szevasztok! 900-as horneten akarom lecserélnia az első lámpát valami olyasmire, mint a gsr600-on vagy az fz6n-en van. Gondolkozom még az xt660r lámpályán is. Esetleg valakinek van valami ötlete vagy neadjisten tapasztalata a kérdéssel kapcsolatban??
Szevasztok. A télen tervezek venni egy Hornetet, de nem tudom hogy 600-as vagy 900-as legyen. Amennyivel többe kerül a 900-as annyival érezhetően jobb is. 2002-2003-ra gondoltam. Kösz a segítséget.
Cimborám vett egy nagy V-Stromot, a Hornet helyett!!!!?????????? Normális?
Na mindegy, lényeg, h. eladó a régi verda, ha vkit érdekel! Szerintem jó vétel!
Hidikém, te a Hornetedet már olyan szinten gallyra vágtad, hogy annak nem akadály az évjáratbeli különbség.
Hogy örülne az a motor egy régi 350-es Java króm bukókeretének is...
Tudok is olcsón egyet
Én 900as Hornet vásárlásán gondolkodom erősen! Fontos számomra a magasabb üléspozició, a középtatrományra hangonlt erőforrás és a stabil futómű.
Azoknak a hozzászólásait várom akik ilyen gép birtokában vannak! Milyen, hogy muzsikál, milyen rosz tulajdonságai vannak!
Előre is köszönöm!!!
Szia!
Én olyan 190 vaok, mégis kisdarázzsal járok.
Szerintem jól eltalált a kormány-ülés-lábtartó háromszög, még az ilyen magasra nőtt emberkéknek is kényelmesnek mondható.
Eleinte egy picit fájtaka térdeim, de naon hamar megszoktam. Viszont lehet rajta akármilyen plekó, ilyen magasságban zéró a szélvédelem úgy 170 felett.
Üdv mindnenkinek,ugy néz ki hogy tavasszal veszek egy hornetet,de ugy hallottam hogy a 2000-es elöti modelleknek fékproblémái vannak és nagyobb az elsöfelni mint a késöbbi modelleken,jah és azt is hallottam hogy sokat is zabálnak a régebbiek.Mi erröl a vélemény??
Mérd le a gyárit,de ne alkalmazd a T kötést a fémcsővel,nem is lehet.
Mérd felülről a jobb nyeregig,majd a 2 nyereg közt a kerék felett kösd.
A jobb nyeregnél így dupla vég lesz,ezért dupla furatú csavar szükséges oda.
Vagy felülről 2 cső indul külön mind 2 nyeregig de ennek nincs értelme.
Köszi szépen, a választ. Ezt a motort meg már kb 1 honapja lefoglaloztam, igy értelmetlen lett volna a te szupi kék mocidér veszni hagyni a foglalot, ez gondolom logikus :)
Az meg hogy 1 hétig esöbe motorozzak ... hááát valo igaz ,sok idö nincs már :) de most kaptam meg a jogsim
nah, de kösz mindent :)
Hát,hogy 1 hétig motorozz esőbe,hogy nem a mi Hornetünket vetted meg! 397-es topic.
A h.teló tetején tekerd balra ha jól emlékszem,a lukacsos gyűrűt valami rá illő biciklikulcsal v. a gyári szerszámával.
Sziasztok!
Két napja , én is Hornet tulajdonos vagy :)
De plz irja le valaki , nagyvonalakban nekem, hogy a központi rugostagját hogy lehet keményebbre állitani, mert egy 65-70 kg os utastol is jelentösen lejjebb sülyed, sztem csak lehet keményebbre állitani. Vagy ezt igy szokjam meg ?:)
Elörre is köszi
Kösz, már jól vagyok zsebkendőügyileg.
A gonosznak tűnő kommentem csak EGY személynek szólt, aki tudta miről van szó.
Lám, nekem a divatos replika rucis vas jön be, de nézd el nekem ezt a hibám.
Minden jót
Valami bolhát hallok tüszögni de nem értem tisztán.
Ha még azt a női, bébi B-King-et se szerezted meg ,csak álmodozol,róla akkor inkább halgass!
Egyépként a Hornet-hez képest a GSR600 divatmotornak hat, nőknek vagy műmájereknek ,
a divatos replika rucijába.
Vedd meg a csajom Hornetjét, itt a képe az előző oldalon, (16) a 397-es topicban.