jaja.. ...1 gallon talán, nem vágom ezt a szabványt...lényeg 1 doboz Honda GN4 teljesen belemegy és kész is a csere... .....aki ilyen olajat keres az menjen a HHK.hu(HondaHornetKlub) lapra és keresse HondaBubus-t, őneki volt eladó ilyen olaj olyan 12k körül...
kormányvég 2k-ért ? ...hát ...az én Waltermotosom 13k-volt anno és ami most fentvan az is 12k körül volt..habár én csippantom az egyedi/csicsás végeket... ....+leszorító nem 8-10k körül van? ....Hondás markolat is cc10k körül volt....
nem tudom pontosan egy ismerősöm szerezte de majd megnézem hogy mi áll rajta,szombaton tesztelem majd egy picit ha jo idő lesz mert még mindig nem mehetek vele
Ha jól tudom a karbisokba 10w40,spriccesekbe10w30 van gyárilag megadva.Enyém karbis,MOTUL 5100 10w50 van benn,de majd hamarosan cserés lesz akkor 10w40 es MOTUL megy bele,mert a mostanival tavasszal,ősszel mikor reggelente hideg van ,nehezebben éri el az üzemi hőfokot és kicsit keményebb a váltó.A 10W30-ast a régebbiek(karbisok) nem csipegetik? Tapasztalat?A 10w50 be most van 7000km-de egy ml. sem hiányzik belőle.
Én a 10W40-et javallom, bár tudom, hogy a gyári olyan 30 körül van.
A kormány témára visszatérve: az LSL kb. 12 e ft, egy gumis kormányvég kb. 2 e, egy markolat meg szintén vagy 3 e.
Amúgy meg a sima 22-es kormányra felmegy a gyári markolat, szóval nem tudom, hogy jön ki neked a 25 e (nem azzal számoltam, hogy nekem 14-ből kijött az LSL kormány és markolat, a végsúlyt meg e-bayről rendeltem 10 USD-ért szállítással, még 180-as árfolyamon)
sztem azért esetleg 10W-40-es is mehetne bele (az 50-t már feleslegesnek tartom én is)
jelenleg Repsol Racingom van 10W-40-es, tényleg ez fél vagy fullsynt? már el is felejtetem max
esetleg nézd meg náluk: http://www.formula3000.hu/shop/index.php
kicsit vissza a láncos témához (bár olajuk is van)...
nem írt senki tapasztalatot róluk: http://motoralkatresz.eu/
nem rendelt itt még senki vagy állt már olyan mellett, aki hallotta, hogy itt rendelt vki?
Én ilyet használok. Csak pozitív dolgokat tudok mondani az eddig használttal szemben. Ég és föld a váltás ezzel az olajjal, tényleg finomabb a váltó tőlle. Igazából lexarom az árát, mert ez mindennek a lelke egy motornál. Ez ken mindent, ami mozog, amitől sokáig működő képes lesz a paripa.
Ha nem injektoros a gép, akkor ez valószínűleg fölösleges bele (értsd úgy fölösleges ilyen jót belerakni) az 5100 is bőven jó bele, az is félszint Nekem is az van benne, simán jár és kussol. Előtte Respsol Syntetico volt benne, na azt soha többet. Amikor megvettem meg ásványi Castrol Actevo, az meg még a Repsolnál is rosszabb volt. Mondjuk nem kizárt, hogy van jó Castrol is
az 525 VM2 kifutó modell!
és úgy néz ki a vx az utódja.
a lánc szemeket tényleg össze vissza irják,de én csak a gyári könyvnek hiszek!
azért ha drágább (erősebb láncot) vesz az ember lehet többet kibír,csak kérdés,hogy annyival amennyivel többe is kerül.
vzm-x
akkor '07-esekre szakítószilárdság szempontjából nézve jobb a VX mint a VM2.
A didchain.com-on azt írja VX-re, hogy jobb, mint a korábbi szériás VM, ebből nekem az jön le, hogy a VX az újabb fejlesztés, vagy rosszul gondolom? (és pro street kategóriában van szemben a ZVM-X-szel, ami superstreet)
speedmoto.hu-n azt írják, hogy a VX 75LE-ig, a VM2 pedig 100LE-ig
Akkor ahány ház annyi szokás?!
Eldönthetnék a boltosok, hogy akkor melyik mire jó vagy valami vagy izé!
2005-600-hoz keresek :
1, jobbos+ balos lámpa/fejvég tartó konzolokat
2, műa.fejvég idomot a lámpa fölé/műszerfal elé
ha van vkinek keressen legyen szíves, köszönöm