Mármint az igazolványban a legalsót?
Horvátországban, Rab sziget a háttérben ,a szárazföldről fotózva.
Holdbéli tájnak hívják a keleti oldalát a kopársága miatt.
Látom te tényleg szeretsz utazni.Jók a képeid.
VezeR!
Egy rossz tulajdonsága van: hogy olasz digó cigányok rakták össze.
Mellesleg ha ismernéd a Hondát, akkor tudnád, hogy ennek a márkának nincs rossz tulajdonsága, max. a magas ára.
Sziasztok!
Olvasgattam itt a forumban a hornetrol mert meglehet, nemsokára ujjabb taggal bövülne személyemben ez a népes tábor. Persze ha nem bánjátok :P
Bár az elején ahogy olvastam még sokszor szo volt rola hogy nöies motor. Kicsit meginogtam , és felötlött bennem, hogy inkább Honda Cbr 600 F -et vegyek, csakhát annak van burkolata, nem is kicsi, és nekem pont ez is tetszik a Hornetben, hogy nincs.
Namármost, sokan dicséritek meg minden, ez nagyon szép.
De kiváncsi lennék egy két, öszinte rossz tulajdonságára, és érvekre, hogy miért ne vegyek ilyet, vagy miért mást :)
Ha mástnem 1-2 szoban :)
köszi elörre is :)
Naked mintha olyan felirat lenne a vifferen, nem?
A hét elején vettem 4 ü Bock Ermitaget, de már csak 2,5 van meg belőle. Azt hittem osztozni fogok rajta....
Én utasként egyszer megtettem vagy 40 km-t, akkor fel sem tűnt a kipu.
A lányom rövidebb szakaszokat ült mögöttem, de sohasem panaszkodott. Egyébként a gyári kiput végigkíséri egy takarólemez.
Néztem rá oldaltáskákat is (GIVI)- csak akár műanyag dobozról, akár táskáról van szó, mindkettő esetben tenni kell rá taróvázat, ami meg csak a hátsódoboztartó monorackhoz rögzíthető.
Én személy szerint maradtam a két tanktáskánál...
Olyan kérdésem volna, hogy a 600-as Hornet és a 600-as CBF NA között kellene döntenem. Na most nekem a Hornet a kedvencem, szerintem a legszebb naked bike. Csak egyetlenegy gondom van vele, remélem Ti tudtok benne segíteni: párommal ketten, tehát 2 személlyel sokat túráznánk vele, s olyan kérdésem volna, hogy a magasra tolt kipufogódob mennyire melegszik, forrósodik át? Az utast nem zavarja? Mert ha nem forró (esetleg dupla falú a dob), akkor Hornet lesz a nyerő (remélem ).
hello mendel,
igen, a 600as hornettel lehet allatkodni es nagyon szeret porogni (legalabbis az enyem). igazabol 7-8ezertol kezd el elni es nem banja, ha hosszu idon keresztul 7-10 kozott jarsz vele, teszem azt egy szerpentinen. ami az egykerekezest illeti, szerintem nem erossege a jarmunek, de lehet, ezt azert gondolom igy, mert bena vagyok es nem tudok egykerekezni
amugy en ezzel jarok munkaba es turazni is szoktam vele sokat. nekem teljesen bejon a masina
Nekem van egy 250-es cbf-em de most télen szeretnék beujjitnai egy hornetre vagy egy rr-re!
Jó lenne ha tudnátok segíteni abban a kérdésben hogy a hornettel lehet-e állatkodni(pl:egykerék),és hogy bírja-e ha pörög a motor,szereti nem szereti,mert úgy látszik hogy a 250-es nem nagyon.
Ti mire használjátok a vasat?
Helló Z3 Tiger apja vagyok. De a pénz a nagy úr főleg, ha ennyirőlvan szó Öreg szakik mondják 70 Le
bőven elég 2 keréken. Dehát mindenkinek más a vérmérséklete.
Horvátországban, Rab sziget a háttérben ,a szárazföldről fotózva.
Holdbéli tájnak hívják a keleti oldalát a kopársága miatt.
Látom te tényleg szeretsz utazni.Jók a képeid.