Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakozom. Ha a 100% arányt vesszük alapul, mint kiegészítő, akkor 75% desing, 25% védelem. Sokáig szemeztem ezzel az alkatrésszel, míg beadtam a derekam. Gyárit vettem, de kibeb@szott drága, fényezetlenűl, vagy fényezve. Miután felszereltem, kaptam egy ligh-os szemerkélő esőt, ami 3percig tartott. Melóból hazafele, salamon tökére tisztogatott motor.....volt addig a pillanatig.... A műanyag darab valóban arra szolgál, hogy a teló ne kapja a retket.
De mutatósabb, mióta rajta van. Arról a részről már csak 1 Undertail hiányzik, de az is csillagászati áron mérik.
Sárvédőnek nevezni szerintem túlzás. Nekem is van (gyári-adták a mocihoz), de inkább nevezném rugóstag védőnek, mert nem szórja oda a vizet, piszkot. A "sárvédő" külseje mindig piszkos, mert nem fogja úgy körbe a kereket, hogy nem szórja rá a vizet és az ülés alatti műanyag részről ("kerékjárati ív") is rápötyörög.
basi kolléga volt az elkövető, nem?

http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Bár többen is írták, szóval lehet a tied nem tőle van...
Néztem a motorodon a sárvédőt. Igen, ilyenre gondoltam. Szolid, de mégis mutatós.
anno amikor en vettem a mocit (2010 ev vege fele) volt itt egy hirdetes hatso sarvedore. Én ilyet szereztem be. Ez egy anyagaban fekete forccsontott darab volt. célnak megfelel és nem olyan csicsás mint a gyari szinrefujt. Es az ara sem volt szerintem olyan horror
Téllllllllleg.....hm.... .....30(újságírós)-31(nagyközönség)-01(
okos nagyközönség)
Engem vélhetően a 01. fog érdekelni, mert akkor már nincs akkora lábtaposós tömeg
Köszönöm, már nézem is ha nincs jobb ötlet innen rendelem!
Egyébként kezd összeállni a fejemben, hogy milyen módosításokat kéne tenni a motoron, hogy még dögösebb legyen, de ne legyen giccses vagy bazári.
Szóval:
- CB1000R tükrök
- fekete kuplung és fékkarok
- hátsó sárvédő - matt feketében
- felnicsík - piros

A fentiek közül a karok és a felnicsík nem lennének nagy tételek, a sárvédő és a tükrök miatt már szívnám a fogam...

Vélemény?
Van ilyen gépe valakinek fehér színben? Megnézném, hogyan mutat!
Tényleg szép! Nem hivalkodó, nem üt el dizájnban sem.
Hol és mennyiért vetted?
Sziasztok!

A március 31-el kapcoslatban jutott eszembe, hogy azon a hétvégén van a Motorfesztivál a hungexpon, nem tudom kit érint a dolog.
Na, akkor mégis jó a memóriám

De ilyen árak mellett, csak valami "hasonló" lesz az utód. Vagy nem, d az biztos

(Lenne egy olasz designdarab, ami full fém, de ennek köszönhetően az ára is designos. Szállítással 100 ajró körüli )
Jól emlékszel,mert én írtam tanácsként,hogy a CB1000r tükröknél nincs tökéletesebb választás.Mint térlátás,mint formáját tekintve tökéletesen illik a 600-ra.
Hello Dave!

(R17.hu)gyorsak és korrektek. Elejére ősszel vettem Continental Conti Motiont és úgytűnik,hogy beválik.Ezért most a hátuljára is ezt veszem,de már bánom,hogy nem Dec.ben vettem meg,akkor még 30e-ből kijött volna postával a 180/55-ös.A tiédre is ez a méret kell ha jól tudom,most ez 35eft+posta.

Üdv!
Reméljük Március 31-én azért csak nem lesz már havacska és minusz fokocska nappal.
Nem kell levadászni még Holle anyót Ese ki magát most, hogy márciusban már jó időnk legyen.
Üdv mindenkinek!most február-márciusba szeretném leváltani a CBF 125-t egy Hornet 600-ra (2003-2004-es évjáratra) !
Azt szeretném kérdezni hogy a 2003-2004. évjáratú darazsak miben különböznek a 2002-és ezelőtti évjáratúhoz képest? mert én csak a hátsó lámpáról tudok !
Előre is megköszönném a válaszotokat, meg ha esetleg megtudnátok dobni valami jó tanáccsal így egyrészt 125-ről 600-ra való váltással, másrészt meg a Hornet vásárlással kapcsolatban azt nagyon szivesen venném! :)
Hello!
Ha tud valaki jó áron jó Hátsó gumit egy 2004-es hornetre akkor írjon,
Köszönöm!
kicsit aggodom is hogy a kituzott talalkozo idopontban nem lesz tul jo ido meg. Bocs az ekezetekert angol bill.
Ne is mond.... Gonoltam rá, hogy február közepe táján elő kéne szedni a gépet, de amíg ilyen állat hideg van marad pihenőben. Az a baj, hogy ebben a hidegben a garázsba sincs kedvem lemenni, odafagy a kezem a mocihoz...

Addig marad a másik hobbi szerencsére! Azt pont ilyen időjárásra találták ki.
Szép napot

Valaki levadászhatná Holle-t a magasból, a másik valaki pedig meglasszózhatná napot, hogy közelebb rántsa hozzá a földet.
Kiábrándító ez az időjárás.
én ezeket vettem, akkor még 5400 volt:( http://italmondo.hu/index.php?...
Az enyémnek nem a korával van a gond, hanem a japán belpiacosságával. Utálom is, hogy a kis kézikönyv - amit a netről lőttem - alapján semmilyen OEM szám sem jó, állandójan mikrofilmezni kell
Nakéremszépen, egy kis piackutatás.:

CB600F3 Tükör.: 14.197,-ft + nyafka (téglalap alakú)
CB600F2 Tükör.: 13.381,-ft + nyafka (kör alakú)

Öregebb motorokhoz u.a. vagy drágábbak a cuccok...
Na, hát mondom én, hogy gyáriba nem gondolkodunk

A 600-as Horneté, ami az enyimhez való, az még kerek. Az is hasonló árban lehet. Az enyémre a gyári meg kb 2*ennyi.

Amúgy csak a design miatt írtam, hogy az még aránylag elfogadható a gyáriak közül. Univerzális lesz ez én érzem