Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Sokat nézegetem ezt a honlapot és énis egy 600-ban gondolkozom. Egyre inkább a HOnda. Tegnap éjjel beszélgettem egy aprilla biznyákban utazó férfival, aki azzal is motorozik, de elsőre azt mondta HONDA csakis Honda. Megbízhatóság, svájcióra effektus, költségek stb,. De tény a GSR 600
nagyon elvan találva és az ára sem rossz . Érdemes elolvasni a múlt havi motomixet er6 és cagiva 650 rapt. tesztje. Háááááát. Egy Yamaha Tzr 50 van a fiam talán belenő. Mostani motmix gsr600 vs. kawa. És a yamaha miértis nem?? Ezért.
Hello Mindenki!

Az FZ6 valóban jó motor, egy nagyon jó hatszázas naked. De ha meghallgatod a motorja hangját, akkor hallhatsz valamit, amit egy Horneten -vagy egy bármely más Hondán- nem hallhatsz. A Honda motorja egy svájci óra az FZ6-hoz képest, ez biztos. Ennek ellenére véleményem szerint az FZ6 is egy remekül összerakott motor. GSR-et még nem próbáltam,de engem a Honda meggyőzött.
Ne adj a gsresekre a hornet kinézetre bármikor leveri a gsret ,a hornet az az igazi, a yamaha is jó , tehát a bronzérem mindenképpen a gsr-é!( )
Nem baj!
Jó motor a Hornet is!!
A bronzérem mindenképpen az ővé!!!

A Hidinél viszont nagyon sok jó pontot szereztél ezzel a hozzászólással!!!!
Nagyon tetszik a yamaha kettős kipufogoja de minden mással fentartásaim vannak.Nagyon kis "disznó a gép" de nem az én stílusom.Lehet h azért van mer már beleszerettem a hornetba de a vonalvilága nem az enyém se a suzié se a yamaháé.Ráadásul használt motort szeretnék ezekből meg nagyon újjak vannak még...
Hát nem könnyítitek meg a dolgomat.Nem akarok vadászgépet hiszen kezdő motoros vagyok.Nem hazajárásra használnám hiszen csak néha néha jövök majd haza, inkább a szigeten meg a félszigeten ha lesz időm kavirnyánék.Pfu tényleg jó ez a yamaha is...
épp ezek miatt csak szubjektív döntést lehetne hozni...kinek mi tetszik

én spec yamahára rá sem nézek többet, a mostani árpolitikájuk (sportmotorok) kiverte nálam a biztosítékot, holott mindig is minőségben az első helyre tettem őket
Ezen adatok mutatják meg feketén, fehéren hogy egy motor mennyire dinamikus.
Motorjaink közel azonos műszaki paraméterekkel rendelkeznek, a fenti számolást elvégezve mégis a GSR áll az élen, ha csak orrhosszal is!
Szerintem azonban vásárlásnál ebben a kategóriában sokkal inkább a külcsin számít, pont mivel a műszaki adatok szinte azonosak. Ez pedig mint tudjuk erősen szubjektív dolog!
Szóval mindenképpen jó motor az FZ6, de ha csak orrhosszal is, mégis a GSR viszi a pálmát!!


jó ez az FZ6

csak van nála jobb...szerintem
De miért???? Ha valaki elmegy pályázni egy kis lefojtott 600-as naked bikével akkor számítsanak a század mp-ek?????
ez a legfontosabb
És egy átlag motorosnak ez a nyomaték-súly arány meg egyebek miért fontosak????
Aha!
Lóerő - súly arány???
Nyomaték - súly arány???
Számolj egy kicsit!
Ja, szavaztam a tesztben a kéne, vagy nem kéne részen.
Szerinted mire???
Karbantartás: 10.000 km-enként olajcsere, 30.000-nél légszűrő és gyertyacsere, 40.000-nél láncszett csere és szelephézagállítás, és hála az injektornak nincs szivatóval bíbelődés, mindig, még 3 hónap állás után is az első főtengelyfordulatra indul. Azonnal 1500-as fordulaton jár és ahogy melegszik úgy esik a fordulat alapjáratra. Motor még 70.000 km után is újszerű állapotú, valamelyik motor revűben tesztelők szétszedték és lemérték.
Igen, de nekem még több érvem lenne az FZ6-os mellett. Egy példa: totalbike.hu/motorteszt/yamaha...
Szevasz RaiderDiverma!
Mielőtt kimondanád a végső szót motor vásárlás ügyben, én a helyedben még benéznék a "Suzuki GSR 600" topikra!
Lenne néhány érvem...
Üdv
Steve
Ingyen merülés?Szólj az engem is érdekelne...
Amúgy köszi szépen a segítséget.
Ah so! Egy driverdiver tisztelhetek személyedben!

O.K. 1000 km, olajcsere, o.szűrőcsere, láncrevízió (20 - 25.000.- Ft), a következó 6000 km, de hogy ott mit csinálnak MÉG nem tudom , ha merülhetek egyet ingyen (egy csillagom már van ), akkor utánanézek pontosan...
Igen arra gondoltam.Amúgy meg búvárkodást.A kötelező milyen sűrűn és mi?
Íme itt egy görög streetfighter
Szia RaiderDiver!
A Hornet ugye alapvetően Honda, így a kötelező szervízeken kívül másra nemigen van szüksége, megbízható . Hazajárni vele... , nem rosszabb mint bármely más naked vagy speed, de egy jól feldobozolható túragép azért jobb lenne. Ott járni-kelni viszont tökéletes, feltéve, ha jók az utak, ha nem akkor inkább egy endúró vagy túraendúró...
Egyébként mit tanítasz?
hát a lódarázs az nem darázs én például utálom a darazsakat de a lódarazsat mégjobban!!! de kössz ma is okosodtam megérte fölkelni
Képzeld Z3, a Hornet is darázst, sőt lódarázst jelent !
Mi húzós mennyire?Vespa jelenti olaszul hogy darázs CB600ra gondoltál??
Nem éppen.Mér, annyira húzós?