Kérem írja meg nekem valaki 2007-es Hornetbe milyen első izzó való (a neten egyetlen helyen találtam rá utalást, ott H11-et írtak)
Segítséget előre is köszönöm!
Akkor még nem volt motorom amikor ő elköltözött, pedig biztos gurultunk volna pár kört.
November közepén lett meg a vasam, azóta belement ~1000 km, szóval nálam a kedvvel nincs hiba, inkább ott lesz a probléma nyáron hogy asszonnyal+lurkóval is kéne sok időt tölteni és ez a motorozás rovására megy :)
Pedig megdumáltuk, hogy majd mennyit gurulunk együtt is. Lejön felénk, irány Orfű és a Mecsek, meg stb, de nem igazán talált motoros cimbiket otthon, egyedül pedig nem szeret motorozni. Én meg egyedül is megyek, nem nagyon érdekel, hogy jönnek-e a többiek, bár úgy az igazi. Hát, ha azt vesszük, hogy az enyémben van most 18e abban meg 3e sem igazán, akkor tényleg nem használja. Bár inkább jampiskodik, kijár ill. most már járnak (lett azért haver) Velencei tóra, Siófokra azt ennyi.
Én X-Bikeba, mert akciós volt még tavaly előtt karikor. Így asszem megállt 8 e-be. De elég sok helyen kapni. Jah és az enyém alu, nem acél. Amúgy van belőle egy laposabb verza az még egy kicsit szélesebb.
Nekem ilyen van fent csak fekete. Mondjuk én viccesen mutatok vele, mert szélesebb mint a vállam, bőven, de azóta álom vele kanyarodni, hogy fent vannak
Én csak ajánlani tudom, főleg hogy egy kisebb csúszás után még karc sincs rajta
Azok a gyertyák az én 250-esembe valók, többek közt. Meg VTR250-be pl.
Szerintem vidd vissza, mert a 600-as FZ-be is 9-es való. Nekem egy szerelő rakott be ideiglenesen 9-est, használtat, mert az volt neki kéznél és nagyon kakik voltak a benne levők. Bajom nem lett belőle, addig a párszáz km-ig, amíg használtam, de lehet csak mázli.
Nem hiszem, hogy véletlen hogy különböző hőértékű gyertyákat gyártanak...
én visszavinném!
valamiért a gyár cr9eh-9 et ir,és nem ír alternativát!
lehet hogy nem lenne vele semmi baja a kisebb hőérték miatt!
én is pl most vettem bele 2000 pénzért darabját!
Megvan a motor. Igaz nem az amiért indultam,mert alig akart beindulni, 1 henger kihagyott(meleg motornál is) ,meg az a gép tunningjózsié lehetett, azért a gépért sok lett volna a 810e ft külföldi okmányokkal. Szar gumik fékek,hűtőrács hiányzott,csöpögött a víz a hűtőnél stb...
De ugyanott volt egy 2004-es hornet gyönyörű hanggal kinézettel,
a leömlő olyan mintha új lenne stb... 780 ft névre írva új műszakival.
A kérdés a következő milyen kormány mutatna faszán a gépen,mert cross-ozás miatt hozzá vagyok szokva a széles kormányhoz. Meg a gyári az vicc. kormány....
Néha dumáltunk amikor összefutottunk, és emékszem hogy eléggé meg volt indulva hogy nemsokára meglesz a motor, és hűű de jó lesz majd :)
Ezek szerint annyira nem ragadta magával.
Ha abban a háztömbben is laksz, amelyiknek a garázsa előtt áll a gép az egyik képeden, akkor biztosan láttad a garázsban parkoló kék gépet. (Aszem már egy éve nem lakik ott.) Ő az enyém tesója, a gazdája meg a barátom. Egyszerre vettük egy helyen a gépeket 2009-ben, bár neki azóta sincs 3000km a vasban.
Kérem írja meg nekem valaki 2007-es Hornetbe milyen első izzó való (a neten egyetlen helyen találtam rá utalást, ott H11-et írtak)
Segítséget előre is köszönöm!
November közepén lett meg a vasam, azóta belement ~1000 km, szóval nálam a kedvvel nincs hiba, inkább ott lesz a probléma nyáron hogy asszonnyal+lurkóval is kéne sok időt tölteni és ez a motorozás rovására megy :)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Én csak ajánlani tudom, főleg hogy egy kisebb csúszás után még karc sincs rajta
Szerintem vidd vissza, mert a 600-as FZ-be is 9-es való. Nekem egy szerelő rakott be ideiglenesen 9-est, használtat, mert az volt neki kéznél és nagyon kakik voltak a benne levők. Bajom nem lett belőle, addig a párszáz km-ig, amíg használtam, de lehet csak mázli.
Nem hiszem, hogy véletlen hogy különböző hőértékű gyertyákat gyártanak...
valamiért a gyár cr9eh-9 et ir,és nem ír alternativát!
lehet hogy nem lenne vele semmi baja a kisebb hőérték miatt!
én is pl most vettem bele 2000 pénzért darabját!
Megvan a motor. Igaz nem az amiért indultam,mert alig akart beindulni, 1 henger kihagyott(meleg motornál is) ,meg az a gép tunningjózsié lehetett, azért a gépért sok lett volna a 810e ft külföldi okmányokkal. Szar gumik fékek,hűtőrács hiányzott,csöpögött a víz a hűtőnél stb...
De ugyanott volt egy 2004-es hornet gyönyörű hanggal kinézettel,
a leömlő olyan mintha új lenne stb... 780 ft névre írva új műszakival.
A kérdés a következő milyen kormány mutatna faszán a gépen,mert cross-ozás miatt hozzá vagyok szokva a széles kormányhoz. Meg a gyári az vicc.
kormány....
Ezek szerint annyira nem ragadta magával.
Akkor nem nagyon hajtja... konkrétan semennyire?