vááááááááááááááááááááááá! Bocs, hogy megkérdezem, de a sztendered milyen állapotban volt? Mert ott ugye van egy kapcsoló, ami leállítja a szívét, ha sebességet tolsz/húzol.....?......?......?
Ma eljutottam a géptesthez, és készítettem 2 felvételt. Szarabbnál szarabb, de értékeljétek a törekvés, nagyon elhavazódtam az elmúlt hetekben.
Remélem hasznos lesz azon tagjainknak, akik gondolkoznak a flexelésen, reszelésen.
Akkor szerintem no para. Lehet, hogy még álmos volt! Logikusan.: mitől álna le? benzin van..?..! szikra van! A többi meg vezérlőegység. ha nem ok valami, világít az FI pilács. Szerinted?
Nem tudom, elég erőteljesnek tűnt, többszöri indításnál is forgatta rendesen, meg a gép is pöccre indult.
Ráadásul vasárnap mentem vele, tehát nem is állt sokat.
Akku? Tavaly nyáron gyógítottam egy BMW túra valamit, ami ugyan ezt produkálta....pl az bikáról indult be, de ahogy szúrtál neki 1est, leállt....után re indítás (az már a saját akkuról) és a jelenség ugyan ez volt. Jött az new akku, és a hiba meg elment
Az mitől lehet hogy ma elindítottam a motort, és ahogy betettem egyesbe, rögtön lefulladt. Ezt megcsinálta 3-4-szer, utána már nem.
A kuplungot próbáltam hogy hol fog, bőven középtájon, szóval nem hinném hogy nem volt eléggé behúzva.
Ötlet?
Köszi.
"Pénteken és a hétvégén országszerte kora tavaszias időre van kilátás, délutánonként többfelé 10°C fölé emelkedhet a hőmérséklet, délnyugaton 15-17°C is lehet. Változóan felhős égbolt mellett záporok is kialakulhatnak."
Köszi a választ!
Nem ü.a. takarékosság miatt érdeklődtem, hanem a dinamika érdekelt leginkább......de mivel több helyről hasonló válasz érkezett, és a 98 is kihalt már egy rakat helyről, így marad a 95. Ezzel az árfekvéssel is érdekes lesz a 2012 év....
nincs ebben semmi érdekes, a 95-re beállított motor semmivel nem lesz jobb vagy kisebb fogyasztású 98-al, ha mégis akkor azért mert azt akarod hogy jobb legyen és úgy közlekedsz...
Próbáltam a 95-öst,98-ast,95-ös v-Powert,100-as v-Powert,de nekem a 95 v-Power jött be a legjobban fogyasztás és dinamika szempontjából.Érdekes módon a magasabb oktánszámuakkal semmivel nem volt jobb a gép,sőt a 98-assal volt a legszarabb.Megmaradtam az autós bevált technikámnál:sima 95-ös,majd minden harmadik-negyedik tankolás 95v-Power.Igaz az enyém karbis,de a sok városi pötymörgés miatt jót tesz neki a Power,szerintem az injektorosoknál még nagyobb a javulás(az autónál ezt tapasztaltam),és nem kell használni különféle csodaszereket,injektortisztító+stb.
CB600FX 1999 (CB600F) amire rákerestem, és ehhez cirka 13eft egy fényszóró "abroncs".... (kisker bruttó 16124,- lenne)
De a 2002 CB600F már ránézésre sem u.a......meg árban sem....és rendelés számra sem.
pontoson melyik sárvédőre gondolsz? A kiegészítő sárvédőre, amit utólag (is) fel lehet szerelni, és rögzül a lengővillán, vagy arra gondolsz, ami a hátsó lámpától a rugóstagik tart.
bocsi mégsem az kell mert azt lehet glettelni hanem maga a sárvédő az a fekete müa a gumi felett
Azt talán nem lehet javítani.
Ilyened esetleg?
Köszi
Z
A motoron ültem, de lehet hogy elfelejtettem felhajtani.
Köszi urak a tippet.