Csatlakozom. Ha a 100% arányt vesszük alapul, mint kiegészítő, akkor 75% desing, 25% védelem. Sokáig szemeztem ezzel az alkatrésszel, míg beadtam a derekam. Gyárit vettem, de kibeb@szott drága, fényezetlenűl, vagy fényezve. Miután felszereltem, kaptam egy ligh-os szemerkélő esőt, ami 3percig tartott. Melóból hazafele, salamon tökére tisztogatott motor.....volt addig a pillanatig.... A műanyag darab valóban arra szolgál, hogy a teló ne kapja a retket.
De mutatósabb, mióta rajta van. Arról a részről már csak 1 Undertail hiányzik, de az is csillagászati áron mérik.
Sárvédőnek nevezni szerintem túlzás. Nekem is van (gyári-adták a mocihoz), de inkább nevezném rugóstag védőnek, mert nem szórja oda a vizet, piszkot. A "sárvédő" külseje mindig piszkos, mert nem fogja úgy körbe a kereket, hogy nem szórja rá a vizet és az ülés alatti műanyag részről ("kerékjárati ív") is rápötyörög.
anno amikor en vettem a mocit (2010 ev vege fele) volt itt egy hirdetes hatso sarvedore. Én ilyet szereztem be. Ez egy anyagaban fekete forccsontott darab volt. célnak megfelel és nem olyan csicsás mint a gyari szinrefujt. Es az ara sem volt szerintem olyan horror
Téllllllllleg.....hm.... .....30(újságírós)-31(nagyközönség)-01(
okos nagyközönség)
Engem vélhetően a 01. fog érdekelni, mert akkor már nincs akkora lábtaposós tömeg
Egyébként kezd összeállni a fejemben, hogy milyen módosításokat kéne tenni a motoron, hogy még dögösebb legyen, de ne legyen giccses vagy bazári.
Szóval:
- CB1000R tükrök
- fekete kuplung és fékkarok
- hátsó sárvédő - matt feketében
- felnicsík - piros
A fentiek közül a karok és a felnicsík nem lennének nagy tételek, a sárvédő és a tükrök miatt már szívnám a fogam...
Vélemény?
Van ilyen gépe valakinek fehér színben? Megnézném, hogyan mutat!
Jól emlékszel,mert én írtam tanácsként,hogy a CB1000r tükröknél nincs tökéletesebb választás.Mint térlátás,mint formáját tekintve tökéletesen illik a 600-ra.
(R17.hu)gyorsak és korrektek. Elejére ősszel vettem Continental Conti Motiont és úgytűnik,hogy beválik.Ezért most a hátuljára is ezt veszem,de már bánom,hogy nem Dec.ben vettem meg,akkor még 30e-ből kijött volna postával a 180/55-ös.A tiédre is ez a méret kell ha jól tudom,most ez 35eft+posta.
Üdv mindenkinek!most február-márciusba szeretném leváltani a CBF 125-t egy Hornet 600-ra (2003-2004-es évjáratra) !
Azt szeretném kérdezni hogy a 2003-2004. évjáratú darazsak miben különböznek a 2002-és ezelőtti évjáratúhoz képest? mert én csak a hátsó lámpáról tudok !
Előre is megköszönném a válaszotokat, meg ha esetleg megtudnátok dobni valami jó tanáccsal így egyrészt 125-ről 600-ra való váltással, másrészt meg a Hornet vásárlással kapcsolatban azt nagyon szivesen venném! :)
Ne is mond.... Gonoltam rá, hogy február közepe táján elő kéne szedni a gépet, de amíg ilyen állat hideg van marad pihenőben. Az a baj, hogy ebben a hidegben a garázsba sincs kedvem lemenni, odafagy a kezem a mocihoz...
Addig marad a másik hobbi szerencsére! Azt pont ilyen időjárásra találták ki.
Az enyémnek nem a korával van a gond, hanem a japán belpiacosságával. Utálom is, hogy a kis kézikönyv - amit a netről lőttem - alapján semmilyen OEM szám sem jó, állandójan mikrofilmezni kell
De mutatósabb, mióta rajta van. Arról a részről már csak 1 Undertail hiányzik, de az is csillagászati áron mérik.