Köszi a válaszokat,persze én is szkeptikus vagyok a 10 km-re,valszeg több van benne,de egy biztos hogy nem 50e-ről tekerték vissza hanem mondjuk csak 30e-ről. Milyen márkályú a gyári gumi?
Ha tényleg 10e km van benne, akkor az első guminak még gyárinak kell lennie. Ha nem az, akkor gyanús.
Az ilyen keveset futott gépeknél még az lehet a gond, hogy nem idő, hanem km után cserélték, illetve NEM cserélték az olajat...
Szóval a túl kevés km nem biztos, hogy akkora előny, amekkorának tűnik.
A leömlőket nézd még meg, nem szabad csúnyán elszíneződöttnek lennie ennyi kilométerrel.
Köszi! Akkor valami villogásnak lenni kell.Én 200 körül megyek a kútra.Nagyon nem számolom a fogyasztást(kb 5),az én alkatommal nem mérvadó. 190cm!105kg :)
nekem 2005-ös gépem van!
ha ilyen kevés kilométrbe gondolkozol,akkor ott még mindkét guminak illik eredetinek lenni,a kipufogónak jó lenne ha króm szine lenne!
idomokon matricák eredetibe meglegyenek.
gyári kormányt,és a tükröket sokan lecserélik viszont.
szia! Elakarom adni a motort,de idomokkal együtt. Én annak idején a mocihoz kaptam,sárga volt mint a motor.Először leszereltem mert túl sok volt a sárga aztán megcsináltattam karbonra igy szerintem már jól néz ki,mert vannak rajta máshol is karbon dolgok pl. a kipufogók,tank sapka.
kisGabó gépét élőben is láttam tavaly nyár végén vagy kora ősszel ("nagykanizsai motoros tali"). Talán Gabónak is rémlik. 4en voltunk Kaposvárról. 1 db Suzuki Bking, 1 db Yamaha yzf750 lecsupaszítva, 1 db Honda cbr600f és én a Hornettel (2009). Dumáltunk is egy jót.)
Élőben jön ki igazán a fényezés és a "fehér" (aszem gyöngyház vagy pezsgő szín nem is tudom) az gyönyörű!
Ja, a későbbi időpont nekem is jobb lenne, mert én április 2től röpködhetek. (Ezzel is spóroltam egy hónapnyi teljesítményadót, mármint, hogy április 1jéig vonattam ki. Merthogy a teljesítményadót a változást követő hónaptól kell fizetni, azaz áprilisban használhatom már végig, de csak májustól fizetek adót. Éppen ezért október végével szoktam kivonatni, mert azt még úgyis ki kell fizetni, akkor ha az idő engedi még használom.)
Én is egyre biztosabb vagyok benne, hogy tekert az órája a gépemnek, de nem is próbálok találgatni, hogy mennyiről. :) A lényeg, hogy megy.
michelin pilot road
ezzel a két féle gumival szerelték gyárilag.
Az ilyen keveset futott gépeknél még az lehet a gond, hogy nem idő, hanem km után cserélték, illetve NEM cserélték az olajat...
Szóval a túl kevés km nem biztos, hogy akkora előny, amekkorának tűnik.
A leömlőket nézd még meg, nem szabad csúnyán elszíneződöttnek lennie ennyi kilométerrel.
ott a vége,mikor a szintjelző szegmensek futófényként viselkednek!
ha ilyen kevés kilométrbe gondolkozol,akkor ott még mindkét guminak illik eredetinek lenni,a kipufogónak jó lenne ha króm szine lenne!
idomokon matricák eredetibe meglegyenek.
gyári kormányt,és a tükröket sokan lecserélik viszont.
Szeretném kérdezni.1:Ki mennyi km-t megy el egy tankkal?(600)
2:2005 műszerfalon az utolsó kocka villog is,vagy csak elfogy a benzin?
Köszi
Sikerült eladnom a husabergem, és most kezdek nézelődni igazán hornet-tek után.
Mit nézzek meg a vásárláskor, min lehet észrevenni,hogy a kilóméter állás kicsit kevés az állapothoz képest?
Kinéztem egy szép gépet 10e km-el mit nézzek át rajta,gondolok itt motorikus és alváz szempontjából!
Köszi a válaszokat előre is...
Élőben jön ki igazán a fényezés és a "fehér" (aszem gyöngyház vagy pezsgő szín nem is tudom) az gyönyörű!
Ja, a későbbi időpont nekem is jobb lenne, mert én április 2től röpködhetek. (Ezzel is spóroltam egy hónapnyi teljesítményadót, mármint, hogy április 1jéig vonattam ki. Merthogy a teljesítményadót a változást követő hónaptól kell fizetni, azaz áprilisban használhatom már végig, de csak májustól fizetek adót. Éppen ezért október végével szoktam kivonatni, mert azt még úgyis ki kell fizetni, akkor ha az idő engedi még használom.)