a VX az újabb fejlesztés, vagy rosszul gondolom? (és pro street kategóriában van szemben a ZVM-X-szel, ami superstreet)

Ezt találtam még:
http://shop.schumoto.at/WebSho...

nem értem miért 118 szemesnek veszik a láncot, amikor a gyári adatok szerint is 110 szemes

Szóval úgy néz ki a VX lesz a nyerő.
Úgy értettem hogy az erősebbet preferálnám.
kicsit olvasgattam!
a gyár által ajánlott a 525 vm2 (98LE)
szakitószilárdságuk
525vm2 35KN
525vx 41KN
525vzm-x 46KN
2005-ös service manual ezt irja!
Hozzánemértőként én a VM2-t venném. Az biztos hogy nem lesz alulméretezve, viszont ha túl van méretezve akkor legalább tartósabb lesz.

Persze lehet hogy teljesen hülyeséget beszélek :)
Ja, csakhogy szép legyen az élet:

speedmoto.hu-n azt írják, hogy a VX 75LE-ig, a VM2 pedig 100LE-ig
Akkor ahány ház annyi szokás?!
Eldönthetnék a boltosok, hogy akkor melyik mire jó vagy valami vagy izé!