Szia! Én a korábban belinkelt hirdetésben lévő bukócsövet megvettem. De nem megy fel Azon az oldalon, ahol a sebváltó van, egyszerűen ne passzol. Annyira hátra kéne húzni az egész bukócsövet, hogy majdnem szétnyomja a hűtővíz csövét. Ha a motor ezen oldaláról tudnál nekem pár nagy felbontású képet küldeni, azt nagyon megköszönném. (mivel írtad, hogy a tieden is ilyen van) E-mail címem: nbalazs333 kukac gmail.com Előre is köszönöm!
Tudom én, a kérdés arra vonatkozott volna, hogy erre rá lehet-e azt tekerni, de tudom hogy nem csak viccnek szántam
Igen megszívta a nap, szép rózsaszínűre és valószínűleg nem egyformán kapott napot, így felemásan. Hétvégén talán meg tudom örökíteni még mielőtt elvinné az új tulaj a motort, ha gondolod.
Szó sincs arról, hogy a lelkemre vettem volna, kizárólag én is csak a véleményemet írtam le. Ami tény, hogy tényleg kissé drága, de ha megnézed a képeimet akkor láthatod, hogy a sárvédő nélkül igencsak üres volt a motor hátsó része. A sárvédő felrakása előtt pont hogy az eleje volt túlsúlyban a színegyensúly tekintetében! De mindenki döntse el maga! (én a felnicsíkokat tartom kicsit bucsusnak, de ez is csak az én véleményem)
Elnézést ha lelkedbe gázoltam
Csak leírtam a véleményem...egyébként igazad van, valójában nem csicsás hanem a színre fújtal szerintem "túl sok szín" lenne benne.
Jó dolog ez a szelepfordító, főleg ha színes (kb egy szezon erejéig) A párom motorján az elsőt és hátsót nem egyformán szívta a nap. Mindegy, én kaptam ajiba hondás sapikat, maradok azok, még ha kevésbé praktikus is ellenben szép. Vagy rá tudom tekerni erre is?
Csicsás a gyári?! Ezzel én sem értek egyet. Szerintem igenis szép, s nagyon jól mutatnak. Másrészt, Lackó46 annyit fűznék hozzá, hogy a gyári ABS-es több tízezer forintos sárvédőért nem adnék pénzt. Vettem egy üvegszálasat, 11e Ft-ért, s 10ezerért lefújta profi festő, plusz lakk réteg rá. S egy az egyben mintha gyári lenne.
Azért, szerintem nem kicsit durva,hogy le csicsázod a gyári hátsó sárvédőt!Pont annyira mutatós amennyire kell és kellően visszafogott a formája is.
Az anyagát tekintve pedig nem kell összehasonlítani az üvegszálas-műgyantás után gyártásnak,mert az eredeti ABS ami nem csak rugalmas de kisebb probléma esetén emlékező képessége is van ennek az anyagnak.Persze az ára az más tészta,de mindenki eldöntheti mit szeretne látni a motorján.
a tömítés, ami a csövet, és a dobot összehozza, a két évjáratnál u.a. a cikkszám. Ez arra enged következtetni, hogy ha a 2000 évj. CB600F tömítése 18392-MG7-750 rendelésszámú, és a 2004 CB600F tömítése 18392-MG7-750 rendelésszámú, akkor valószínű +egyezik a csövike
Hmm..a kérdés yo... a gyári hurkatöltőnél a cső 1be van a dobbal...asszem...namármost a 2004 és a 2000 évjáratot összevetve cikkszámilag és a bolygók együttállása szerint a dob végződésében van eltérés.
Szerencsés vagy,Nekem tavaly Kunmadárról hazafele mindig sikerült eláznom,volt hogy egész úton (150 km) esett.Asszony háta a sárvédő ellenére is rettenetesen nézett ki,de Ő legalább megvédte az ülést és az Én hátam!
nem tudom, mi a hivatalos neve
egy biztos, nálam esőt nem fog látni
4 szezont motoroztam eddig végig, de az esőt mindig kerültem. (na jó, egyszer eláztam... de csak egyszer, elég is volt)
hiába, ilyen vasárnapi motoros vagyok én.
szóval nálam a funkció szerep itt 0%, a formáé pedig 100%
Igen megszívta a nap, szép rózsaszínűre és valószínűleg nem egyformán kapott napot, így felemásan. Hétvégén talán meg tudom örökíteni még mielőtt elvinné az új tulaj a motort, ha gondolod.
legyen már jóóóóóó időőőőőőőőőőőő !
Érdeklődnék, hogy 98-as Hornetre nem e tud valaki (nem horror áron) eladó bukócsövet? Nem baj ha használt vagy kicsit karcos...
Valami hasonlóra gondolok:
http://www.bs-motoparts.com/St...
Előre is köszi ha valaki tud valamit!
Széles hómentes utat!
Csak leírtam a véleményem...egyébként igazad van, valójában nem csicsás hanem a színre fújtal szerintem "túl sok szín" lenne benne.
-Első felni
-hátsó felni
-müszerfal
70/6321-829
Az anyagát tekintve pedig nem kell összehasonlítani az üvegszálas-műgyantás után gyártásnak,mert az eredeti ABS ami nem csak rugalmas de kisebb probléma esetén emlékező képessége is van ennek az anyagnak.Persze az ára az más tészta,de mindenki eldöntheti mit szeretne látni a motorján.
a tömítés, ami a csövet, és a dobot összehozza, a két évjáratnál u.a. a cikkszám. Ez arra enged következtetni, hogy ha a 2000 évj. CB600F tömítése 18392-MG7-750 rendelésszámú, és a 2004 CB600F tömítése 18392-MG7-750 rendelésszámú, akkor valószínű +egyezik a csövike
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
egy biztos, nálam esőt nem fog látni
4 szezont motoroztam eddig végig, de az esőt mindig kerültem. (na jó, egyszer eláztam... de csak egyszer, elég is volt)
hiába, ilyen vasárnapi motoros vagyok én.
szóval nálam a funkció szerep itt 0%, a formáé pedig 100%
ha érdekes lehet akkor küldj egy mail cimet és átküldöm a nevet+tel számot.
amugy 18k volt.